Jelentkezz be Regisztrálj
On-one
#42
Írta 2013. június 05. - 09:21
#44
Írta 2013. június 03. - 22:11
mi lett végül?
Régi 9-es XT váltóval nincs gond. Új 10-es XT, XTR-el van. Valami biztosan van ezzel a váltópapuccsal, bár görbének éppen nem görbe, úgy néztem; de nem oké itt valami... Ahogy korábban is, a most feltett váltó esetén szintén hajtómû-csavaralátéttel oldottam meg. Összenézegettem, egyik váltón hosszabb volt a kis karmocska, ami a váltófül hornyába még így is beleakaszkodik, így azt tettem fel most - szerencsére pont ez a Shadow+ -os. Egyelõre mûködik, alátétet késõbb egy keskenyebbre cserélem, elég lenne 1 mm vastagságú is.
Talán hétvégén vagy jövõ héten teszek majd fel fotót (már ha érdekel valakit egy rozsdás radiátorból varrt gurulós vázra szórt sok kacat), mert kezd alakulni a setup és úgy néz ki, többé-kevésbé sikerült minden alkatrészbõl megtalálni a megbízható és jól mûködõ darabot. A fékeimtõl vagyok leginkább elképedve. A régi Louise-okat tettem fel, csak légtelenítettem még a télen; és bizony 180/160-nal a nagykerék ellenére kenterbe veri az MT4-em 180/160-as fékerejét. (Betétek ugyanazon márkák)
#45
Írta 2013. május 24. - 09:22
#47
Írta 2013. május 22. - 09:04
Valami más gond lehet ott, mert a váltófülnél a külsõ sík a biztos pont.
Hm, ez igaz. Lehet, hogy ferde a váltófülem; este majd folytatom a szerelést, megnézem.
#48
Írta 2013. május 22. - 07:10
Acél váltópapucsos, acélvázas Inbredre próbáltam feltenni tegnap egy õskövület XT váltó helyére egy 2010-es XT-t és meglepõdve tapasztaltam, nem lehet úgy beállítani a vékony felfogatás (váltópapucs) miatt, hogy leváltson a legkisebb fogaskerékre, fizikailag lehetetlen annyira kitekerni a határoló csavart, hogy a váltó felsõ görgõje elérje a legkisebb fogaskerék síkját. Gondoltam, lehet, csak a váltómmal van gond (bár a jelek mást mutattak). Próbaképpen feltettem egy 2012-es XTR-t és ugyanez. Végül vissza az XT és egy hajtókar csavar alu alátétjével megoldottam "okosba'", hogy tudjak ma egyáltalán tekerni valamivel, korán reggel. Viszont, ~2mm vastag az alátétem, ami végett a kis pöcök a váltón nem akad meg a váltópapucs hátsó részének vájatában, mert nem ér el addig. Puff, keresgélhetek valami vékony alátétet, már ha eljutok egyáltalán egy boltig mostanában!...
Az élet tele van kihívásokkal!
Valami más gond lehet ott, mert a váltófülnél a külsõ sík a biztos pont.
A sebesség mindent megold.
#49
Írta 2013. május 22. - 06:21
Az élet tele van kihívásokkal!
#51
Írta 2013. február 06. - 10:10
#52
Írta 2013. január 29. - 14:55
A sebesség mindent megold.
#54
Írta 2013. január 29. - 11:34
Apropó csapágy; milyen közép-, azaz izé, kormánycsapágy az?
#56
Írta 2013. január 29. - 09:58
A 100mm-re állított (de a negatív kamra enyhe túlfújása miatt elvileg 1-2 mm-t "beült") villa esetén kirugózótt állapotban, 2.25-ös Nobby Nic-kel ~110mm-re fut az alsócsõtõl.