Nem, az állító alatti csavarra gondolsz?
Azt mondod ott ereszt. Kihúzod az állítóbiszbaszt, aztán meghúzod az imbuszcsavart és reménykedsz, hogy nem fog ereszteni.
Nem, az állító alatti csavarra gondolsz?
Végre be lett rakva a Tora a bringámba.:bananadan
De sajna ereszti az olajat a visszaútcsili-állítónál . Ez túltöltés miatt van és el fog múlni vagy vissza kell küldeni?
(Egyébként beszereletlen állapotban leszedtem egyszer ezt az állítót és 1-2 napig olajos volt utána de elmúlt)
Jó a Probike is, csak náluk nincs ilyen szimmering. Ezért ajánlottam Salát - de elötte mindenféleképpen egyeztess vele.Köszi az infókat,szóval,ahogy kivettem inkább Sala,mint Probike...Lesz egy túrám Budakalászra:)
Ha olyan okos vagy, akkor miért itt kérdezõsködsz, milyen méretû O gyûrû kell, a végén meg cserélsz egy szelepet
Akkor cserélj szelepetA gond csak annyi, hogy feleslegesen nem szedem szét a villát, mert nem kimondottam szeretem mikor a tököm is olajos tõle. Ha valaki véletlenül tudja a méreteket, akkor elég a következõ olajcserekor olajoshalat játszani.
Azt meg hogy kell-e nekem O-gyûrû vagy sem, lehet, hogy jobban tudom. A negatív kamra ereszt és úgy néz ki, hogy nem a szelep a hibás... 1-2nap és kiderül.
A sebesség mindent megold.
Szimmering van nála (mármint Salánál), de tõlem is kaphatsz.Köszi,próbálkoztam a "barátommal",de vagy béna vagy inkább lusta vagyok:).Megéri kivinni olajcserére Salához(Budakeszi?)Probike helyett?Valamint ott beszerezhetõ az említett szimering?
A pozitív kamrába csak annyi olaj kell, hogy ellepje a dugattyút 1ml kb. A csillapítást meg értelemszerûen fel kell tölteni. A külsõ szárba pedig 10ml.
O gyûrû: kiveszed, elviszed egy SZAKüzletbe és lemérik neked de szerintem azt nem kell cserélni, csak ha nagyon öreg a villa.
Szivacs: Magoo ezt te sem mondod komolyan, hogy az olaj felfele folyik!? Én úgy szoktam feltölteni, hogy fejjel lefele van a villa, a külsõ szárat amennyire csak lehet lehúzom, hogy még éppen tömítsen a szennylehúzó, belenyomom a 10ml oilt és szépen összenyomom, így a szivacsis kap rendesen olajat és nem a villa aljában lögyög a nagyrésze.
Az olajzáró fölött van a szivacs, nem enged át annyi olajat, hogy kenje a szivacsot. Olajcserénél tele kell nyomni a szivacsot olajjal. Egyébként tényleg segít a fejre állítás, de csak annyiban, hogy az olajzáró alatti résznek lesz kenése és nem a láb aljában áll az olaj.
az ciki, ha nonstop hátsókeréken felállítva áll a bicó?
A sebesség mindent megold.