Az tudom,hogy mikor kell rugó csere a kérdés az hogy az u-turnos jelölésû rugó beletehetõ e a fent említett villába...A U-Turn nem tartalmaz belsõ állítási lehetõséget. Rugócsere akkor kell, ha a súlyod a standard (63-72kg) alatt vagy felett van. Lefelé egy, felfelé további két rugó közül választhatsz.
Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5161
Írta 2008. július 04. - 09:53
#5162
Írta 2008. július 04. - 06:45
#5163
Írta 2008. július 04. - 00:07
kis képzavar alakult ki bennem,ezt kellene helyre rakni.
Adott a következõ villa.
Rock Shox TORA 302 U-Turn rugósvilla PopLoc
Rugóút: 85-130mm Súly: 2400g
Szabályozhatóság: U-Turn, rugócsere, külsõ vissza út, Lockout. Rugózás: U-Turn. Csillapítás: TurnKey Lockout.
Ebbe kellene rugót cserélnem.A bestbikeshop oldalán találtam is,ahol fel van tüntetve,hogy U-turn rugó.
Emlékeim szerint az U-turn a külsõ állítás lehetõségét takarja,deee ezek szerint akkor a belsõ állítás lehetõségére IS vonatkozik a jelölés,és ezálltal jó lehet bele a kinézett rugó?
#5164
Írta 2008. július 03. - 20:56
cca mint a coiler..de ha majd nem lesz ilyen qrva meleg, és nem leszek ilyen kib...tt lusta elõkeresem a füzetemet...slayer egészen pontosan hány gramm?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5165
Írta 2008. július 03. - 20:54
#5166
Írta 2008. július 02. - 22:17
bear 3000 gramm alatt kicsivel tag nélkül, coiler 3400 tag nélkül. régi enduro bear súlyban, slayer nehéz és drága, kb semmivel nem jobb a coilernél. ha válogathatsz akkor speci enduro valami rendes fox taggalcoiler rp 23-mal nehezebb lenne mint a bear? mert ha nem akkor spurkodás lesz:D
amilyen vázak még szóba jöhenek: régebbi speci enduro (sx forma), rm slayer. kb ennyi. és viszonylag könnyû cuccok kerülnek majd rá.
az róka talas mennyi lesz? csak mert pike crcrõl ~132e huf
már nem azért de annál itthon olcsóbb a pike (már ha van)
talasra nem emléxem, de a crc-s árnál olcsóbb lesz az biztos.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5167
Írta 2008. július 02. - 22:12
coiler rp 23-mal nehezebb lenne mint a bear? mert ha nem akkor spurkodás lesz:Dnem jó. (mármint a rugóshoz viszonyítva) és egy amúgy kibaszott neház coiler váznál, ne azon a 10 dekán spurkodjunk már amivel a luftos könyebb a rugósnál.
akkor tegyél bele egy 150-es 15-ös átütös fox talast az szépen mozog, 2 kiló a súlya és még a használható útállítással mászni is lehet vele
amilyen vázak még szóba jöhenek: régebbi speci enduro (sx forma), rm slayer. kb ennyi. és viszonylag könnyû cuccok kerülnek majd rá.
az róka talas mennyi lesz? csak mert pike crcrõl ~132e huf
#5168
Írta 2008. július 02. - 21:06
nem jó. (mármint a rugóshoz viszonyítva) és egy amúgy kibaszott neház coiler váznál, ne azon a 10 dekán spurkodjunk már amivel a luftos könyebb a rugósnál.Hello!
Rock Shox Pike Air U-turn villával van valakinek tapasztalata? A levegõs rugózás a súly miatt szempont, így elég baráti a súlya, 2153g. All mountain-enduro felhasználásra lenne, egy Coilerbe, vagy valami hasonló, 150mm-t mozgó vázba. Érdemes megvenni a U-turnöset, vagy jó a sima Dual Air is?
Sala, tudsz bele 2stepet varázsolni?
akkor tegyél bele egy 150-es 15-ös átütös fox talast az szépen mozog, 2 kiló a súlya és még a használható útállítással mászni is lehet vele
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5169
Írta 2008. július 02. - 20:58
Rock Shox Pike Air U-turn villával van valakinek tapasztalata? A levegõs rugózás a súly miatt szempont, így elég baráti a súlya, 2153g. All mountain-enduro felhasználásra lenne, egy Coilerbe, vagy valami hasonló, 150mm-t mozgó vázba. Érdemes megvenni a U-turnöset, vagy jó a sima Dual Air is?
Sala, tudsz bele 2stepet varázsolni?
#5170
Írta 2008. június 25. - 10:08
Kb. három hete vettem ebike-ról 2008-as Reba Team-et V-fékkel, poplock karral száz-egynéhány ezerért. SID-re utaztam, de nem hoztak be M.o.-ra V-fékest, így maradt a Reba. Eddig még nem bántam meg
Köszi, egyszer valoszinuleg en is emellett fogok donteni, de még kihajtom a telombol ami van benne. Olyan nagyon meg nem kotyog, hogy ne lehessen hasznalni, es minel kesobb veszek ujat, az annal kesobb kotyogosodik ki
Remelem kesobb is lesz V fekes reba...
#5171
Írta 2008. június 24. - 19:57
A Tiéd jobbos. Nálam - hasonló fékkar és váltókar esetében - így nézett ki a balos poplock setup.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Oks köszi!
Eszerint jól kombináltam
Egyébként neked sram váltókarral van fent ahogy látom, nekem régi shimanohoz kellett hozzáfaragni, ami sokkal szorosabban fekszik a kormányhoz, mint a sram, ebbõl adódott a problémám. Amig nem veszek másik váltókart, addig marad igy, addig jó lesz.
#5172
Írta 2008. június 24. - 19:45
Hát kb. ilyenre sikeredett:
Azt hiszem hogy ehhez a váltókarhoz nem tudom jobban felrakni:chin:
Egyébként tudom hogy van balos és jobbos kar, erõsítsetek meg benne hogy ez jobbos, mert ami fotókat láttam azokon mind igy van felrakva hogy alulról jön a kar, és a kioldó gomb pedig kívül van :confused:
A Tiéd jobbos. Nálam - hasonló fékkar és váltókar esetében - így nézett ki a balos poplock setup.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#5173
Írta 2008. június 24. - 19:08
#5174
Írta 2008. június 24. - 17:46
képet róla! mondjuk én inkább felraktam volna bal oldalra, és úgy oldom meg a dolgot, de hát ízlések és pofonok
Hát kb. ilyenre sikeredett:
Azt hiszem hogy ehhez a váltókarhoz nem tudom jobban felrakni:chin:
Egyébként tudom hogy van balos és jobbos kar, erõsítsetek meg benne hogy ez jobbos, mert ami fotókat láttam azokon mind igy van felrakva hogy alulról jön a kar, és a kioldó gomb pedig kívül van :confused:
#5175
Írta 2008. június 23. - 21:26
No megszületett:bananadan , fúrtam faragtam kicsit, és igy a poploc kart ki tudtam húzni egészen a váltókar bilincséig, igy már nincs útban a kijelzõnek, és a karok is hüvelykujjal tökéletesen elérhetõek.
képet róla! mondjuk én inkább felraktam volna bal oldalra, és úgy oldom meg a dolgot, de hát ízlések és pofonok
#5176
Írta 2008. június 23. - 18:56
#5177
Írta 2008. június 23. - 17:44
GRRR! Megõrülök :klnie: 1 orája kinlódok 1 poploc kar felszerkesztésével, de sehogy sem akar jól állni, valaki erõsitsen meg benne hogy jó az elgondolásom miszerint a kormányra elõször a poploc kar megy fel, és utána a váltókar, majd a fékkar. Illetve ha ebben a sorrendben kell felrakni, akkor lehet hogy a régi 8-as alsókijelzõs LX váltókarom nem kompatibilis a poploc karral?:confused: Help!!!
az siman lehet. nekem az xt kar kijelzoje ala ment a pop-lock bilincs, es teljesen jol mukodik, leven azzal sem kompatibilis
#5178
Írta 2008. június 23. - 17:34
edit
igy néz ki most.. borzalmass brrr....
#5179
Írta 2008. június 22. - 22:03
a sid (tárcsás tehát a könyebb verzió) meg 1490 az 1450 helyett szal annyi csalás benne van.Igen, V fékes, én is ezt vettem (lásd elõzõ hsz.). Szétszedve lehet állítani, kis mûanyag korongok ki-be tételével.
Az idei SID V-fékes (32 mm becsúszó, 100 mm út) beszezése M.o.-on jelenleg nem lehetséges, ha jól tudom. Reba kicsit nehezebb, de sokkal merevebb, volt szerencsém kézbe fogni mindkettõt egymás után. A két villaszárat egymás felé nyomkodva a SID csúnyán elvérzett, pedig azt hittem, hogy az új, vastagabb becsúszóval orvosolják ezt a problémát, de mégsem.
A Reba súlya sajnos kicsit más, mint a gyári érték, vágatlanul 1715 grammot mértem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5180
Írta 2008. június 22. - 17:59
üdv!
lenne hozzátok pár kérdésem. nézegettem az ebik.hu-n Rock Shox '08 Reba Team Dual Air 'V' PushLoc telót. a 'V' azt jelentené, hogy v-fékes? mert nekem olyanra lenne szükségem, de a képen nem látni. a másik:
Rugóút: 85/100/115mm (gyárilag 100mm)
ezt hogy lehet állitani? mert ne u-turn villa.
mozgásban mi a külömbség a fent emlitett villa és egy sid közöt? mert a másik kiszemelt egy sid.
válaszokat légyszi' privibe! és köszi elõre is!
Igen, V fékes, én is ezt vettem (lásd elõzõ hsz.). Szétszedve lehet állítani, kis mûanyag korongok ki-be tételével.
Az idei SID V-fékes (32 mm becsúszó, 100 mm út) beszezése M.o.-on jelenleg nem lehetséges, ha jól tudom. Reba kicsit nehezebb, de sokkal merevebb, volt szerencsém kézbe fogni mindkettõt egymás után. A két villaszárat egymás felé nyomkodva a SID csúnyán elvérzett, pedig azt hittem, hogy az új, vastagabb becsúszóval orvosolják ezt a problémát, de mégsem.
A Reba súlya sajnos kicsit más, mint a gyári érték, vágatlanul 1715 grammot mértem.