Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2381
Posted 2010. October 18. - 19:55
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2382
Posted 2010. October 18. - 19:32
a telóban nincs belsõégésû motor , se váltó...
ennyi erõvel hugyozz bele...
bakker 3500 ft 1 liter motorex TELOOLAJ, az kb 3 szervizre elég lesz
Nem kell azért lebaszni, ezért kérdeztem meg.. Azt hittem erre van a fórum.
Sokkal inkább az érdekelne ezek után, hogy hol kapható annyiért? Próbáltam keresni, sikertelenül. Ebike-on van, de postával már nem annyi.
#2383
Posted 2010. October 17. - 23:52
Ott van minden. De ha nem menne, akkor kihúzod a visszaút állító gombot alulról. Kicsavarod a két csavart, de mielõtt teljesen kiszednéd rácsapsz finoman. Aztán teljesen kicsavarod, a lábat le tudod húzni. Fentre nem tudom mi kell, de azt hiszem zégerfogó, meg valami nagyobb villáskulcs. Ha legoztál már, akkor ez is menni fog. Mielõtt még kiderülne, hogy h_lye vagyok leírnám, hogy sosem volt a kezemben dart, de gondolom, hogy így kell szétkapni, mivel a teleszkópok zömét így szedtem szét és eddig nem volt gondom.
#2384
Posted 2010. October 17. - 22:50
Van egy 2004-es Pilot XC-m és a zárókupakja elég rossz állapotban van. Tudnátok segíteni, honnan szerezhetnék egy újat hozzá ?
Elõre is kösz a segítséget.
#2385
Posted 2010. October 17. - 12:30
#2386
Posted 2010. October 16. - 18:14
Ez mind szép és jó, de akkor ne lehessen egy áron kapni mindkét márkát.... mert nem sok különbség van...
azért listaáron a fox lényegesen drágább -nem csak itthó- (wc és xx modelleket leszámítva).
kösz Sala kipróba
hosszútávon meg gondokodok efs szimeringben, emg hígabb jófajta oljban-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2387
Posted 2010. October 16. - 18:01
be akarják bizonyítani, hogy a telót foxnak hívják, a többi meg csak próbálkozás
amúgy az én reconom is kottyan egy fél centit kb, csak ez nem nagyon izgat....
viszont nem kapnék sírógörcsöt ha kissé "hiperaktívabb" lenne.
Ez mind szép és jó, de akkor ne lehessen egy áron kapni mindkét márkát.... mert nem sok különbség van...
#2388
Posted 2010. October 16. - 17:56
viszont nem kapnék sírógörcsöt ha kissé "hiperaktívabb" lenne.
megoldható
amúgy ami miatt az összes RS fosul mozog az az, hogy a 16mm olaj a láb aljában van és nincs ami kenje, fejrefordit, vár , megnyomkod
és voilá
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2389
Posted 2010. October 16. - 17:50
a telóban nincs belsõégésû motor , se váltó...
ennyi erõvel hugyozz bele...
bakker 3500 ft 1 liter motorex TELOOLAJ, az kb 3 szervizre elég lesz
Legalább megkérdezte,mielõtt nekiállt.
Bár ez fontos:"(mind2 prémium termék)":)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2390
Posted 2010. October 16. - 17:47
Brnoban volt lehetõség nyomkodni új RS villákat, de elég elkeserítõen mozogtak (nehezen indultak meg, az út elején mintha kottyantak volna) valaki tudja ennek az okát?
Vajoncsak gyárilag ocsmányul vannak összerakva?
be akarják bizonyítani, hogy a telót foxnak hívják, a többi meg csak próbálkozás
amúgy az én reconom is kottyan egy fél centit kb, csak ez nem nagyon izgat....
viszont nem kapnék sírógörcsöt ha kissé "hiperaktívabb" lenne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2391
Posted 2010. October 16. - 17:32
Vajoncsak gyárilag ocsmányul vannak összerakva?
#2392
Posted 2010. October 16. - 17:26
Rs Duke telóba lesz nemsoká egy olajcsere és azon gondolkodtam mit kellene beleraknom. Vélemény érdekelne, hogy az itthon található Castrol 5W-30as szintetikus motorolaj és a Castrol 75W-90-es szintetikus váltóolaj közül használható-e valamelyik (mind2 prémium termék)? Ezek itthon vannak nekem, így nem villaolaj helyetti vételen gondolkodok, hanem esetleges hasznosításon!
Külföldi fórumokon használtak sokan motorolajat meg váltóolajat is, többnyire pozitív visszajelzésekkel, de azért itt is olvasnék valamit szívesen.
Egyébként a gyár 5-ös olajat ajánl, ha pedig lassítani akarjuk 10-est 15-öst. Nos a váltóolaj nem tudom mennyinek felel meg, szerintem olyan 10-15ös körülinek, de ha valaki tud pontosabbat, ne tartsa magába.
Köszi a segítséget elõre is!
A motorolaj még csak-csak jó bele, de a váltóolajtól elég durván belassulna. De a kenésen kívül sehová nem raknék motorolajat.
A sebesség mindent megold.
#2393
Posted 2010. October 16. - 17:14
#2394
Posted 2010. October 16. - 17:12
ennyi erõvel hugyozz bele...
bakker 3500 ft 1 liter motorex TELOOLAJ, az kb 3 szervizre elég lesz
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2395
Posted 2010. October 16. - 16:46
Külföldi fórumokon használtak sokan motorolajat meg váltóolajat is, többnyire pozitív visszajelzésekkel, de azért itt is olvasnék valamit szívesen.
Egyébként a gyár 5-ös olajat ajánl, ha pedig lassítani akarjuk 10-est 15-öst. Nos a váltóolaj nem tudom mennyinek felel meg, szerintem olyan 10-15ös körülinek, de ha valaki tud pontosabbat, ne tartsa magába.
Köszi a segítséget elõre is!
#2396
Posted 2010. October 16. - 00:36
#2397
Posted 2010. October 15. - 21:33
Kinéztem magamnak egy relatíve vadonás új (2-300km, ránézésre vatta új) 2008-as RS Revelation 426 U-turn villát, a veterán judy-m leváltására. ez: http://www.bikeradar...rn-13310?_brc=0 (csak szép fehér)
Pusztán kíváncsiságból -mert ennyiért mindenképpen megveszem- kérdezném a tisztelt közönséget, van-e tapasztalat ezzel a telóval? Valami amit jó ha tudok, amire jó ha odafigyelek?
Elõre is köszönöm!
(akit zavar, attól elõre is bocsánatot kérek, nem olvastam vissza, és nem kerestem infót itt... ez van. )
#2398
Posted 2010. October 15. - 13:16
#2399
Posted 2010. October 14. - 11:26
#2400
Posted 2010. October 13. - 23:11
Azt hogyan? Megfordítottad a becsúszókat v mi?sziasztok sikerült a mütét azaz megcseréltem a motion control belsöségeit a légrugó részeivel és tökéletes lett...