Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6521
Írta 2009. január 21. - 23:08

#6522
Írta 2009. január 21. - 23:03

Arpi, nem tudsz valamit, az idei Novatec katalógus elején levõ piros agyszett Photoshop-e?
úgy tudom hogy lesz,hogy itt is é,az kérdéses
#6523
Írta 2009. január 21. - 22:58

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6524
Írta 2009. január 21. - 22:49

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6525
Írta 2009. január 21. - 22:46

332 g gyz nélkül (a fekete disc light)http://www.cycleway....D=2&TopicID=136
Ezt találtam, itt is u.azt a súlyt írják, csak itt barna az agy. Egy ilyen barna agyat lemértem 360 volt gy-zár nélkül, 420 együtt. Lehet azon nem alu kazettatest, vagy tengely volt? Na mind1, majd kiderül. Csak gondoltam hátha van innen valakinek ilyen agya, és õ is annyit mért.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6526
Írta 2009. január 21. - 22:38

A Chris King is több ennél (árban meg a sokszorosa), ezért nehéz elhinni, hogy tényleg ilyen jó súlyban lenne. A forgalmazó oldalán persze nincs fent.
Üdv
a Chris King nem azert annyi amennyi mert olyan konnyu. ok nem a sulyra mentek ra.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6527
Írta 2009. január 21. - 22:28

#6528
Írta 2009. január 21. - 22:20

Ezt találtam, itt is u.azt a súlyt írják, csak itt barna az agy. Egy ilyen barna agyat lemértem 360 volt gy-zár nélkül, 420 együtt. Lehet azon nem alu kazettatest, vagy tengely volt? Na mind1, majd kiderül. Csak gondoltam hátha van innen valakinek ilyen agya, és õ is annyit mért.
#6529
Írta 2009. január 21. - 22:10

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6530
Írta 2009. január 21. - 22:02

A szeptember-októberi Bikemag utolsó oldalán volt egy hirdetés. Egy Novatec D812SB agy van rajta, amirõl azt írják, hogy 4 ipari csapágyas, alu kazettatesttel, alu tengellyel 298g gyorszár nélkül. Mennyire lehet hinni ennek a súlyadatnak? Mennyit tagadhatnak le? A Chris King is több ennél (árban meg a sokszorosa), ezért nehéz elhinni, hogy tényleg ilyen jó súlyban lenne. A forgalmazó oldalán persze nincs fent.
Üdv
#6531
Írta 2009. január 21. - 21:50

Adott egy Assess menetes tárcsás agy, rajta hetes racsni. Altrix acélváz.
A hátsó agyban cserélve tengely, kontraanya, kónusz. Eredetileg is kotyogósan jött hozzám.
Az lenne a baj, hogy beállítok mindent pöccre, (kónuszok távolsága, kontraanyák a tengely végétõl ugyanannyira, minden meghúzva, agy finoman jár)és amikor beteszem, gyorsszárat ráhúzom, és az kerék mozog nyomogatásra a meghajtás oldalára. Olyasmi érzés, mintha a küllõk lazák lennének, és a felni mászkálva.
Mi lehet a baj?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6532
Írta 2009. január 21. - 21:28

Nekem van egy elképzelésem DT küllõk+SuN RiMs DoubleTrack+??? fogalmam nincs az agyhoz árban legyen és strapabíró erõs! Max költség amit rááldoznék 24-25e Ft! köszi üdv Janee
#6533
Írta 2009. január 21. - 20:47

#6534
Írta 2009. január 21. - 19:05

Az elõdjébõl kereket épített a Tune, lehet ebben is maradt valami a minõségbõl.Rigida Taurus2000 felnivel van valakinek tapasztalata?
CC-re 75 kilóhoz?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6535
Írta 2009. január 21. - 18:40

Nem supercomp, hanem revolution. A revolution kevesebbet bír?
elvileg a revot orszagutikba meg v-fekes konnyu kerekekbe ajanljak, ehhez kepest haverom meg par szezont mar ment veluk. 24H versenyek, stb. valoszinuleg birni fogja
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6536
Írta 2009. január 21. - 18:30

Én azt mondom, hogy jó választás. Nekem hasonló testsúly, de agresszívabb igénybevétel mellett is tökéletesen teljesít már vagy két éve.Sziasztok!
Rigida Taurus2000 felnivel van valakinek tapasztalata?
CC-re 75 kilóhoz?
Köszi!
#6537
Írta 2009. január 21. - 15:14

Hi,
Hátsó agyban XT, vagy SLX a jobb vétel? SLX-nél írnak olyat hogy "micro ratchet freehub mechanism (XTR - Saint - Dura-Ace) offer super quick engagement" Ez biztosan valami nagyon jót jelent, de az XT-nél is írják, hogy 10 fokonként reteszel (SLX-nél ez 11,valamennyi fok). Melyik a jobb konstrukció és miért? Tömítettség is más?
Felniben Sun UFO (welded), Sun Equalizer 21 (welded), DS1 SC (welded), Mavic XM317, vagy valami komolyabb kell nekem (80kg+)? Eseleg Mavic XC717..?
Az XT agynak nagyobb átmérõjû a tengelye és aluból van, és szerintem gyorsabban is reteszel mint az SLX. Felnibõl csak Mavic, ha nem vered oda, akkor XC717, ha néha hibázol, akkor XM719. Küllõzés meg mondjuk DT Comp alu anyákkal.
#6538
Írta 2009. január 21. - 14:00

Hátsó agyban XT, vagy SLX a jobb vétel? SLX-nél írnak olyat hogy "micro ratchet freehub mechanism (XTR - Saint - Dura-Ace) offer super quick engagement" Ez biztosan valami nagyon jót jelent, de az XT-nél is írják, hogy 10 fokonként reteszel (SLX-nél ez 11,valamennyi fok). Melyik a jobb konstrukció és miért? Tömítettség is más?
Felniben Sun UFO (welded), Sun Equalizer 21 (welded), DS1 SC (welded), Mavic XM317, vagy valami komolyabb kell nekem (80kg+)? Eseleg Mavic XC717..?
#6539
Írta 2009. január 21. - 13:55

Rigida Taurus2000 felnivel van valakinek tapasztalata?
CC-re 75 kilóhoz?
Köszi!
#6540
Írta 2009. január 21. - 12:44

Nem supercomp, hanem revolution. A revolution kevesebbet bír?dt supercomp? annak nem lesz semmi baja