arra nem jöttem még rá, miért van az alsócsõ annyira magasan kötve a fejcsõhöz?
Feltételezhetõen azért, hogy a villa váll ne verjen bele az alsócsõbe.
arra nem jöttem még rá, miért van az alsócsõ annyira magasan kötve a fejcsõhöz?
Végre egy normális leírás ! Nem csak a pozitív hanem a negatív dolgokat is megemlíti.
Az alábbi pár mondatban az elsõ benyomásaimat foglalom össze. Eddig szinte csak hóban mentem vele, de tegnap végre találtam jó pár ösvényt, amit utoljára 26-ossal jártam be és nem volt rajta sem jég, sem hó. Ez alkalmat adott arra, hogy össze tudjam vetni tapasztalataimat azzal, melyeket egy 26-os bicajjal szereztem ugyanitt, legutóbb jó másfél hónapja. Az idõ természetesen megszépíti az emlékeket, tartják. Ennek ellenére a friss élmények így is valamivel lágyabb, finomabb haladás megtapasztalását hozták ahhoz képest, melyek emlékeimben éltek.
A 29-es érzés nem volt ismeretlen számomra, nem az elsõ nagykerekû, amit megpróbálhattam. Szóval, csodát nem vártam tõle és nem is kaptam. Az acélváz a mai alumínium- és karbonvázak által uralt kínálathoz képest dögnehéz, jó 1 kilóval könnyebb aluvázat és 1.5-1.7 kg-mal könnyebb karbonvázakat kaphatunk a piacon. No de azokat nem is fogja a mágnes!
Geometriája számomra meglepõen jónak tûnik eddig, a 4 évvel ezelõtt vásárolt régi all-mountain össztelósomhoz hasonlít leginkább. Érdekesebb talán az, hogy nem csak paraméterei, de a viselkedése is. Egészen kényelmes a durva köves részeken, érzem benne, hogy van tartalék, jól tolerálja az apró hibákat (talán túl jól is) és többször néztem hátra s le, nincs-e defektem. A teleszkóp 100mm-es útja majdnem sok is, a negatív kamra nyomásával 90mm-re csökkentettem az utat, bõven elég. Jól manõverezhetõ, jól kanyarodik, de például ugratni, bunny hop-hoz nehéz és nehézkes, ahogy sok helyen hozták már ki ezt a tesztek: a 26-os jóval kezesebb ebben. Viszont, le- és felfelé nagyon meredek, technikás ösvényeken kínlódtam fel magam vele egészen könnyedén és mentem le tegnap egy olyan helyen, ahol eddig még nem mertem lemenni, az adott hellyel eddig csak szemezgettem, hogy "majd egyszer"...
Még nem tudom hová tenni, túl keveset mentem vele. Nem mondom, hogy mindenben tetszik, persze nem is rossz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
180-as a tárcsám
valamit biztosan rosszul csinálok, de nálam koppig elõre van tolva a tengely, így a féket (slx) csak 1-2mm-t kellett hátra húzni és teljesen jó helyen fog a 160-as tárcsán.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen, teljesen normális, üzemszerû az inbrednél mindenképpen...
Ezen pl. hátrébb már nem húzható a kerék, mert kijön a fékbõl, ami nem tolható hátrébb... " egyedi " gyártmány az összes
Az normális hogy a csúszópapucsos vázba nem lehet teljesen betolni a tengelyt mert akkor beleér a tárcsa a féktestbe?
ugy nez ki, mint az ebayes vazak :confused: sokat nezegettem oket, de sose mertem belevagni.
a weblapon levo feketefeher festes szep.
Elsõre milyen a "gagyi" villa?
Ezt tegnap kaptam meg egy sráctól akinek a speci hardrockjában volt egy 36-os fox ami ránézésre lehetett 160-180mm-es.
Nem reagáltam.