Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7901
Írta 2008. április 18. - 22:41

Pl.(elsõ)
DT 240s 145g
DT RWS Thru Bolt 52g
XC717 399g
DT Supercomp 260-264 mm 32db 158g
DT alu 12/1,8mm 32db 10g
De hátul is okés, racsnioldalon is...
#7902
Írta 2008. április 18. - 22:39

XTR agyak, 2-1.5-2 DT Revo küllõ, DT réz anya, X223 felnik. Én fûztem, a küllõket meghúztam eléggé /kb. mint a gyárilag fûzöttek/, bár nem ajánlották. A tapasztalatok eddig: Egyszer kellett utánahúzni, azóta meg sem moccan, nagyon durván merev és erõs a szett /Mavic SLR-hez hasonlítva, picit hajlékonyabb, vagy talán egálban vannak/, persze megvan az ára, kissé nehéz, persze mihez képest. Fontosabb volt az erõsség mint a súly.
Elöl 180as tárcsa, hátul 160-as, meg sem tudják moccantani a küllõket.
Tanács: NE alu anyával /mert csak szívni fogsz vele/ és zsírozd/menetrögzítõzd a küllõ meneteit.
Ja, 68 kiló vagyok és küldöm neki lefelé

#7903
Írta 2008. április 18. - 22:26

Természetesen 2.0 / 1.5 / 2.0 DT Revolution, végig 1.5-ösrõl nem tudok. 67 kg, 160-as tárcsa, alu anya, 717 felni.
Én sem hallottam még olyanról, csak gondoltam találtál valami tutit.

Konásandrásnak azt hiszem pont olyan kereke van 240-es agyakkal fûzve, mint amilyet írtál. Nekem azt mondta, hogy idáig semmilyen problémája nem volt vele. Télen én is fûzetem át az enyémet.
#7904
Írta 2008. április 18. - 22:25

#7905
Írta 2008. április 18. - 22:12

Természetesen 2.0 / 1.5 / 2.0 DT Revolution, végig 1.5-ösrõl nem tudok. 67 kg, 160-as tárcsa, alu anya, 717 felni.Mármint nem húzott, hanem végig 1,5-ös?
Jó lenne könnyû kereket építeni, ami azért nem kolbászol, és a küllõk terhelése sem kritikus. Egy régebbi teszt szerint a szakítószilárdságuk nagyjából azonos, csak a nyúlásban van eltérés, a vékonyabb jobban nyúlik. Tapasztalatok érdekelnek. Bírja mindenhol az 1.5-ös, felesben legyen 1.8 vagy 2.0-val? Esetleg mindenhol 1.8, vagy csak a fékezéskor húzott külõk legyenek vastagabbak? Van néhány variáció...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7906
Írta 2008. április 18. - 22:02

Használ valaki kizárólag 1,5-ös küllõvel fûzött tárcsás kereket?
Mármint nem húzott, hanem végig 1,5-ös?
#7907
Írta 2008. április 18. - 21:57

Tudtommal idei 6 csavaros XT-m van, vagy átvertek és nem idei
hát, ha 756 és 765 akkor átvertek

#7908
Írta 2008. április 18. - 21:52

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7909
Írta 2008. április 18. - 20:48


#7910
Írta 2008. április 18. - 17:01

#7911
Írta 2008. április 18. - 16:08

Bike Positive, Novatec, Sunrace. Majd megmondják melyik a jó.Akkor hasonló árban (nem baj ha valamennyivel drágább) cross countryra milyen agyat ajánlatok, ami 6 csavaros rögzítésû?
Vagy veszel átalakító adaptert.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7912
Írta 2008. április 18. - 15:51

Akkor hasonló árban (nem baj ha valamennyivel drágább) cross countryra milyen agyat ajánlatok, ami 6 csavaros rögzítésû?Nem jellemzõ.
#7913
Írta 2008. április 18. - 15:47

#7914
Írta 2008. április 18. - 15:38

Idei XT tárcsafékes agyban csak centerlockos van, vagy lehet kapni 6 csavaros rögzítésût is?
#7915
Írta 2008. április 17. - 23:50

#7916
Írta 2008. április 17. - 22:15

ha külön raknék össze kereket akkor már inkább vmi olcsobb b+ vagy acor zárt csapis ehelyett. szerintem.
#7917
Írta 2008. április 17. - 20:25

A sebesség mindent megold.
#7918
Írta 2008. április 17. - 19:40

Ezeket a kerekeket hol és mennyiért árulják? (egyik havernak hátsó kellene)
Bocs hogy csak most, véletlenül vettem észre most is, inkább priv, azt mindig olvasok

Amúgy a greenzone-ban tuti.
És nem, nem a gyárira gondoltam, az nem hiszem hogy bírna ilyet

Amúgy asszem 475ös agyak, 2 mm küllõk, mach1 2.30 felni. Occsó és birja. Cserébe nem könnyû, dehát ez nem szempont mindig.
#7919
Írta 2008. április 17. - 19:36

Lehet hogy nem teljesen illik témában ide a kérdésem, ha így van elõre elnézést kérek mindenkitõl, de remélem azért van közületek aki tud segíteni.
A biciklimen Remerx grand rock felnik vannak és sajnos az elsõ felnin keletkezett egy sérülés melyet fékezés közben enyhe, nem túl zavaró, de érezhetõ kis ütéseken keresztül lehet észlelni.
Szerintetek egy ilyen dolog mechanikailag teljesen tönkreteszi a felnit, vagy ha a fékezés közbeni enyhe ütések nem zavarnak akkor nyugodtan használjam tovább?
A másik kérdésem az lenne, hogy Bp.-en hol lehet remerx felniket vásárolni?
A fent említett probléma ellenére nagyon meg vagyok ezekkel a felnikkel elégedve, mivel már nagyon sok éve szolgáltak a bicón gond nélkül egészen idáig.
#7920
Írta 2008. április 16. - 16:49

A sebesség mindent megold.