Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#361
Posted 2013. August 20. - 18:28
#362
Posted 2013. August 20. - 18:13
#363
Posted 2013. August 20. - 14:01
#364
Posted 2013. August 20. - 12:53
Vitee: Ha csak kicsi olaj jön az normális. Sala azt szokta mondani, amíg nem kezd el a kinyomott olaj lefelé folydogálni, addig nincsen gond. Kattogás az U-Turn hibája lehet, szét kell szedni és megnézni. Kotyogást meg nem nagyon lehet megállapítani, ha nincs beszerelve bicajba.
Nem sok jon belole eppenhogy egy kis karima latszodik csak. Az U-Turnnek mi lehet a baja? Dragak hozza az alkatreszek? Csak mert mire megcsinaltatom ott vagyok mintha vettem volna egy ujat. Kivancsi lennek mi lehet a baja. Valami elkopott?
#365
Posted 2013. August 20. - 10:45
#366
Posted 2013. August 20. - 03:03
Ez a szimmering jó hozzá (csak úgy mint a régi reba modellbe)?
#367
Posted 2013. August 18. - 09:25
Hozzáértõk tanácsát kérném. Itt egy video link arról, hogy mit csinál, innen talán jobban megtudjátok állapítani. A hangos kattanást is hallani 18mp-nél. Rock Shox Tora 302 strange voice - YouTube
#368
Posted 2013. August 05. - 14:20
#369
Posted 2013. August 05. - 11:58
Köszi az észrevételeket. Az biztos, hogy a + kamrából átengedi a levegõt a - kamrába, mert amikor nem fújtam a - ba semmit, akkor is megjelent ott a levegõ. Egyébként nem u-turnos.
Még nem vagyok járatos a levegõs teleszkópok témájában, úgyhogy szívesen veszek minden infót.
#371
Posted 2013. August 04. - 14:26
Ha a tied u-turnos, akkor próbáld meg maximális rugóúton, ha ugy nem csinálja akkor van egy tippem
#372
Posted 2013. August 04. - 14:22
Valaki találkozott már ilyennel, vagy tud rá megoldást?
#374
Posted 2013. August 02. - 22:13
Napok alatt ?? Talán hónapokat akartál mondani. De minimum heteket. Napok alatt nem szabadna neki ereszteni érezhetõ mennyiségû levegõt.Nekem csak nagyon minimálisan csökken a nyomás a telóban napok alatt, ami sztem teljesen normális. Ez solo air, csak 1 szelep van rajta.
#375
Posted 2013. August 02. - 09:28
Pár hete vettem egy Rockshox Revelation teleszkópot. Nemrégiben a következõ probléma lépett fel: alap helyzetben van kb 100-120 mm rugóút. Ha elkezdek menni a bringával, a teleszkóp folyamatosan összenyomódik és úgy 30mm marad a rugóútból.
Ha leszállok, nagyjából fél óra alatt vissza is tér az eredeti 100-120 mm-es rugút. A külsõ csillapítás teljesen nyúlra van tekerve. A pozitív és negatív kamranyomást is próbáltam már mindenféle variációban.
Volt már valakinek hasonló gondja, vagy tudja valaki, hogy mi a probléma?
Elõre is köszönöm!
#376
Posted 2013. July 27. - 20:12
Szia!
Nekem is csinált ilyet a használtan beszerzett Reba (2010-es). Negatív kamra nyomása is folyamatosan csökkent, ez eresztette el a levegõt az alsó szárba. Rugó oldalon kicseréltem az összes O-gyûrût, azóta tökéletesen mûködik. O-gyûrûket mindenképpen olajozd be mielõtt berakod, én elõször elfelejtettem és akkor is eresztett.
Nekem csak nagyon minimálisan csökken a nyomás a telóban napok alatt, ami sztem teljesen normális. Ez solo air, csak 1 szelep van rajta.
#377
Posted 2013. July 27. - 14:33
Nekem is csinált ilyet a használtan beszerzett Reba (2010-es). Negatív kamra nyomása is folyamatosan csökkent, ez eresztette el a levegõt az alsó szárba. Rugó oldalon kicseréltem az összes O-gyûrût, azóta tökéletesen mûködik. O-gyûrûket mindenképpen olajozd be mielõtt berakod, én elõször elfelejtettem és akkor is eresztett.
#378
Posted 2013. July 25. - 23:55
#379
Posted 2013. July 25. - 22:18
#380
Posted 2013. July 25. - 22:02
A bal oldalit nyomta ki. A szimmeringek gyárilag lettek betéve, az nem lett kiszedve. Lehet pont ez volt a baj, mert gyárilag bezsírozzák és így könnyebben ki is jön. Pont annyi olajat tettek bele amennyi elõ van írva. Apropó, a szelepre a kupakot elfejetettem visszacsavarni, de gondolom ennek nincs jelentõsége.
Nagyon kevés olaj kell bele, lábakba oldalanként 5ml 15wt. Lehet más ok is, például ereszt egy szimmering és átereszti a nyomást a lábba (bal oldalt írod, ez pont a levegõ oldal), de ennyire is értek hozzá, meg pláne látatlanban... Érdemes lenne megnézetni mondjuk Saláékkal. Kontakt | Dr. Bike
Service manual, érdemes átlapozni, pofonegyszerûen leírják, mit hogyan kell. Jótanács: azért otthon ne állj neki szerelni. http://cdn.sram.com/...vice_manual.pdf