
ha a gumi még nem dõlt el:van valami olcsóbb irs terepgumi kék oldalfallal:)
off:andrás tényleg vedd már le a bannt msnrõl!
bocsi az offért.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Tatabányán Levinél nézd meg Bánhidán a körforgalom mellett.Nem tudja véletlenûl valaki, hogy Budapesten vagy Tatabánya hol lehetne kapni Mavic 717 Disc fekete felnit és DT 2 / 1,8 / 2 -es küllõket ?
A felni az ebike-rõl bizonytalan, a Zöldpontban pedig azt mondták, hogy reménytelen a küllõ.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960ust racing ralph egész könnyû lett , remélem a nobby nic is fogy picit
ust racing ralph egész könnyû lett , remélem a nobby nic is fogy picitschwalbe jövõre elég sokat könnyít a külsõkön... akár be is hozható velük ez a "hátrány"
milyen felesleges bonyodalmakat okoz egy UST-s kerék? Defekt szignifikánsabban kevesebb van, felütés és "felniszalagelcsúszásos" ugye sose, szúrásos pedig ritkábban, mivel az egész külsõ vastagabb, így a kisebb lyukakat is jobban tolerálja (értsd 1 nap alatt ereszt csak le, de a verseny be tudod fejezni).
UST külsõhöz is van folt, öntapadós, belülrõl kell feltenni és lehet is továbbmenni.
A nehezebb fel-leszereléshez nem tudok hozzászólni, gyakorolni kell, csak kézügyesség kérdése. (igen, és is szét akartam vágni az UST-s kerekemet az elsõ szerelésnél...)
Az egyetlen hátrányaként a kerekenkénti +100gr-ot látom, de nekem ennyit megér a defekt nélküliség és az alacsony nyomás elõnyei.
Nem kötekszem, csak próbálok érveket felhozni mellette is.
lehet olcsóbb ha veszel egy croostrail disc-et /300 euro / pár/ mintha 819-bõl fûzeted....januárban szülinapomkor meg szeretnék lépni egy új hátsókereket a mostani helyett és akkor már nemcsak tárcsásra lenne jó váltani hanem belsõ nélkülisre
Csak azért kérdeztem, mert én nemrég tértem át UST-s kerékre. Mondjuk nem az UST volt a lényeg. Szóval szerintem CC-re semmi értelme az UST-nek csak felesleges bonyodalmakat és többletkölcséget okoz. A másik érdekes kérdés UST külsõnél a defektet okozó lyuk megtalálása. Persze lehet alkalmazni lyuktömítõ folyadékot, de az is plusz költség és súly. És ha nem válik be a folyadék? Akkor egy verseny közbeni defektnél csak belsõ berakásával tudsz tovább haladni és a még a nehezebb külsõ le-fel szereléssel is szenvedhetsz...
Csak azért kérdeztem, mert én nemrég tértem át UST-s kerékre. Mondjuk nem az UST volt a lényeg. Szóval szerintem CC-re semmi értelme az UST-nek csak felesleges bonyodalmakat és többletkölcséget okoz. A másik érdekes kérdés UST külsõnél a defektet okozó lyuk megtalálása. Persze lehet alkalmazni lyuktömítõ folyadékot, de az is plusz költség és súly. És ha nem válik be a folyadék? Akkor egy verseny közbeni defektnél csak belsõ berakásával tudsz tovább haladni és a még a nehezebb külsõ le-fel szereléssel is szenvedhetsz...januárban szülinapomkor meg szeretnék lépni egy új hátsókereket a mostani helyett és akkor már nemcsak tárcsásra lenne jó váltani hanem belsõ nélkülisre
csak azért ez a csapágy dolog mert a legtöbb american classic ezen gurul (és most csak 50 a kerékszett), skf az jó van is itt a környéken
nem:D de úgynézem csak a 819-es vankell az Neked mindenképp?
Bearings Rear:
6803 C3 sealed stainless steel
akkor ilyet kapok a bótban?