Épp itt a fórumok között olvastam (de most napok óta keresem és nem találom) voltak olyan esetek is, amikor autóval a bringa után mentek azután lefújták és leszedték a gyereket és vitték a gépét. Asszem akkor zsigulit említett a hsz. írója. Szóval nem mai a történet de ilyen volt már.pont a hegyek között nem aggasztanak ilyen dolgok
Jelentkezz be Regisztrálj
Hasznos holmik kerékpáros túrákra
#1
Írta 2006. augusztus 07. - 19:14
#2
Írta 2006. augusztus 03. - 14:29
pont a hegyek között nem aggasztanak ilyen dolgok.csak az a baj, hogy ott már az a kiló mínusz árban is annyit tesz rá.
Aztán ha még további fél kilóval könnyebb a súlya, az is legalább még annyival többet nyom árban.
Láttam már 7-százasért is biciklit és hallottam milla fölöttirõl is már, viszont az nem az a kategória amivel szívesen kimennék a hegyek közé egymagam, bárhogy 'felkészülök' is mindenre.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3
Írta 2006. augusztus 03. - 14:18
.csak az a baj, hogy ott már az a kiló mínusz árban is annyit tesz rá.off
nem feltétlen....az enyém pl 13 kiló alatt van.....máris könnyebb nem egy merevfarúnál.....
Aztán ha még további fél kilóval könnyebb a súlya, az is legalább még annyival többet nyom árban.
Láttam már 7-százasért is biciklit és hallottam milla fölöttirõl is már, viszont az nem az a kategória amivel szívesen kimennék a hegyek közé egymagam, bárhogy 'felkészülök' is mindenre.
#4
Írta 2006. augusztus 03. - 14:08
A hûtõtáska peltier hûtõelemének üzemeléshez 12V-os ólomakksit... 5-10 kiló..Majd felrakom az új nyerget, km-órát, lámpákat, esetleg egy kis méretû hûtõtáskát, és majd így megpróbálom a szobamérlegen.
vagy jéggakkuból 4 kilót, máris meglesz a súlya.
#5
Írta 2006. augusztus 03. - 13:58
Ez ellen is van nagyon hatásos megoldás:...én meg múltkor pumpa, pótbelsõ, leszedõ nélkül indultam útnak, bízva..
Másnap meg szedtem le a szenteket az égbõl, mert beficcent egy lassú defekt...
http://forum.bikemag.hu/showpost.php?p=465510&postcount=57
#6
Írta 2006. augusztus 02. - 15:29
#7
Írta 2006. augusztus 01. - 13:27
Majd felrakom az új nyerget, km-órát, lámpákat, esetleg egy kis méretû hûtõtáskát, és majd így megpróbálom a szobamérlegen. A macskát már nem mérte, remélem nem 50 kg a minimum értéke. Ebben az esetben ráülök én is, 88-89 kg vagyok, hát a mérleg kb 130 kg-ig mér, csak jó lesz.
#8
Írta 2006. július 31. - 09:44
Bocs az OFF-ért, végülis én kezdtem el de kiváncsi voltam mert nekem is megfordult a fejemben
egy 14 kiló körüli össztelós vásárlásának 'pajzán' gondolata, viszont
azok mindíg nehezebbek mint a merev vázas.
[/QUOTE]
off
nem feltétlen....az enyém pl 13 kiló alatt van.....máris könnyebb nem egy merevfarúnál.....
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9
Írta 2006. július 31. - 09:13
Bocs az OFF-ért, végülis én kezdtem el de kiváncsi voltam mert nekem is megfordult a fejemben
egy 14 kiló körüli össztelós vásárlásának 'pajzán' gondolata, viszont
azok mindíg nehezebbek mint a merev vázas.
De mivel egyszer hozzá szoktam a mindenhol rugózó bringához így mással már nem tudnék
jóérzéssel menni, még akkor sem ha az enyém csak "korabringa" kategória.
Egggészen más érzés azzal gödrös terepen...
Igaz egykét hasznos holmit felpakoltam és így már igazán tank súlyban van.
Na de tényleg a hegyi súlycipelésbõl is lehetne versenyt rendezni.
Az is jó sportág lenne.
...akkor viszont már tényleg minden hasznos holmit vihetünk.
Egy ilyen megpakolt nehéz bringával végigtekert edzés sorozat után ráül valaki egy könnyû biciklire
akkor tényleg megnyerheti bármelyik maratont.:krol:
Na ne feledkezzünk el a fõ témáról, ...mit viszünk magunkkal hasznosat, pl jó lámpát.
Persze ezt inkább a "látni és látszaniban" tárgyaljuk részletekbe menõen ha felvetõdik részletkérdés.
#10
Írta 2006. július 30. - 13:57
A teleszkópot meg nem mertem a papírszatyorban cipelni, mert kiszakadhat az alja. A fülét összefogtam a teleszkóp vállával.
váz: Merida TDM-V6 20"
teleszkóp: SR Suntour XCR
Meg tudjátok mondani ezeknek a tömegét, hogy pontosabban megállapíthassam, mennyit nyom a paci?
#11
Írta 2006. július 30. - 10:48
annyi még a karbon giant sincs
ha 1600 körül van a váz (alu) az már egész jónak mondható
-- Go ahead, Droids! --->
#12
Írta 2006. július 30. - 10:47
a teló viszont nincs 3 kg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13
Írta 2006. július 30. - 10:43
jó nehéz lett így a végére;)
#14
Írta 2006. július 30. - 10:30
Váz (kb 1 200g)
Elsõ váltó (170g)
Hátsó váltó (305g)
Fogaskoszorú (358g)
Hajtókar (927g)
Lánc (304g)
Tárcsafék (E+H) (371g)
Váltókar (B+J?) (504g)
Tárcsa(E+H) (296g)
Kerék (E+H) (2 103g)
Kormányrúd (365g)
Kormányszár (165g)
Nyeregcsõ (260g)
Nyereg (423g)
Teleszkóp(kb 3 000g)
Gumiköpeny(E+H) (1 120g)
Gumitömlõ(E+H) (kb 500g)
Pedál(B+J) (kb 400g)
Kormánymarkolat(B+J) (kb 100g)
Sárhányó(E+H) (280g)
hozzászámolunk még kb 2 000 g-ot a csöveknek, kábeleknek km-órának, meg miegymás
15 151g
Helyes a becslés?
#15
Írta 2006. július 29. - 13:14
LYÓÓÓ!... csak nem össztelós.Kész az új paripám már ...
Betettem a ... témába.
Nézd meg, érdemes!
Talán egy röpke kérdés itt is belefér, hány kilós ?
#16
Írta 2006. július 28. - 08:27
Dante: ha te lenyomsz egy 140km-es kört egy zselével leborulok elõtted...
Pedig szerintem nem nehéz a feladat.
#17
Írta 2006. július 27. - 22:13
Betettem a "Tech/Ki milyen bringával nyomul?" témába.
Nézd meg, érdemes!
#18
Írta 2006. július 27. - 10:31
Már nekem sincs rajta szöveg, legfeljebb néhány alkatrészén olvasható, hogy carbon composit.Az enyémrõl már lekopott a szöveg, nem tudom a márkáját.
A tiéd milyen márka/típus?
Persze egy nyeregnél az a néhány pici darab.. nem tudom ott mi értelme...
Egyébként is csak néhány dekás lenne ha fémbõl készül az a rész.
Ja és 6ezer körül vettem..
#19
Írta 2006. július 25. - 22:47
Ha már ide jutottam, kinek milyen gépe van?
Soroljátok fel, mit tartalmaz (alkatrész: márka, típus) és mellékeljetek képet.
Kíváncsi vagyok.
drága, az a topic másutt van!
itt ni: Ki milyen bringával nyomul?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#20
Írta 2006. július 25. - 22:22
Soroljátok fel, mit tartalmaz (alkatrész: márka, típus) és mellékeljetek képet.
Kíváncsi vagyok.