Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7441
Írta 2008. július 11. - 12:50

Nem találtam jobb topicot, úgyhogy ide írom. A problémám az, hogy az elsõ kerekemnek van egy oldalirányú(az agy tengelyével párhuzamos) lötyögése. Egy Deore agyam van és egy szerelõ régebben mondta, hogy ez nagyon simán megcsinálható, de már nem emlékszem és nem akarok már emiatt szerelõhöz menni. Ha valaki tud segíteni, azt elõre is nagyon köszönöm!
#7442
Írta 2008. július 11. - 09:04

- Red Metal 1 ~120-ért
- '09-es Roval Traversee ~130-ért
- Crossmax ST ~140-ért
Fulcrumról nem nagyon van tapasztalat; a Roval csak augusztus közepén lesz, az ST lassan "tucat"...

Vagy építsek 80-100 körül egy szettet?

#7443
Írta 2008. július 10. - 14:58

Árban is...


#7444
Írta 2008. július 09. - 16:35

szerintem az eddig használt agyaktól azért biztos könnyebb.
ipari csapis gt agyak. anno a zaskarokat szerelték vele.
ja, rájuk férne egy csapágy csere, meg aztán egy centir...
de ez mostmár várhat.
#7445
Írta 2008. július 09. - 16:24

köszi!
akkor ez sem gyenge, ha titános...
súlyban gondolom pár grammal az új könnyebb
Eltörni nem fog az biztos. Újból csak a hátsó könnyebb 38g-mal, az elsõ nehezebb 2g-mal.
A sebesség mindent megold.
#7446
Írta 2008. július 09. - 16:14

akkor ez sem gyenge, ha titános...
súlyban gondolom pár grammal az új könnyebb
#7447
Írta 2008. július 09. - 16:02

#7448
Írta 2008. július 09. - 15:41

nem, én most veszem használtan egy Alföldi arctól. Õ németben vette.Lehet az új, ha 2006 végén vetted, egyébként 2007 óta van az új. A régi nem acél, hanem titán tengelyes.
Milyen színû az agy? Ha titán színû (xtr színû), akkor a régi. Ha ezüst szürke, akkor az új.
A képrõl nekem titánosnak tûnik.
#7449
Írta 2008. július 09. - 15:03

hali!
egy 2006-ban újonnan vásárolt xtr agy már lehet a 15-ös alutengellyel, vagy valószinûleg az még a régi, 9-10-es acélos (ha jól tudom, az volt elõtte)?
Lehet az új, ha 2006 végén vetted, egyébként 2007 óta van az új. A régi nem acél, hanem titán tengelyes.
Milyen színû az agy? Ha titán színû (xtr színû), akkor a régi. Ha ezüst szürke, akkor az új.
A sebesség mindent megold.
#7450
Írta 2008. július 09. - 09:52

egy 2006-ban újonnan vásárolt xtr agy már lehet a 15-ös alutengellyel, vagy valószinûleg az még a régi, 9-10-es acélos (ha jól tudom, az volt elõtte)?
#7451
Írta 2008. július 06. - 17:35

ST brutál erõs (idei csúcs coiler is azzal van szerelve, és sokmindent lehet mondani a konára, de hogy alulméretez azt ritkán).igy nem sok a 1710g.
ha a XC fele huzo AM lenne [mint nalam pl] akkor mar inkabb az 1600 korul kellene keresgelni.
aztan majd jovo nyaron en is meglatom mennyire birja a spanyol kavicsokat a roval... [vagy meg lehet iden osszel]
de enyim bírja 2 éve és amit nem kap meg durvulásban azt azért pótolja a súlyom

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7452
Írta 2008. július 06. - 17:13

Nálam azért AM-nél többet fog kapni..
igy nem sok a 1710g.
ha a XC fele huzo AM lenne [mint nalam pl] akkor mar inkabb az 1600 korul kellene keresgelni.
aztan majd jovo nyaron en is meglatom mennyire birja a spanyol kavicsokat a roval... [vagy meg lehet iden osszel]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7453
Írta 2008. július 05. - 22:01

Thx
#7454
Írta 2008. július 04. - 23:32

#7455
Írta 2008. július 04. - 23:15

A tekerést holnap megpróbálom. Ha nem lesz gond, valószínû, hogy vasárnap kiterek megnézni benneteket.
#7456
Írta 2008. július 04. - 23:08

Turner AM setup. Egyelõre csak ez hiányzott, így most egyben is van a gép.
Megint cserélgeted majd a kerekeket vagy felhagytál a dh-val? Tényleg, már bringázhatsz?
A sebesség mindent megold.
#7457
Írta 2008. július 04. - 22:41

#7458
Írta 2008. július 04. - 22:26

A sebesség mindent megold.
#7459
Írta 2008. július 04. - 22:16

#7460
Írta 2008. július 04. - 22:14

simán mûködik vele gond nélkül1710 jó Am re, de van jobb is:D. 19mm szerintem kevés egy .2.4 es Swalbenak.
)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való