ez csak az A táv adata ahol bike check volt
Nyilván aki annyit edz, hogy ennyit le tudjon (versenyben) tekerni, nem akar szívózni a defektekkel.
ez csak az A táv adata ahol bike check volt
És vajon honnan veszik az adatokat, emlékeim szerint csak bicó márkát adtam meg, nem teljes felszereltséget!?
És vajon honnan veszik az adatokat, emlékeim szerint csak bicó márkát adtam meg, nem teljes felszereltséget!?
49,2 % fahren tubeless! Ez nem gyenge! Itthon vajon mi az arány egy maratonon?
Salzos statisztikák: :: Salzkammergut Mountainbike Trophy
Ezt említetted már neki is?Fel is, le is gyorsulni kell, hogy majd egyszer odaállhasson hajnali 5 elõtt a rajthoz, de nem lehetetlen.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
- váltóbowden csere
- ipari csapágyas agyak újrazsírozása
- optikai tunning (lemostam róla a dzsuvát...)
Egyéb dolgot nem kell/kellett javítani. A szálláson majdnem eldugult a zuhany, mert abban próbáltam kimosni a ruhám...
Mindent összevetve szerintem überalles volt.. Most már kezdek elgondolkodni egy vízálló mez beszerzésén.
Esõ után köpönyeg - a szó minden értelmében
Kinek mi ázott be a bringán? Nálunk mindhárom bringán beállt a HT2-es középrész, a további károk felmérése folyamatban.
Annácskáról mit tudunk, hogy abszolválta?
Ne hülyéskedj, persze, még a profik is megállnak. Nagy esõben óránként meg kell állni, érdemes! Az a pár másodperc már a hajtáshatékonyság miatt összejön! És ilyenkor sûrû, mézszerû, esõre való olajat kell használni, pl. FL Cross Country.
2. de igen, verseny elõtt szemenként tettem egy csepp olajat, tocsogott az olajban. Verseny közben is meg kellett volna állnom? :-)
1. Mindig is szar volt a Polar...
2. Láncolajat nem vittél? Azt nem értem, ti nem tekertek sárban? A hétvégén is mindkét nap esõben mentem (fõleg vasárnap, egyenletesen 3 órát), s mégis megúszom az ilyen károkat, egyedül a fékpofa kopik, de az sem vészesen...
3. Ez nem a sártól.
4. Nokon
Szóval nem készültök fel az esõre, vagy mi van?