Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12576 hozzászólás a témában

#10101
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
ha már dt, akkor:
egy ilyet szeretnék karácsonyra!
http://www.dtswiss.c...ikedetail&id=37
:)
295+540 Euro az ára (elsõ+hátsó) :)

industry valóban csinos kereket csinál!
nem a olcsó, nem is a legkönnyebb, de asszem õk állítják azt, hogy érzésre az õ kerekük a legkönnyebb

pl
29es ztr felnikkel 1630 gramm
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10102
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

nem kell nagyot borulni ahhoz, hogy szerencsetlenul essen a bringa, es elkapjon egy nagyobbacska sziklat... ;)

de nekem bejott a Bonty, jo a tubeless rendszere, konnyu, "olcso", agyak made by DT... [hugi mechanika]

tam: a mostani kerekedben nem hügi mechanika van. szerinted elvihetted volna, ha az van benne? :) sima onyx kalapácsos agy.

ha komplett kerékszettek, akkor ezt pupillázzátok:
www.industrynine.de ;)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10103
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Jól gondolod. Angolországban találtam rá a "legalacsonyabb" árat: 200+250£


#10104
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Mennyibe kerül egy ilyen szett? Nekem is tetszik csak félek túl drága.


A sebesség mindent megold.

 


#10105
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Én egy ilyet szeretnék majd beszerkeszteni a gépezetbe:
http://www.dtswiss.c...ikedetail&id=11 :D:D:D


#10106
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket...

nagyon jó kis kerékszett az! elég könnyû is. ne akarj könnyebbet annyi pénzért!

off.
sokat fog változni ám a helyzet, ha 'felnõssz', dolgozol...
2003 karácsonyakor lett kész az elsõ komolyabb bicajom. elöl deore agy, rigida felni, hátul silent clutch agy, rigida felni, 2 mm-es küllõk. nagyon nagyon örültem annak is. aztán fejlõdtem folyamatosan és mindig jött valami újabb... 2003 nyarán kezembe került egy angol bringás újság, amiben megláttam a DT centerlockos agyait. (talán a shimano után õk csináltak elõször CL-es tárcsarögzítést) csak álomként lebegett elõttem, s egy hete gondolkoztam el rajta, hogy basszus, hisz itt vannak a kezemben a hõn áhított agyak. és boldog vagyok.

Dave:
majd leírom, hogy fejlõdött a bicaj, mennyit tekeregtem stb... írok versenyekrõl.
szerintem ne búsulj. még fiatal vagy, elõtted az egész világ. szerintem nem vagy 'elmaradva'. én sem panaszkodhatom, de van sok dolog, amit máshogy csinálnék, ha újrakezdhetném ezzel a tudással

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10107
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...

Teljesen jól gondolod,nekem szinte pont a te álltalad felsorolt szett van és teljes mértékben elégedett vagyok vele,rendesen teszi a dolgát mindent bírva-amire épitve lett s ennyi is megteszi,pedig én sem vagyok épp suhanc korban.
GT-Atee

#10108
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

az eresztés jó eséllyes a szelep gumitömítésének öregedése miatt lehetett. Nekem is volt ilyen gond, a cserével meg is szûnt.

Ha 2,5 baron használod a "hagyományos" kereket és nem ütöd fel sosem, akkor ügyes vagy, nekem sajnos 3 alatt gyakran összejött, bár mindig 500gr alatti 1,95ös külsõk voltak az áldozatok... :) Nálam sokat dobott az alacsony nyomás, nálad érthetõ, hogy nem jött be.
Plusz elõnyként nekem úgy tûnik hogy a tubeless a kis súlytöbbletért valamivel jobban ellenáll a szúrásos defektnek is, lévén elég vastag anyagból van a régi külsõimhez viszonyítva.

igen virsliguminál egyébként lehet értelme, de mivel én nem használok 2,2-esnél kisebbet, /valószinû ez az oka hogy nem szoktam felütni / igy nálam jobb a hagyományos....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10109
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
az eresztés jó eséllyes a szelep gumitömítésének öregedése miatt lehetett. Nekem is volt ilyen gond, a cserével meg is szûnt.

Ha 2,5 baron használod a "hagyományos" kereket és nem ütöd fel sosem, akkor ügyes vagy, nekem sajnos 3 alatt gyakran összejött, bár mindig 500gr alatti 1,95ös külsõk voltak az áldozatok... :) Nálam sokat dobott az alacsony nyomás, nálad érthetõ, hogy nem jött be.
Plusz elõnyként nekem úgy tûnik hogy a tubeless a kis súlytöbbletért valamivel jobban ellenáll a szúrásos defektnek is, lévén elég vastag anyagból van a régi külsõimhez viszonyítva.

#10110
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...

mondjuk ennyi idõs koromban én még favorit versenykerékpárra gyüjtögettem, a szputnyikhoz képest az is egy álom volt :)

mindenesetre az xl elég jól bírja....és inkább 300 grammal könyebb és erõsebb kerékre költöm azt a 30-40 rugót, mint grammos stucnira kormányra
hajtómûre .....

tubeless kérdésrõl: bár nem vagyok 100 kiló, de néha még 60 sem, 2.2 (!) baron használom a tubeless külsõimet, és nem tudom mirõl beszéltek.... Tekerhetetlen? Nem vettem észre. Még aszfalton sem volt a gördülésével probléma. Az alacsony nyomás viszont adott két dolgot: iszonyat tapadás a régi 3-3.5 barhoz viszonyítva, illetve lehetetlen felütni, ami pl. a Gardán nem volt egy utolsó szempont. Sokkal bátrabban csapatom a kövesen, mint elõtte. A gyári tubeless rendszer nem ereszt, ha rendesen fel van rakva a külsõ, és nem sz.r a szelep, akkor hibátlan. A hátsóm 2 hét alatt semmi nyomást nem eresztett el (az elsõ 2 nap alatt leereszt, az az én saram, lusta vagyok leszedni és megint felrakni).



Nem rábeszélni akarok én akárkit is a tubeless-re, de közel sem ennyire fekete-fehér a dolog, mint leírtátok.

Alkatrész utánpótlás pedig... Na igen, ez bukta lehet, de egyrészt a küllõtörésen kivül nem nagyon tudok elképzelni olyat, ami miatt használhatatlan lesz a kerék (ahogy tamaska is mondta, RENDESEN meg van építve), másrészt küllõt eddig 5 év alatt egyszer törtem, és nem hiszem, hogy legrosszabb esetben is 2 hétnél tovább tarthat bármit is szerezni hozzá.


na látod én viszont legjobb esetben vagyok 90 kiló, ahhoz kell a cca 2,5 bar, viszont annyin használom a belsõs rendszert is -és még soha nem ütöttem fel- ellenben a belsõs minimum 100 grammal könyebb (2,25-ös nobby nicnél pontosan 110 gramm a tömlõs súlyelõnye) innentõl számomra nincs értelme a tubelessnek...ettõl független nem akarok senkit lebeszélni, csak nem látom értelmét....ja az elsõ pár hónapban nekem sem eresztett a rendszer, csak egy jó félév után kezdett el úgy 2 nap altt nullára leereszteni...valószinüleg a szelep a hunyó egyébként, csak nem érdekelt mert úgyis visszatértem hagyományosra....de egy rossz pillanatomban még a felnit is fel fogom fúrni autószelepes belsõhöz......:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10111
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
tubeless kérdésrõl: bár nem vagyok 100 kiló, de néha még 60 sem, 2.2 (!) baron használom a tubeless külsõimet, és nem tudom mirõl beszéltek.... Tekerhetetlen? Nem vettem észre. Még aszfalton sem volt a gördülésével probléma. Az alacsony nyomás viszont adott két dolgot: iszonyat tapadás a régi 3-3.5 barhoz viszonyítva, illetve lehetetlen felütni, ami pl. a Gardán nem volt egy utolsó szempont. Sokkal bátrabban csapatom a kövesen, mint elõtte. A gyári tubeless rendszer nem ereszt, ha rendesen fel van rakva a külsõ, és nem sz.r a szelep, akkor hibátlan. A hátsóm 2 hét alatt semmi nyomást nem eresztett el (az elsõ 2 nap alatt leereszt, az az én saram, lusta vagyok leszedni és megint felrakni).

Nem rábeszélni akarok én akárkit is a tubeless-re, de közel sem ennyire fekete-fehér a dolog, mint leírtátok.
Alkatrész utánpótlás pedig... Na igen, ez bukta lehet, de egyrészt a küllõtörésen kivül nem nagyon tudok elképzelni olyat, ami miatt használhatatlan lesz a kerék (ahogy tamaska is mondta, RENDESEN meg van építve), másrészt küllõt eddig 5 év alatt egyszer törtem, és nem hiszem, hogy legrosszabb esetben is 2 hétnél tovább tarthat bármit is szerezni hozzá.

#10112
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás

....akkor már inkább hozzáteszem azt a 30-40 ropit....


márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...

#10113
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

igazad van, kicsit megcsúszott...

agyak: 55000 Ft - centerlockos
küllõk: 9600 Ft - fekete, 2-1,5-2
küllõanya: 3200 Ft - prolock
felnik: 20000 Ft - tárcsás, fekete
87800 Ft

ja én az 550 euros listaárra emlékeztem....

ettõl független, mondjuk dt 240 agyak, mavic 719 disc felnik, 2-es küllõkkel, majd 1900 gramm, közel 100 ezer Ft, és erõsségben még messze nincs ott mint a crossmax xl, vagy az st ami viszont ennél még könyebb is....akkor már inkább hozzáteszem azt a 30-40 ropit....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10114
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
5000 ft kerékfûzési díj
;)

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#10115
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

annyiért én is kérek abból a dt 240-esbõl amibõl 80 ra kihiozod ezt a kombót....

igazad van, kicsit megcsúszott...

agyak: 55000 Ft - centerlockos
küllõk: 9600 Ft - fekete, 2-1,5-2
küllõanya: 3200 Ft - prolock
felnik: 20000 Ft - tárcsás, fekete
87800 Ft

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10116
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás
tamaska által taglalt elõnyöket a gyári kerekekkel szemben teljes mertekben el tudom fogadni, logikus is minden.
Az emberi tényezõkkel is számolva, azt kell mondjam, még nem volt gondom egyik fûzött kerekemmel sem, és ezzel nem kevesen vagyunk így, és valahol sehol nincsenek ezek az elõnyök arányban az árral.
Mi van akkor, ha a hiper-szuper gyári keréknek eltörik egy-két küllõje? Ugye ott az elõny, hogy a küllõfeszességek közötti tûréshatár stb. Ha itthon nekem eltörik (fontos, hogy Magyarországon) az a küllõ, akkor szerintem oda a kerék tökéletessége. Lehet, hogy Angliában nem így van, de itthon még alkatrészt sem kapsz a többséghez.

konásandrás kerekét meg 350-400 Euró körül haza lehet hozatni, és azt hiszem lesz nekem is egy olyanom. :D

#10117
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

sokat nézegettem én is a mavic felsõ kategóriás kerekeit (tele is írtam/írtunk emiatt pár oldalt itt), aztán én is arra jutottam, hogy inkább összerakok 80-90 bõl egy dt240-revolution-717 kombót, ami 1500 grammot alig kerüli el, minthogy vennék egy dupla ennyibe kerülõ gyári mavicet, azonos súlyban.

a mavic hiába etalonnak mondható, nincs meg a cserelehetõség az az egyszerû cserelehõség, mint egy 32 küllõs 'átlag' keréknél...

annyiért én is kérek abból a dt 240-esbõl amibõl 80 ra kihiozod ezt a kombót....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10118
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Persze a gyári lehet szebb, de miért jó a gyári ezen kívül? A csúcsmodellek súlyban rendben vannak, erõsek is de 800 Euró környékén ez nem nagy szám. De ha ezt a szegmenst nézem, akkor számolhatom az épített kerekemet Dtswiss - Aero Lite küllõkkel, de akkor is még csak a Mavic felénél vagyok kb, de súlyban már talán verem is.
Na ez egy kérdés lenne…

sokat nézegettem én is a mavic felsõ kategóriás kerekeit (tele is írtam/írtunk emiatt pár oldalt itt), aztán én is arra jutottam, hogy inkább összerakok 80-90 bõl egy dt240-revolution-717 kombót, ami 1500 grammot alig kerüli el, minthogy vennék egy dupla ennyibe kerülõ gyári mavicet, azonos súlyban.

a mavic hiába etalonnak mondható, nincs meg a cserelehetõség az az egyszerû cserelehõség, mint egy 32 küllõs 'átlag' keréknél...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10119
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás
Azért egyénileg is össze lehet rakni kereket egész korrektül csak nem szabad rutintalan emberre bízni.
GT-Atee

#10120
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nem kell nagyot borulni ahhoz, hogy szerencsetlenul essen a bringa, es elkapjon egy nagyobbacska sziklat... ;)

de nekem bejott a Bonty, jo a tubeless rendszere, konnyu, "olcso", agyak made by DT... [hugi mechanika]

szoval nalam ez mar eldontott kerdes.

Ja, amiben meg nagy a mavic kerekszett, az a hatcsillagos majerfaktor :D

edit:

normal kullok, ja

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F