Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12596 hozzászólás a témában

#8841
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
még az is kék lesz ááá:)
ha a gumi még nem dõlt el:van valami olcsóbb irs terepgumi kék oldalfallal:)
off:andrás tényleg vedd már le a bannt msnrõl!

bocsi az offért.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#8842
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
felnivédõ szalag

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#8843
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
betöltötte az elsõ képet.
zolkow : mi az a kék szalag??nyammm:)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#8844
mxpro

mxpro

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.453 hozzászólás

Nem tudja véletlenûl valaki, hogy Budapesten vagy Tatabánya hol lehetne kapni Mavic 717 Disc fekete felnit és DT 2 / 1,8 / 2 -es küllõket ?
A felni az ebike-rõl bizonytalan, a Zöldpontban pedig azt mondták, hogy reménytelen a küllõ.

Tatabányán Levinél nézd meg Bánhidán a körforgalom mellett.

#8845
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
küllõt próbáld meg a BlueCet-ben Gyapinál, a felni meg ProBike-ban tuti van.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#8846
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

http://www.berguson.hu/ õket kérdezdd



#8847
Artika

Artika

    vendég

  • fórumtag
  • 103 hozzászólás
Nem tudja véletlenûl valaki, hogy Budapesten vagy Tatabánya hol lehetne kapni Mavic 717 Disc fekete felnit és DT 2 / 1,8 / 2 -es küllõket ?
A felni az ebike-rõl bizonytalan, a Zöldpontban pedig azt mondták, hogy reménytelen a küllõ.

#8848
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
áhhh vazzeeeg!!!!miért nem lehetek a hugod??:D
eleve nekem nagyon tetszik ez a rikító zöld, meg a metálkék páros, szval irigylem hugodat:) ha 2 kép van az elsõt nem töltötte be:S

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#8849
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.703 hozzászólás
így néznek ki a cuccosok. tudom, kék küllõanyákkal lett volna az igazi, de azt nem veszek, a festéssel meg nem akartam szopatni azt, aki fûzi...
majd ha elkészül, teszek fel képet a teljes bicóról is.

Posted Image
Posted Image



juteszembe: az elsõ külsõ felrakásával legalább fél órát küzdöttem, közben megtanultam pár dolgot a szûk (akciós 1,5" Kenda Quickroller) külsõk felrakásáról :-/
a második már kb. öt perc volt.

#8850
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás

ust racing ralph egész könnyû lett , remélem a nobby nic is fogy picit


ó, micsoda jó hírek :)
hol találok adatokat?
edit: megtaláltam a grammániás topikban :)

#8851
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

schwalbe jövõre elég sokat könnyít a külsõkön... akár be is hozható velük ez a "hátrány" :)

ust racing ralph egész könnyû lett , remélem a nobby nic is fogy picit

de már leszarom azt a 100 grammot, többet ér a no defekt /mióta toltam haza 5 km-t 3 hete :)/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8852
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás

milyen felesleges bonyodalmakat okoz egy UST-s kerék? Defekt szignifikánsabban kevesebb van, felütés és "felniszalagelcsúszásos" ugye sose, szúrásos pedig ritkábban, mivel az egész külsõ vastagabb, így a kisebb lyukakat is jobban tolerálja (értsd 1 nap alatt ereszt csak le, de a verseny be tudod fejezni).
UST külsõhöz is van folt, öntapadós, belülrõl kell feltenni és lehet is továbbmenni.
A nehezebb fel-leszereléshez nem tudok hozzászólni, gyakorolni kell, csak kézügyesség kérdése. (igen, és is szét akartam vágni az UST-s kerekemet az elsõ szerelésnél... :) )

Az egyetlen hátrányaként a kerekenkénti +100gr-ot látom, de nekem ennyit megér a defekt nélküliség és az alacsony nyomás elõnyei.
Nem kötekszem, csak próbálok érveket felhozni mellette is.


schwalbe jövõre elég sokat könnyít a külsõkön... akár be is hozható velük ez a "hátrány" :)

#8853
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

januárban szülinapomkor meg szeretnék lépni egy új hátsókereket a mostani helyett és akkor már nemcsak tárcsásra lenne jó váltani hanem belsõ nélkülisre

lehet olcsóbb ha veszel egy croostrail disc-et /300 euro / pár/ mintha 819-bõl fûzeted....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8854
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás

Csak azért kérdeztem, mert én nemrég tértem át UST-s kerékre. Mondjuk nem az UST volt a lényeg. Szóval szerintem CC-re semmi értelme az UST-nek csak felesleges bonyodalmakat és többletkölcséget okoz. A másik érdekes kérdés UST külsõnél a defektet okozó lyuk megtalálása. Persze lehet alkalmazni lyuktömítõ folyadékot, de az is plusz költség és súly. És ha nem válik be a folyadék? Akkor egy verseny közbeni defektnél csak belsõ berakásával tudsz tovább haladni és a még a nehezebb külsõ le-fel szereléssel is szenvedhetsz...


milyen felesleges bonyodalmakat okoz egy UST-s kerék? Defekt szignifikánsabban kevesebb van, felütés és "felniszalagelcsúszásos" ugye sose, szúrásos pedig ritkábban, mivel az egész külsõ vastagabb, így a kisebb lyukakat is jobban tolerálja (értsd 1 nap alatt ereszt csak le, de a verseny be tudod fejezni).
UST külsõhöz is van folt, öntapadós, belülrõl kell feltenni és lehet is továbbmenni.
A nehezebb fel-leszereléshez nem tudok hozzászólni, gyakorolni kell, csak kézügyesség kérdése. (igen, és is szét akartam vágni az UST-s kerekemet az elsõ szerelésnél... :) )

Az egyetlen hátrányaként a kerekenkénti +100gr-ot látom, de nekem ennyit megér a defekt nélküliség és az alacsony nyomás elõnyei.
Nem kötekszem, csak próbálok érveket felhozni mellette is.

#8855
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

ezek egész korrekt érvek



#8856
Barnabás_CC

Barnabás_CC

    vendég

  • fórumtag
  • 211 hozzászólás

januárban szülinapomkor meg szeretnék lépni egy új hátsókereket a mostani helyett és akkor már nemcsak tárcsásra lenne jó váltani hanem belsõ nélkülisre

Csak azért kérdeztem, mert én nemrég tértem át UST-s kerékre. Mondjuk nem az UST volt a lényeg. Szóval szerintem CC-re semmi értelme az UST-nek csak felesleges bonyodalmakat és többletkölcséget okoz. A másik érdekes kérdés UST külsõnél a defektet okozó lyuk megtalálása. Persze lehet alkalmazni lyuktömítõ folyadékot, de az is plusz költség és súly. És ha nem válik be a folyadék? Akkor egy verseny közbeni defektnél csak belsõ berakásával tudsz tovább haladni és a még a nehezebb külsõ le-fel szereléssel is szenvedhetsz...
Üdv. Barnabás

Colors Budapest Hostel


#8857
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

csak azért ez a csapágy dolog mert a legtöbb american classic ezen gurul (és most csak 50 a kerékszett), skf az jó van is itt a környéken



#8858
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
delma: az SKFnek van ilyen típusszámú csapija, ezt google hamar megmondja. de legegyszerûbb ilyenkor felhívni egy skf boltot, és rákérdezni.


felniszalaghoz: lemész bolt, mondod ez kell és ilyen felnire. vagy otthon kivagdosodpapírból, hogy passzoljon, aztán leméred.

#8859
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

kell az Neked mindenképp?

nem:D de úgynézem csak a 819-es van

más:
ha egy agyba ilyen cspágy van

Bearings Rear:

6803 C3 sealed stainless steel

akkor ilyet kapok a bótban?

#8860
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
kell az Neked mindenképp?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu