Ehh. Ja, fûzze össze az ember a kereket _alu_ 2-1.5-2 küllõkkel. Mer' a Mavic is _hasonlóan_ csinálja. Jólesz biztos.
A gyári kerekeket semmilyen szempontból nem lehet összehasonlítani a kézzel fûzöttel, Te mégis azt tetted.
Amúgy amiket mondtam, nem én találtam ki hanem viszonylag hiteles forrásokból szedtem. Kivéve a súlyspórolást, mert azt mindenki belátja hogy óriási súlynyereség abból nem lesz.
Inkább hiteltelennek látszódjak mint akadékoskodónak.
Úgy látom, hogy vagy szövegértési problémáid vannak, vagy a saját, ellentétes elképzeléseidet állítod be sajátomként.
- a kiinduláskor szó se volt gépi vagy szervíz fûzésû kerékrõl
- megfogalmaztam a véleményemet abban a tekintetben, hogy sokan nem fognak egyetérteni veled, mire te adatokkal reagáltál, alátámasztandó a véleményedet
- kétkedésemnek adtam hangot, felemlegetve a Mavic-ot és a DT-t
- elõhozakodtál azzal, hogy gyári fûzés, és akkor az más tészta, holott addig szó se volt a gyári/szervíz különbségrõl, majd pedig "visszavonulót fújtál"
Aki itt összehasonlított, az te voltál - én csupán kétkedésemnek adtam hangot a technológiára vonatkozóan-, másrészt a számadataidat sem vontam kétségbe. Ergo, megkérnélek, hogy ne írj ide olyan dolgokat, melyeket nem állítottam!