Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3481
Írta 2009. augusztus 13. - 11:47
#3482
Írta 2009. augusztus 12. - 21:51
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#3483
Írta 2009. augusztus 12. - 21:24
rosszul emléxelEmlékeim szerint 2007ben volt a talason a 3 állású kar, már késõbb megint tekerõsödtek egy ideig.
Én is menet közben szoktam, mindenki azt mondta a villának mindegy...
sztem 2006-tól van a 3 állás, és azóta az van, csak a kar formája meg a rugóút változott (elsõ még 90-110-130 volt)
de további kérdések vélemények ellenvetések rókázos topikba szvsz
edit : 2007 tól, de a lényeg ua, csak már keverem az éveket
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3484
Írta 2009. augusztus 12. - 21:06
Én is menet közben szoktam, mindenki azt mondta a villának mindegy...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3485
Írta 2009. augusztus 12. - 14:23
Rendkívül praktikus dolog menet közben berhelni a telót,:wallbange mindaddig, míg pofára nem esik vele az emberNah most elbizonytalanítottatok a Tora 302 u-turn-al szemben... Szerintetek jó teló lenne a Cubemba vagy enyi pénzé kapok jobbat is???
#3486
Írta 2009. augusztus 12. - 09:53
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#3487
Írta 2009. augusztus 12. - 09:25
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3488
Írta 2009. augusztus 12. - 08:59
Ezt már le se mertem írni.
Hasonló terület az All Mountain, ahol már jönnek a 170-s villák (pld. új Lyric). Kérdem én: MINEK?
Javítsatok ki, de az én értelmezésemben az AM azt jelenti, hogy mindenhol felmenni, majd lejönni. Erre saját tapasztalat szerint a 140mm az arany középút, 32-s becsúszóval, átütõs tengellyel, állítható utas megoldásban, és az lehetõség szerint menet közben megoldható legyen, tehát ne U-Turn, hanem pld. a Manitou féle IT vagy a Magura féle RCL.
Miért, igaz még nem próbáltam, de azt mondják, hogy az u-turn menet közben is állítható, kérdem én, hogy most akkor mégse???
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#3490
Írta 2009. augusztus 12. - 06:51
eredetileg a rebák szétszedõs teló útállításárólvolt szó, arról beszéltünk, jól látta Maggi. csak késõbb kezdtünk el offolni mire van aszükség és egyebekrõla foxra én is kíváncsi lennék, bár a mostani gépemen nem szükségszerû az útállítás, a 80 mm bõven jó lenne bele fixen aztán hadd szóljon. valami jó kis progresszív levegõs vella kéne bele.
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3491
Írta 2009. augusztus 12. - 00:13
#3492
Írta 2009. augusztus 11. - 23:29
#3493
Írta 2009. augusztus 11. - 22:40
#3494
Írta 2009. augusztus 11. - 22:02
on
#3495
Írta 2009. augusztus 11. - 21:51
nem azért, csak igazából tényleg az a legjobb sztem és legegyszerûbben használható - illetve akkor lenne tökéletes ha távszabályzós lenne.Te Fox párti vagy, tudjuk:)
IT-nél ha jók emlékeim tehermentesíteni kell a cuccost (egykerekezni kicsit) hogy visszaálljon. plusz túl sok a 2 végállás út különbsége.
A uturn meg hosszú távon nem használhatóan fárasztó.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3496
Írta 2009. augusztus 11. - 21:34
Te Fox párti vagy, tudjuk:)de leginkább a fox féle talas ....(bár a magurát nem próbáltam)
#3497
Írta 2009. augusztus 11. - 21:29
de leginkább a fox féle talas ....(bár a magurát nem próbáltam)Ezt már le se mertem írni.
Hasonló terület az All Mountain, ahol már jönnek a 170-s villák (pld. új Lyric). Kérdem én: MINEK?
Javítsatok ki, de az én értelmezésemben az AM azt jelenti, hogy mindenhol felmenni, majd lejönni. Erre saját tapasztalat szerint a 140mm az arany középút, 32-s becsúszóval, átütõs tengellyel, állítható utas megoldásban, és az lehetõség szerint menet közben megoldható legyen, tehát ne U-Turn, hanem pld. a Manitou féle IT vagy a Magura féle RCL.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3498
Írta 2009. augusztus 11. - 21:15
az én mostani katarga cc acél vázam is 63 mm-es állásban érzi magát jól a duke-al. 100-on már nagyon csopperes, viszont lefelé jól jön az, mert stabil.
#3499
Írta 2009. augusztus 11. - 21:12
Ezt már le se mertem írni.ami 63 mm-hez lett tervezve kb 95 ben
amúgy a tömegtermékek között nem sokat találsz ami tényleg 100 ashoz van
nem véletlen van a csócsmodellek nagy része most is 80-assal
Hasonló terület az All Mountain, ahol már jönnek a 170-s villák (pld. új Lyric). Kérdem én: MINEK?igazából egyetértek ezzel. aki már merevvel küldi, az legyen is kemény. na meg mászásoknál csak jól jön a mínusz két centi.
Javítsatok ki, de az én értelmezésemben az AM azt jelenti, hogy mindenhol felmenni, majd lejönni. Erre saját tapasztalat szerint a 140mm az arany középút, 32-s becsúszóval, átütõs tengellyel, állítható utas megoldásban, és az lehetõség szerint menet közben megoldható legyen, tehát ne U-Turn, hanem pld. a Manitou féle IT vagy a Magura féle RCL.
#3500
Írta 2009. augusztus 11. - 21:05
ami 63 mm-hez lett tervezve kb 95 benAki a CC-t nem tudja megoldani 80mm útból, az inkább õrizzen libát.
Egyébként a min. 100mm divat a gyártók (váz) részérõl, a kezdetekkor kimerült abban, hogy az alapban 80-s geóra tervezett vázba beleb*****k a 100-s villát. Lásd pld. az én 2006 Konámat.
amúgy a tömegtermékek között nem sokat találsz ami tényleg 100 ashoz van
nem véletlen van a csócsmodellek nagy része most is 80-assal
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való