Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#11861
Írta 2006. július 24. - 23:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11862
Írta 2006. július 24. - 23:16

#11863
Írta 2006. július 24. - 22:54

Annyibol mar majdnem komplett agyat kapsz.
I`m as fast as nobody!
#11864
Írta 2006. július 24. - 22:48

hát ezekkel az agyakkal én is fûznék kereket..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#11865
Írta 2006. július 24. - 22:29


amúgy általában ha egyenes a tárcsa, (ami ritkán van, mert mindig elhajlik pedig nem is verem oda semmihez...) akkor tényleg csak kanyarban v sprintnél csinálja.
ezek szerint nincs gáz
#11866
Írta 2006. július 24. - 21:14


fuztem kereket. ez volt a kiindulasi pont
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11867
Írta 2006. július 24. - 19:34

átütõs agy, boxxerben. szal a villa nem hajlik, fõleg h olyan70 alatt vagyok kicsivel. b- cucc, és már kb 2-3 éves asszem. én még csak egy éve nyúzom, és használtan vettem szal ez lehetséges h agyat kell cserélnem?
#11868
Írta 2006. július 23. - 21:38

#11869
Írta 2006. július 23. - 21:13

#11870
Írta 2006. július 23. - 21:13

#11871
Írta 2006. július 23. - 20:16

Mire is kéne? Mert a DP20 egy "algemeine" felni, míg a Singletrack már a durvulósabb stílusra hajaz.Hellosztok!
Két alex dp20as felnit érdemes lecserélni két sun single trackre?
#11872
Írta 2006. július 23. - 13:57

Két alex dp20as felnit érdemes lecserélni két sun single trackre?
#11873
Írta 2006. július 21. - 18:34

#11874
Írta 2006. július 21. - 17:35

btw most kuldtunk vissza egy par occso 321es mavicot [nem d321, hanem ez az uj AM felni, nemtom mi betuje van] mert szepen szetnyilnak ha sokaig nincsenek befuzve es csak ugy lognak a falon. minoseg :spoko:
xm321, nekem az van elöl-hátul, eddig nem volt bajom vele. Az elsõt a merlin cycles (UK etalon

btw tengelyrögzítés: A DMR használható gyorszárral, illetve mivel a tengely végében a furat menetes, a hozzá adott imbuszfejû csavarokkal is. Én az utóbbival próbáltam ki, nem mertem túlhúzni, de végül is elég szorosnak tûnik. Nem tudom mennyivel jobb, mint a gyorszár, van hozzá egy bordázott alátét, olyasmi, mint a gyorszáré. Majd látjuk. Szerintetek?
#11875
Írta 2006. július 21. - 15:49

#11876
Írta 2006. július 21. - 15:36

rmx: nem apróhirdetõ.
csõtengely amugy könnyebb és jobb mint a tömör, majd lor elmondja miért.
Nem vok lor, de elmodnom.
Azonos anyagminõség és átmérõ esetén a furatos tengely értelemszerûen gyengébb.
Ha azonban növeljük a tengely átmérõjét, és a furat helyén levõ "anyagot" kipakoljuk kívülre, akkor sokkal jobb a csõtengely.
#11877
Írta 2006. július 20. - 23:16

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11878
Írta 2006. július 20. - 23:15


btw most kuldtunk vissza egy par occso 321es mavicot [nem d321, hanem ez az uj AM felni, nemtom mi betuje van] mert szepen szetnyilnak ha sokaig nincsenek befuzve es csak ugy lognak a falon. minoseg :spoko:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11879
Írta 2006. július 20. - 23:10

amugy 2 féle singletrack van, hegesztett és illesztet, értelemszerûen itthon csak illesztett kapható.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11880
Írta 2006. július 20. - 23:07

RAUH-Welt
B E G R I F F