Mondjuk csak nagyon ócska betonon teszteltem, de úgy fest, a csillapítás állítgatása sokat javított a komfortérzetemen és nem kellett sokat találgatnom, merre tekergessem a csavart.

én nem szoktam ennyit tudományoskodni
kimegyek itt a kõhegy aljára, van ott egy jó kis mozgóköves lejtõ -eleje 8-10%- végére jó gyors. 2-3 gurulás után beállítom úgy hogy ne pattogjon el, de szépen mozogjon oszt annyi. ha ott jó máshol az lesz. igaz az eddig rs-okkal (pilot, duke,pike, reba, recon)nem sokat kellett szarozni, full nyúlon voltak jók a pehelysúlyomhoz. foxok meg kb félúton.
az új rebákat meg még nem tudtam tesztelni, majd kiváncsi leszek azok másképp lesznek e jók.
Hagyd a sok állítgatást és inkább pattanj fel arra a bicajra!
Hagyd a sok állítgatást és inkább pattanj fel arra a bicajra!
Nekem kellett úgy 2000 km (úgy látszik, lassan tanulok), mire rájöttem, hol is keressem azt az ideális beállítást.
Köszi, épp ez a video adta az ötletet, hogy kérdezõsködjek.
Tehát ezen (a többi beállítástól függetlenül) nincs mit hangolgatni, ha jól értem: beállítom a +/- kamrák nyomását (Reba SL) és ezekhez állítom a csillapítást.
_____________________________________________
AM rlz
lenyomod majd elengeded a bringád ne ugorjon el a talajtól, vagy nyitott tenyérrel elengedve a kormány ne üssön vissza. íme szemlélteteve:
YouTube - CUBE BIKES Suspension Setup
Jól gondolom, hogy a viszkozitásról beszélni még édeskevés? Volt már szó valami ilyesmikrõl:
Suspension Fluids (csak hogy mennyire hihetünk a dobozon a számoknak)
Fox/RockShox/Manitou oil info
Link#3 stb.
_____________________________________________
AM rlz
figy
õszinte leszek, ha annyi mûszaki háttered nincs, hogy a viszkozitás mértékegységével sem vagy tisztában , inkább ne szerelj...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
ott a pont
Motorex-et szokták ajánlani, de jó a többi is....Castrol, Repsol....sokféle teleszkópolaj van.....Öhlins talán a legjobb vagy 10.000ft/L