Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#341
Posted 2013. September 06. - 08:31
Van egy Recon SOLO AIRem, polockos lockouttal. A lockout mûködik de oldva csak félig megy vissza. Bowden/ház csre volt, utána is ez a helyzet. Poplock nélkül lockolva is csak félig old vissza. Ebbõl gondolom hogy magával az egységgel lehet a gond. Valami tipp, hogy mit nézzek meg, hogyan szedjem szét a fejet rajta?
#343
Posted 2013. September 05. - 23:51
#345
Posted 2013. September 05. - 22:36
#347
Posted 2013. September 05. - 20:48
A helyedben rendelnék egy gyárit és lemérném. Ha megvan a méret, mivel helyettesíted?
Sziasztok !!!
Gondolom már más is feltette ezt a kérdést,de nem találtam még a meg a választ,így hátha tud nekem valaki segíteni.
Van egy 2006os Rock Shox Revelation 426 Dual Air teleszkópom,és szeretném most én elvégezni az olajcserét,így kicserélném az O gyûrûket is.
Mivel a gyári szett elég horror áron van hozzá,valaki meg tudná nekem mondani,pontosan milyen méretû gyûrûkre lesz szükségem?
Köszönöm elõre is
#348
Posted 2013. September 04. - 21:33
Sziasztok !!!
Gondolom már más is feltette ezt a kérdést,de nem találtam még a meg a választ,így hátha tud nekem valaki segíteni.
Van egy 2006os Rock Shox Revelation 426 Dual Air teleszkópom,és szeretném most én elvégezni az olajcserét,így kicserélném az O gyûrûket is.
Mivel a gyári szett elég horror áron van hozzá,valaki meg tudná nekem mondani,pontosan milyen méretû gyûrûkre lesz szükségem?
Köszönöm elõre is
Gondolom már más is feltette ezt a kérdést,de nem találtam még a meg a választ,így hátha tud nekem valaki segíteni.
Van egy 2006os Rock Shox Revelation 426 Dual Air teleszkópom,és szeretném most én elvégezni az olajcserét,így kicserélném az O gyûrûket is.
Mivel a gyári szett elég horror áron van hozzá,valaki meg tudná nekem mondani,pontosan milyen méretû gyûrûkre lesz szükségem?
Köszönöm elõre is
#349
Posted 2013. August 23. - 21:29
A menetkésszent mindenki bringa nélkül írta.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#350
Posted 2013. August 23. - 19:17
Átütõtengelyes, akkor is jelentõs mértékû a csavarás?
Ha levegõs a fék, nem az történne, hogy elõször puha és pumpálásra keményedik?
Ha levegõs a fék, nem az történne, hogy elõször puha és pumpálásra keményedik?
#351
Posted 2013. August 23. - 16:30
a villa elbírja, viszont ha nagyobb a tárcsa, jobban is fogja csavarni azt. így az esetleges fékerõ növekedés elvész a csavarásnál. vidd el szervizbe a kerékpárt és bízz abban az slx-ben. VAGY adj egy számlaszámot és féláron átveszem a fékszetted
btw kis csirke magura mt2/mt4 hibrid(oem) fékeket használok 180as tárcsával és kevláros superstar betétekkel, a ~70kilómat mindenhol megfogja és egy 16kilós kona coiler a paripa.
btw kis csirke magura mt2/mt4 hibrid(oem) fékeket használok 180as tárcsával és kevláros superstar betétekkel, a ~70kilómat mindenhol megfogja és egy 16kilós kona coiler a paripa.
#352
Posted 2013. August 23. - 15:10
Köszönöm a sok hozzászólást. Biciklivel együtt 105-110kg körül lehetek. A féket és a tárcsát vadonat újonnan vettem, én bontottam ki a szûz csomagolásból. A pofákat közben kicseréltem IceTech-es fémesre. Mindkét pofával mentem, az eredeti félfémessel és a fémes IceTech-essel is. Kizárt, hogy szennyezettek a pofák (fõleg, hogy kettõ egymás után). A tárcsát a felszerelés után tisztítottam és egyébként is tisztítom. Az adapter, a beállítás 100%, hogy jó (bár továbbra is csak 90%-ban fogják a pofák a tárcsát - a villa felfogatás ilyen, nem tudom közelebb vinni a féknyerget). A féktárcsa precízen középen fut. Olaj nem szivárgog sehol. A levegõt nem zárhatom ki ha gyárilag lehet levegõs. Bár van viszonyítási alapom, a Hayes Stroker Trail + Dart 2, ahhoz képest szubjektíven megítélhetõ (20-30%) javulást érzek az átütõs reba + SLX-el. Szóval olyan nagy hiba nem lehet, de nem is hozta, amit vártam tõle.
Szóval a villa elbírja a 203-as tárcsát, attól függetlenül hogy hülyeség vagy nem?
Szóval a villa elbírja a 203-as tárcsát, attól függetlenül hogy hülyeség vagy nem?
#353
Posted 2013. August 23. - 13:12
+1 Én is 87kg vagyok menetkészen bárhol megállít az slx a 180-as tárcsával.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#354
Posted 2013. August 23. - 12:16
Kisherceg jól írja, valami gond lehet a fékeddel. Féktisztító spray-vel megpucolnám a tárcsát, akár még a fékpofákat is, külön, valamit átnézném, nem ereszt-e valahol a rendszer. Nem kizárt az sem, jártam már így és csodálkoztam, nem fog.
184-5 centi magas vagyok, cuccokkal, hátitáskával kb. 80 kiló + a bicaj. Teleszkópom 29er Reba és elöl-hátul 160-as Magura SL tárcsákat használok aftermarket fékpofákkal (Superstar és BBB), fékeim több mint ötéves Magura Louise BAT, legalább 14-15e km-t futottak. Egyujjal fékezek bárhol, erõlködés nélkül megfog. Az alpokban egy 120 km-es versenyen egy pillanatig sem éreztem, hogy kevés lenne a két 160-as tárcsa a bazinagy 29-es kerékhez, ezért is írom, nálad valami gond lesz ott...
184-5 centi magas vagyok, cuccokkal, hátitáskával kb. 80 kiló + a bicaj. Teleszkópom 29er Reba és elöl-hátul 160-as Magura SL tárcsákat használok aftermarket fékpofákkal (Superstar és BBB), fékeim több mint ötéves Magura Louise BAT, legalább 14-15e km-t futottak. Egyujjal fékezek bárhol, erõlködés nélkül megfog. Az alpokban egy 120 km-es versenyen egy pillanatig sem éreztem, hogy kevés lenne a két 160-as tárcsa a bazinagy 29-es kerékhez, ezért is írom, nálad valami gond lesz ott...
#355
Posted 2013. August 23. - 12:10
Én 96kg vagyok 775-ös XT-vel 09-es reconnal 180-as tárcsa fog mint az állat. Nem volt még olyan hely ahol kevés lenne. Ott nem a tárcsa méretével lesz a baj.
#356
Posted 2013. August 23. - 12:02
szerintem valami nagyon nincs rendben a fékeddel, de azon a nagyobb tárcsa sem fog segíteni. nem olajos/szennyezett a pofa? nem levegõs a fék?
(menetkészen vagyok kb 80-85kg. 666 slx gr3 185-ös avid tárcsával, réges-régi recon teló. az egyetlen extra a 9mm-es átmenõcsavaros tengelyrögzítés. 1 (egy) ujjal, erõlködés nélkül emelem elsõ kerékre a bringát vagy csúsztatom meg az elsõ gumit. másik cangán ugyanilyen fék, 160as g3, merev villa, bõségesen elegendõ.)
(menetkészen vagyok kb 80-85kg. 666 slx gr3 185-ös avid tárcsával, réges-régi recon teló. az egyetlen extra a 9mm-es átmenõcsavaros tengelyrögzítés. 1 (egy) ujjal, erõlködés nélkül emelem elsõ kerékre a bringát vagy csúsztatom meg az elsõ gumit. másik cangán ugyanilyen fék, 160as g3, merev villa, bõségesen elegendõ.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#357
Posted 2013. August 23. - 11:13
Én nem tennék rá akkora tárcsát, felesleges. Ha a féked egyszer rendesen be van állítva, a 180-asnak elégnek kell lennie.
Részemrõl nagyon is jelentõs, lefelé olyan mintha nem is lenne fék. Mint írtam 90kg felett vagyok. Utolsó esély az SLX-nek. Kérdés a villa bírja-e tartósan.