Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2621
Írta 2010. június 30. - 22:40
Maggi:
az a gumi baszás a drop stop mint ahogy a nevében is van a rugóut végét ez keményiti fel, az a mellette lévõ alu ütközik neki, a felsõ kupakból lóg ki
namost az olyan szépen beleállt a gumiba hogy az szét is repedt...
az alu végén egy tányérnak kellene lenni, megnövelve igy a felfekvõfelületet, csökkentve a nyomást
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2622
Írta 2010. június 30. - 22:20
helo megint.
köszi sala a segítséget.ezt a u-turn problámát meglehet így láatlanban oldani, vagy egyátalán mi lehet a baja:O
Nem vagyok sala, de válaszolok. Ha nem kattog az u-turn állítás közben akkor a golyó-rugó szerkezettel van a baj. Ha benne van minden (rugók, golyók) akkor lehet csak a kupak tetején lévõ csavaron kell kicsit húzni mivel az feszíti elõ a rugókat, de csak finoman, mert könnyen túl lehet húzni a csavart. Ha viszont hiányoznak a rugók vagy a golyók akkor azokat kell pótolni.
A sebesség mindent megold.
#2623
Írta 2010. június 30. - 22:16
Most bringázol vagy a divatot követed? Mert akkor vegyél egy színes fixit abba meg nem kell teló.
Bocsánat, rosszul fogalmaztam, látom itt vigyázni kell a szavakkal, tehát: a gyártók divatolnak 120mm rugóúttal.
Fixivel viszont lenne sportértéke maratonon, igaz. köszi
#2624
Írta 2010. június 30. - 21:48
köszi sala a segítséget.ezt a u-turn problámát meglehet így láatlanban oldani, vagy egyátalán mi lehet a baja:O
#2625
Írta 2010. június 30. - 21:43
#2626
Írta 2010. június 30. - 21:24
nem nem nem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2627
Írta 2010. június 30. - 21:19
#2628
Írta 2010. június 30. - 20:53
U turn tekerõnek ha forgatod kattogni kéne, alatta van 5 rugó meg 5 golyó, az akadályozza meg hogy elforogjon
jobb felül amire gondolsz az a gate tekerõ
belockolt állapotban mekkora erõnél induljon el a mozgás.
bal oldalra csak kenõolaj kell, attol nem lesz keményebb a villa, csak rugó+nyomórúd cserélyével keményíthetõ
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2629
Írta 2010. június 30. - 19:56
nem kattog.ugy mûködik mint eddig.most vettem nemrég és eddig nemvolt baja.
hülye fejjel egyszer egy éjszaka fejreállítva hagytam a bicót és aránylag sok olaj kifolyt. és nemlehet ez az oka?
és ha olajat szeretnék venni...és azt szeretném hogy minnél keményebb legyen akkor nagyvizkozításút vegyek?
10-est vagy 15-öst?
mivel még nemvolt ehhez hasonló telóm...megkérdezném hogy a controllock felett lévõ kis ezüst tekerentyû mit állít egész pontosan?
válaszotokat elõre is köszi:D
#2630
Írta 2010. június 30. - 19:25
helo.
szeretném megtudni hogy mi lehet a hiba oka,ha rázkódásra a u-turn csavar elforog,és ezálltal a villaút kisebbedik.
válaszotokat elõre is köszönöm.
ha tekered felül "kattod"?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2631
Írta 2010. június 30. - 19:10
Sziasztok,
Recon SL Solo Air -pop lock 100mm telóm van, azt hiszem 2008 as ( új matricás, fehér). Váz cserén gondolkodom, azonban a mai trend a 120mm rugóutas, és az lenne a kérdésem hogy ez a teló vajon belõhetõ e 120-130 mm re, mert sajnos nem találtam egyértelmû választ egyik leírásban sem.
Köszi szépen elõre is!
Most bringázol vagy a divatot követed? Mert akkor vegyél egy színes fixit abba meg nem kell teló.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2632
Írta 2010. június 30. - 18:19
szeretném megtudni hogy mi lehet a hiba oka,ha rázkódásra a u-turn csavar elforog,és ezálltal a villaút kisebbedik.
válaszotokat elõre is köszönöm.
#2633
Írta 2010. június 30. - 16:52
Recon SL Solo Air -pop lock 100mm telóm van, azt hiszem 2008 as ( új matricás, fehér). Váz cserén gondolkodom, azonban a mai trend a 120mm rugóutas, és az lenne a kérdésem hogy ez a teló vajon belõhetõ e 120-130 mm re, mert sajnos nem találtam egyértelmû választ egyik leírásban sem.
Köszi szépen elõre is!
#2634
Írta 2010. június 30. - 07:25
lyrik a kétféle út miatt szimpatikus
útállítás, kompresszió, zárhatóság és 150-160as út lenne ideális. a u-turn nem szimpatikus, ezért esik ki a revel és a sector.
(a keresõt meg képtelen vagyok használni..)
jövö évi talasok már 2 állásúak (kisebbik 36 pont 120-160)
mondjuk lock nincs az tény
meg olsó sem lesz.
edit : most jobban megnézve jövõ évin már ir vmi lock-out-ot. merthogy rlc is lett a neve, csak nem ütötte ki a szümüm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2635
Írta 2010. június 30. - 00:27
általában nem vagyok ennyire szerencsétlen, de a jelenlegi keresõvel nagyon nem boldogulok.. szóval köszönöm! és tulajdonképpen már nem is aktuális a téma, mrt a licit jelenlegi állása nekem már magas. ennyiért inkább marad még idén a vanilla.
#2636
Írta 2010. június 30. - 00:08
#2637
Írta 2010. június 29. - 23:53
a speci topikban írt róla vki , (tán megalavancról ) ahol kint volt a gyári szervizes
keress rá
én nem csak 2step miatt nem venném
akkor má egy 150es revel vagy majd a sektor. de leginkább 36
noigen a 36.. lyrik a kétféle út miatt szimpatikus, meg jóárasítva találtam egyet a tengerentúlról.
(32talas r, 15ös, '09es 500$ért jönne házhoz, a lyrik meg kb 400ért)
útállítás, kompresszió, zárhatóság és 150-160as út lenne ideális. a u-turn nem szimpatikus, ezért esik ki a revel és a sector.
(a keresõt meg képtelen vagyok használni..)
#2638
Írta 2010. június 29. - 21:00
Mit kéne látnunk a képen? Mert fogalmam sincs, hogy mi ez.elsõ boxxer 2010 tervezési hiba
A sebesség mindent megold.
#2639
Írta 2010. június 29. - 20:37
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2640
Írta 2010. június 29. - 18:42
2008as 2step lyrik-rõl mit tudunk? külföldi tesztek elismerõen írnak róla, késõbbi felhasználók viszont szidják a 2step hibája miatt. szóval van hideg/meleg egyaránt. valakinek esetleg személyes tapasztalat?
a speci topikban írt róla vki , (tán megalavancról ) ahol kint volt a gyári szervizes
keress rá
én nem csak 2step miatt nem venném
akkor má egy 150es revel vagy majd a sektor. de leginkább 36
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való