de csökken egyébként.....80assal lenne olyan 71 fok körül, a 100assal 69 környéke.....stb....120-130assal már csúnyán csopper lesz...Laposabb lesz, azaz emelkedik az értéke... :-) 10 fok nagyobb érték, mint a7 fok.
Egyébként meg köszi.
Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#2221
Posted 2006. June 07. - 23:11
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2222
Posted 2006. June 07. - 23:10
#2223
Posted 2006. June 07. - 23:08
A fejcsõszög laposabb lesz!
Laposabb lesz, azaz emelkedik az értéke... :-) 10 fok nagyobb érték, mint a7 fok.
Egyébként meg köszi.
#2224
Posted 2006. June 07. - 21:54
A fejcsõszög laposabb lesz!
Én 120mm-esnél hosszabb úttal rendelkezõ villát nem tennék bele.
Ez függ még egyébként az adott villa beépítési magasságától!
Pl. a Marzok elég hosszú (magas) villák.
A haverom 120mm-t mozgó Marathon XC-vel használja és az tökéletes bele szvsz.
De ennél magasabbat szerintem nem érdemes.
Remélem segítettem.
Csak annyit akarok erre megjegyezni, hogy pont a marzok beépítési magassága azonos rugóút mellett a legkevesebb, szal nem nevezhetõk magasnak.
#2225
Posted 2006. June 07. - 21:39
#2226
Posted 2006. June 07. - 21:37
nekem 100-at mozgó Fox volt benne, azzal tök jó volt, de ha most vennék kikaput akkor egy 85-öt mozgó rebát raknék bele vagy egy 80as foxot...de 100nál nagyobbat semmiképpÜdv, Sziasztok!
Abban szeretnék tanácsot kapni, hogy egy 2004-es Kikapuba max mekkora mozgású telót szabad belerakni, hogy ne cseszõdjön el a geometria?
Most egy elvileg 105 mm-es Mx Comp van benne, de nekem ez kevésnek tûnik kicsit, olyan laposka az eleje.
Egy 130-as akármit elbír vajon a váz? Vagy akkora fejcsõ-szög emelkedés is már gondot okozhat?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2227
Posted 2006. June 07. - 21:33
Én 120mm-esnél hosszabb úttal rendelkezõ villát nem tennék bele.
Ez függ még egyébként az adott villa beépítési magasságától!
Pl. a Marzok elég hosszú (magas) villák.
A haverom 120mm-t mozgó Marathon XC-vel használja és az tökéletes bele szvsz.
De ennél magasabbat szerintem nem érdemes.
Remélem segítettem.
#2228
Posted 2006. June 07. - 20:45
Abban szeretnék tanácsot kapni, hogy egy 2004-es Kikapuba max mekkora mozgású telót szabad belerakni, hogy ne cseszõdjön el a geometria?
Most egy elvileg 105 mm-es Mx Comp van benne, de nekem ez kevésnek tûnik kicsit, olyan laposka az eleje.
Egy 130-as akármit elbír vajon a váz? Vagy akkora fejcsõ-szög emelkedés is már gondot okozhat?
#2229
Posted 2006. May 31. - 10:00
Nekem konám volt(04es stinky) és nagyon szerettem...
Nagyon bejött a váz, könnyû, fordulékony és én nagyon megvoltam vele elégedve!!! Sherman slider+al használtam, és fõként DHra.
Rájöttem hogy DH4ewer!!! Arra is nagyon jó volt, de most lett egy kis zsetenom, és komolyabbra cserélem!
Ez gondolom jól fog sikerülni Thez pajtás GIANTjával!
Tehát osszegezve: Én nagyon szerettem és szép mozgása volt(vanilla R-el is!!!),
és ha valaki nem vette volna meg akkor csak a tagot cseréltem volna benne!
Jó kis váz, magyarországi DHra is megfelel!!!
#2230
Posted 2006. May 29. - 21:24
feelingKulfoldi marketing szempontbol tenyleg Kula-znak ra hogy nalunk ez mit jelent, de azert az mar erdekes hogy mitol neveznek pl egy Stinky-t stinky-nek. Nem hinnem hogy egy ilyen nev (csak maga a nev) jobban vonzana a vasarlokat,
Max a legyeket
Persze az is lehet hogy van itt valami hattertortenet, amirol en nem tudok. Vagy csak rosszul ertelmezem a szot :-o
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2231
Posted 2006. May 29. - 20:56
Max a legyeket
Persze az is lehet hogy van itt valami hattertortenet, amirol en nem tudok. Vagy csak rosszul ertelmezem a szot :-o
#2232
Posted 2006. May 29. - 20:00
gagyi a felszereltségeMi jót (vagy rosszat) írnak az új bikemagban a Dew-ról?
Cross bicajt nézek úgy 100 ezr ft-ig, és most ez is szóba került, de úgy látom, hogy gyengébben felszerelt a hasonló árú egyéb márkájú bicikliknél... :-(
Amúgy szép.
ha komplettben gondolkodsz akkor kelliz, author, esetleg merida
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2233
Posted 2006. May 29. - 19:58
Cross bicajt nézek úgy 100 ezr ft-ig, és most ez is szóba került, de úgy látom, hogy gyengébben felszerelt a hasonló árú egyéb márkájú bicikliknél... :-(
Amúgy szép.
#2234
Posted 2006. May 29. - 08:05
valahogy így kell kinéznie, én nem emléxem hogy kihajlana....amúgy jó ár volt..http://www.konart.ne...Kikapu_1300.jpg
Most reggel még friss fejjel megnézve a jobb lemez kintebb is kapcsolódik az alsócsõhöz, így kénytelen hajlani a tag kapcsolódási pontja után. Nagyon úgy tûnik, h. ez gyárilag ilyen, csak nem értem, h. ez miért lenne jobb mint a szimmetrikus megoldás??? Csavar nincs meghajolva, se lent se fent a tagnál, csak mégis furcsa h. miért így oldják meg. Mind1.
Tigger, ha a k.cs. árát levonom, akkor egy DT SSD210L taggal együtt 83e, kevesett futott, garipapíros, szóval nem átverésszagú a dolog. A tulajnak még szerszáma sem volt, h. leszedje a hajtókart és a mono-t, nekem kellett hozzá vinni szerszámoskészletet, mindent szervízzel csináltat...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2235
Posted 2006. May 28. - 22:57
ha jól értelmezek, és jók az emlékeim azoknak egyformának és párhuzamosnak kell lenni...../esetleg egy gyors fotó ? /Most vettem egy használt 2004es Kikaput. Semmi repedést nem találtam rajta, de most itthon nézegetve furcsák a rugóstag alsó végét tartó kb. fél centis lemezek. Szóval ami szúrja a szememet: a bal oldali full egyenes, a jobb oldali a tag kapcsolódásánál kihajlik, normális ez? Vagy vigyem vissza ahhoz akitõl vettem, aztán préseljem ki belõle a pénzemet?
mellesleg ha nem titok mennyiért vetted ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2236
Posted 2006. May 28. - 22:57
ha jó áron kaptad akkor csináld meg magadnak, ha drágán, akkor beszélgess el vele hogy ezt elfejetette mondani:)
de mindenképp kérdezz rá hogy mi oknál fogva titkolta el, és mi módon történt.
#2237
Posted 2006. May 28. - 22:55
#2238
Posted 2006. May 28. - 21:26
azért a kb 6 db bicikliért amit nálunk évente eladnak belõle nem fogják átnevezni.....egyébként nem ragasztom le.....engem nem zavarJajj sejtettem, hogy félregépelték! Gyanús volt az a 1,5 kg!
Amúgy visszatérve a Kulára nem tudom kinek van, de ha nekem lenne tuti leragasztanám, vagy dizájnolnék oda vmi matricát.
Igaz kis ország vagyunk nem törõdnek ilyen aprósággal, miattunk nem festenek át több szériát, végül is megértem, de van olyan terület ahol a marketingesek nagyon odafigyelnek (próbálnak odafigyelni) a nevekre, pl autóipar
Spanyolországban nem lehet kapni Mitsubishi Pajerot mert a pajero spanyolul nem mondom meg mit jelent... mármint lehet kapni, csak nem ez a neve
...de nagyon elkanyarodtam a témától Sorry!
Bár ha jobban belegondolok ott van a Pinarello is...igaz ha nekem lenne egy azt azért nem ragasztanám le
kikapuknál meg az a helyzet hogy mivel vázként nagyjábol úgy lehet kapni, hogy a faktor szétbontja a komplett gépet, igy az is számít hogy a szerelése mennyiért adható el...meg azért csak differenciálni kell a vázak közt, meg a king /tavaly még a king kikapu/ szkandium....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2239
Posted 2006. May 28. - 19:33
Mondjuk valószínûleg Spanyolo-ban több "Pajerot" adnak el, mint nálunk Kulát...Spanyolországban nem lehet kapni Mitsubishi Pajerot mert a pajero spanyolul nem mondom meg mit jelent... mármint lehet kapni, csak nem ez a neve
#2240
Posted 2006. May 28. - 19:06
bár az almera tino, az tino maradt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.