Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#4941
Posted 2008. August 22. - 19:45
Ilyen alapon akkor ne vegyél semmit, mert mindenbõl akad hibás, vagy meghibásodó darab.
#4942
Posted 2008. August 22. - 19:24
Rendszeresen és gyakran elõfordulnak hibás tömítések (több helyen is), probléma van az olaj mennyiségekkel és a minõségével, illetve az olcsósítás jegyében készült modelleknél (Tora, Recon) a felhasznált mûanyagok minõségével. Ezen hibák többsége az elsõ negyed-, fél év során, illetve már új állapotban jelentkezik.
Érdekes, hogy a megújulás elsõ évében (2005) piacra dobott modelleknél, melyek jelenleg is futó típusok, ezek a problémák lényegesen kisebb számban jelentkeztek (bár ott is volt néhány orvosolandó probléma, de azt még év közben megoldották).
Csak gondolom hogy ezen állítások nem légbõl kapottak hanem valami tapaszalat is lehet van mögötte,de engem mint aki mostanában szeretnék telót venni kicsit elbizonytalanitott ez a hír,igazából e két a hírben említett telóból és a Dart 3 ból szerettem vólna válogatni,de mostmár ezek se biztosak akkor most merjek-e beválalni egy Tora-t?:chin:
Mert nem szeretnék hetente szervízbe járkálni a telóval.
#4943
Posted 2008. August 22. - 19:17
#4944
Posted 2008. August 22. - 19:15
a legtöbb garis probléma torákkal van, nagyrészük (kb 80%)- láss csodát -umfben polarxben ugrálós konákban és hasonló hulladékokban kevéssé rendeltetésszerûen használva...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4945
Posted 2008. August 22. - 18:37
Érdekes, hogy a megújulás elsõ évében (2005) piacra dobott modelleknél, melyek jelenleg is futó típusok, ezek a problémák lényegesen kisebb számban jelentkeztek (bár ott is volt néhány orvosolandó probléma, de azt még év közben megoldották).
#4946
Posted 2008. August 22. - 18:11
#4947
Posted 2008. August 22. - 18:10
Azért ne essünk túlzásokba. Jó lesz az 100 üzem órának is, de az tény, hogy rendszeres (nem évi egy alkalom) karbantartást igényelnek intenzív használat mellett.
Valami olyasmire emlékeztem, mintha ennnyit mondott volna valami hozzáértõ.
De ha 100 óra, akkor egy sokat tekerõ ember havonta vihetné olaj, szimering, o-gyûrû cserére. Ugyanmár! Az is túlzás, nem?
#4948
Posted 2008. August 22. - 17:53
#4949
Posted 2008. August 22. - 17:28
Idézek a RS reba kezelési utasításból: 2-3 csepp teflon bázisú olajat cseppentsünk a becsúszószár és a külsõ villaszár csatlakozásához Szóval ne menj a falnak, vagy komolyan vesszük a gyári ajánlásokat vagy okosabbak vagyunk (gondoljuk magunkat)annál. Az meg, hogy a szilikonnak ilyen hatása van szerintem nem is olyan köztudomású, de ettõl tény, hogy nem olyan olajat használtam mint amit a gyár ajánlott.
Pedig már akkor kiborult a bili, amikor megjelent a szilikonspray és a zsiguli mûszerfalak és a barum és stomil gumik elkezdtek kirepedezni tõle. Volt már vagy 20-25 éve.
Nem gondolom magam okosabbnak senkinél, csak jó szimeringet rakattam az enyémbe. Attól pedig verne a víz, ha az állandóan kent becsúszón gyülne a por és csiszolómassza keletkezne.
Ha pedig a gyári elõírásokat szeretnéd betartani, akkor, ha jól emlékszem 20-30 óránként szimeringet is kéne cserélni. Annyi idõre minek az a pár csepp. Itt sok embernek pár nap lenne az egész.
#4950
Posted 2008. August 22. - 17:11
#4951
Posted 2008. August 22. - 17:05
Birom az ilyen jótanácsokat!
Amint látom Bigtibi is használt u-turn-ös rebát és neki sem volt vele baja.
Nekem sincs vele probléma, esze ágában sincs ereszteni a levegõt, olajfolyásnak nyoma sincs.
Én marha 2-3 havonta megnézem feleslegesen, a Zasszony rebájával együtt.
Félek tönkre fog menni a telópumpám.
A kenegetéstõl és fújogatástól meg a falnak megyek. Belül, ahol kell, ott van kenés, kívül mi a francnak kell rá mindenféle sz@r?
Hogy összegyüjtse a port, és csiszolómasszává összeállva szétcsesszen mindent, pl. a becsúszót, vagy pont a porlehúzót? Pláne szilikonnal, ami köztudomású, hogy elöregíti és szétrepeszti a gumit.
Az autótok motorját, mivel abba is kell olaj, meglocsoljátok a biztonság kedvéért kívülrõl is?
Ha mindenáron kenegetni akarjátok a gumi alkatrészeket feleslegesen, akkor vegyél a patikában tiszta glicerint, az gumiápoló.
#4952
Posted 2008. August 22. - 17:02
visszaírt a srác,team eredetileg és egy hozzáértõ haverja cserélte a lábat..
Akkor nézd meg, ha lehet próbáld ki és ha nincs vele baj, akkor hajrá.
Esetleg várhatsz a téli kínálatra, hátha lesz olcsobban.
Bár ütõs az a word cup szinezés!
#4953
Posted 2008. August 22. - 16:52
azt hallottam hogy az u-turn air engedi a levegõt meg némi olajfolyás is elõfordulhat.a srác is úgy hirdeti a villát hogy az elmúlt fél évben nem engedte a levegõt...a cuccot átpakolta egy World Cup lábba ami a fehér szín miatt volna érdekes nekem.Fehér R7-et tudnék venni de Marta-m van és nem szeretnék adapterezni.RS-t még nem használtam,de aki váltott Manitouról még nem bánta meg.Egy Recon-om van,ha nem találok másikat színben akkor beteszem azt
#4954
Posted 2008. August 22. - 16:52
#4955
Posted 2008. August 22. - 16:45
#4956
Posted 2008. August 22. - 16:35
Háááát!:chin:
Én még próbálnék alkudni egy kicsit, vagy makulátlan állapotban kell lennie.
Jó lenne a számlája is, hogy, mivel lábcserés, kiderüljön milyen a belseje, SL vagy Race.
Azt hiszem van valami különbség köztük, talán a csillapításban.
az SL MCD egysegeben nincs visszahuzo rugo, a race csillapitoegysegeben pedig van, leven az pop-lock karos, ennyi.
#4957
Posted 2008. August 22. - 16:35
a 70már az alkus lenne....írtam neki,kiderülHáááát!:chin:
Én még próbálnék alkudni egy kicsit, vagy makulátlan állapotban kell lennie.
Jó lenne a számlája is, hogy, mivel lábcserés, kiderüljön milyen a belseje, SL vagy Race.
Azt hiszem van valami különbség köztük, talán a csillapításban.
az egyetlen gondom hogy világoskék-fehér a váz és idiótán néz ki benne a fekete teló
#4958
Posted 2008. August 22. - 16:26
meg a kérdés hogy megér ez 70pénzt??
http://piacter.bikem...=157148&cat=all
Háááát!:chin:
Én még próbálnék alkudni egy kicsit, vagy makulátlan állapotban kell lennie.
Jó lenne a számlája is, hogy, mivel lábcserés, kiderüljön milyen a belseje, SL vagy Race.
Azt hiszem van valami különbség köztük, talán a csillapításban.
#4959
Posted 2008. August 22. - 16:10
Elõfordulhatnak hibás szériák, hibás alkatrészek, de kategorikusan kijelenteni azt, hogy az Air U-Turn szar, amit nem csak a Reba-nál használnak, igen felelõtlen és meggondolatlan kijelentés. Ezért használtam a korábbi "erõs" jelzõket. Jó pár kerékpárost ismerek, akik ilyen telókat - fõleg Reba-t - használnak, és ilyen problémát még egyiküktõl se hallottam.általánosságban,a Rebák jók de az U-turn air széria kuka szerinte
Inkább mondanám, hogy a Solo Air egy igazi zsákutca, és ezeknél igen gyakran jelentkeznek a meghibásodások.
Azt viszont óvatosan meg lehet fogalmazni, hogy az RS telók összeszerelési minõsége, illetve a felhasznált alkatrészek egyes köre, mióta nagyon "felhígították" a modell palettát, bizony romlott.
#4960
Posted 2008. August 22. - 16:06
Jaaa! Az más! Tényleg szarok a rebák!
meg a kérdés hogy megér ez 70pénzt??
http://piacter.bikem...=157148&cat=all