Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12587 hozzászólás a témában

#4661
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

az a jo az atalakithato elsoaggyal, hogy ha kesobb villat cserelsz, akkor vehetsz 15 vagy 20as tengelyeset, es a kereket nem kell ujrafuzni/cserelni stb

na erre gondoltam mikor mondtam.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4662
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
igy van, jol erted. vannak olyan agyak amikhez gyarilag adnak atalakitokat [pl ezek a Roval kerekek] vagy utolag meg tudod venni [pl Hope Pro2] meg vannak olyanok amiket nem lehet atalakitani [pl minden ami Shimano es gyarilag 9mm QR]

az a jo az atalakithato elsoaggyal, hogy ha kesobb villat cserelsz, akkor vehetsz 15 vagy 20as tengelyeset, es a kereket nem kell ujrafuzni/cserelni stb
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4663
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 hozzászólás
Bocsi, de még mindig nem tiszta teljesen. Tehát vannak olyan agyak mint pl az említett Traversee amik használhatók QR illetve átütõs villával is. Feltételezem hogy ez valamilyen, az agyhoz adott adapter segítségével "állítható", ha benn van akkor QR, ha nincs átütõs !? Következésképpen az agyat tudom használni a jelenlegi QR-es Rebammal, illetve ha netán késõbb átütõs villára váltanék, azzal is. Vagy töktotál félre értettem?


en is azt mondom hogy Hope Pro2 es 819 vagy 719 attol fuggoen hogy akarsz-e belso nelkul menni.

vagy szetneznek a Specialized Roval kinalatban is, 100korul lehet kapni 1575grammos Control AL-t, vagy kicsit nehezebb de szelesebb es erosebb Traversee AL-t.

mindketto UST kompatibilis, 1.8-2.0 DT competition kullo, hegesztett szegecselt felni, DT csapagyak es szabadonfuto. A Traversee elso agy kompatibilis normal QR, 15 es 20mm-s tengellyel is.

15mm-s agyat csak 15mm-s villaba tudsz tenni. abba a Reba-ba csak normal 9mm QR elso agyat fogsz tenni



#4664
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
en is azt mondom hogy Hope Pro2 es 819 vagy 719 attol fuggoen hogy akarsz-e belso nelkul menni.

vagy szetneznek a Specialized Roval kinalatban is, 100korul lehet kapni 1575grammos Control AL-t, vagy kicsit nehezebb de szelesebb es erosebb Traversee AL-t.

mindketto UST kompatibilis, 1.8-2.0 DT competition kullo, hegesztett szegecselt felni, DT csapagyak es szabadonfuto. A Traversee elso agy kompatibilis normal QR, 15 es 20mm-s tengellyel is.

15mm-s agyat csak 15mm-s villaba tudsz tenni. abba a Reba-ba csak normal 9mm QR elso agyat fogsz tenni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4665
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 hozzászólás
Srácok, kösz szépen a rengeteg hozzászólást!

ha füzetnék:

Mavic 819: 18E * 2
DT Swiss DT Champion fekete: 185 Ft * kb 32 = 6E * 2
fûzés: 3E * 2
... ez szumma 54E tehát 26E marad elsõ+hátsó agyra. Abba mondjuk bõven beleférnének pl. XT agyak, nem tudom jó választás e?? etleg más alternatíva?


és ha hosszó távra tervezel akkor vmi olyan agy ami tud a gyorszáron kivûl legalább qr15-öt is (ha már fontos a merevség)


Itt elkelne egy kis magyarázat. A telóm egy sima gyorsszáras zsír új Reba, tehát ez fix hogy marad. Ha pl ezzel a 15mm-es átütõs agyal szeretném használni, az hogy néz ki a gyakorlatban? Kell hozzá valamiféle szûkítõ?

Köszi!

#4666
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
Még nem, de asszem nem véletlen, hogy csak pozitív véleményeket olvasni róla (8-as vagy ilyesmi még csak fel sem merült sehol...és egyöntetûen mindenki a merevséget, erõt emeli ki), és azért lelkesedek, mert elég érdekes megoldásokat használnak (pl. a 2:1 arányú fûzés, és a túlméretes tengely, stb...) meg sztem nagyon szépen néz ki, már alig várom, hogy megkapjam a sajátomat... (az az érdekes, hogy pont az erõ miatt nem DT 430-as kereket választottam, hanem inkább ezt. nagyon alaposan utánaolvastam, végig nyálaztam az összes tesztet és véleményt ami angolul elérhetõ és igen csak meggyõzõek voltak...)

direkt vásárlói véleményekre vadásztam, és hidd el jópárat elolvastam a hivatalos tesztek mellett is..

ár/érték arányban sztem nagyon jó vétel 40-45 körül a Red Metal 5-ös...én nem láttam ilyen tudásu iparis kerékszettet ennyiért...

De ha megengeditek, és majd meglesz a cuccos, megosztom az élõ tapasztalataimat is.
Don't try this at home!

#4667
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás
Te Bulesz !

lenyomtál már vele 1000 kilcsit hogy ennyire lelkesedsz ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4668
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
Vateran hirdetett egy csavo Red Metal 1-et tud hozni 90 korul, ami elég brutal, ugyanis 1660 g os kerékrõl van szó... :)

Kela: Red Metal 3: UST tubeless cuccos, pont neked való, magas májerfaktorú agyakkal ;)

Feltöltött kép
Don't try this at home!

#4669
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
80ezerért nem gondolkodnék, UST alap lenne, 819 valami nagy májerfaktorú aggyal, azt mehet rá a tubeless RR és csókolom.

#4670
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
Gyári kerékben én Fulcrum hívõ lettem, ugyanis a Red Metal 5 nagyon kircsi! 1800g a pár (a 2009-es 1905), nagyon merev és erõs, holott csak 24 küllõs, de Campagnoloék csaknem tévednek... :) valamint az Orbea csapata is Fulcrum kerekekkel nyomul. De ami igazán meggyõzött, hogy egy belga csávó 18e kmt hasznalta, és hozza sem kellett nyúlnia.. :) két ipari csapágyas, dupla tömítéssel és elõfeszesség állítással vagy mivel.. valamint blade profilu "kard" küllõkkel

ebayen olyan 45-ert mar lehet kapni... ha van lé, akkor Red Metal 3, az könnyebb és még menõbb.. :)

A súly miatt én is aggódtam, de több 100kg ridertõl is hallottam, hogy semmi gond nem volt náluk..

kép: http://www.wiggle.co...dm5-10-zoom.jpg
Don't try this at home!

#4671
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

88kg-hoz normal, nagyritkán durvább XC felhasználásra szeretnék valami komolyabb kerekeket, a keret 80E Ft lenne rá (max 100E). Fõ szempont a merevség (ne kelljen "hetente" centíroztatni mint a jelenlegi gagyi kategóriát képvislõ rigida zac2000 / M475 kerekeimet), a súly másodlagos, de azér nem utolsó.. Már végigtúrtam a hazai online boltokat, gyáriak közül amit találtam a legkönnyebb is 1800g körül van ami kijönne ennyi pénzbõl, pl: DT Swiss XR 1800 Disc, Mavic CROSSTRAIL DISC. Fûzött ugye kevesebbõl megvan, de ott az összeválogatáshoz ész is kell, meg azsem utolsó dolgog hogy ki fûzi...

Megköszönöm ha kapok pár tuti tippet gyári ill fûzött kerekre!


szerintem 80-100 k ért pont ne vegyél gyárit
az pont az az összeg amennyiért sokkal jobbat lehet fûzetni mint gyárit kapni

ha nagyon masszívat akarsz normális súlyban a 719/819-nél úgysem lesz jobb felni, bár ha nem durvulsz 88 kg hoz még simán vállalható a 717-is.
és ha hosszó távra tervezel akkor vmi olyan agy ami tud a gyorszáron kivûl legalább qr15-öt is (ha már fontos a merevség)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4672
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

CONDITIONS OF USE FOR A RIM
...
• The total weight of the rider and his/her equipment (not including the bike) must not exceed the following values:
- Road rims: 100 kg;
- All Road rims: 105 kg for A 119, A 319 and A 317 Disc rims, 125 kg for the A 719 rim.
- MTB rims: 90 kg for XM 117, XM 117 Disc, XM 317, XM 317 Disc, XM 517, XC 717 and XC 717 Disc rims; 115 kg for XM 719, XM 719 Disc, TN 719 Disc,
XM 819, XM 819 Disc, EN 521 Disc, EN 321 Disc, EX 325 Disc, EX 721, EX 729 Disc and EX 823 Disc rims.


http://www.tech-mavic.com/

mondjuk nyilván túl van méretezve azért
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#4673
Boros_Mókus

Boros_Mókus

    vendég

  • fórumtag
  • 217 hozzászólás

717 88kg-hoz necces szerintem (én is fosok mikor szakad szét alattam :) )
719 vagy 819 inkább


Szerintem bírja, a srác modta a probikeban, hogy õ is azt hajtja és 100kg körül van.
De ha nem vagy grammhuszár akkor 719, ha gondolkozol ust-s kerékben akkor 819, de akkor egy tízessel többet számolj.
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!

#4674
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Semmikor.....a mázsám alatt zokszó nélkül állnak a Syncros FL-DS23-asok....hasonló kategória

#4675
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
717 88kg-hoz necces szerintem (én is fosok mikor szakad szét alattam :) )
719 vagy 819 inkább
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#4676
Boros_Mókus

Boros_Mókus

    vendég

  • fórumtag
  • 217 hozzászólás
Ha fûzött, szerintem:
Novatech iparis agyak (nem feltétlen a legkönnyebb, úgy mondják 70-75kg fölé még xc-zni se erõltessük azokat)
Mavic 717 felni
Dt competition küllõ.
Szerintem fûzéssel együtt 65 körül megáll.
Szerintem...
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!

#4677
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
100ezerbõl már bõven lehet válogatni, speciel én Chris King-es kerekeim is kijöttek ebbõl az összegbõl, bár sokat kellett hozzá bújni a netet.

Duplázd az összeget és Crank Brothers Cobalt :)
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#4678
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás

88kg-hoz normal, nagyritkán durvább XC felhasználásra szeretnék valami komolyabb kerekeket, a keret 80E Ft lenne rá (max 100E). Fõ szempont a merevség (ne kelljen "hetente" centíroztatni mint a jelenlegi gagyi kategóriát képvislõ rigida zac2000 / M475 kerekeimet), a súly másodlagos, de azér nem utolsó.. Már végigtúrtam a hazai online boltokat, gyáriak közül amit találtam a legkönnyebb is 1800g körül van ami kijönne ennyi pénzbõl, pl: DT Swiss XR 1800 Disc, Mavic CROSSTRAIL DISC. Fûzött ugye kevesebbõl megvan, de ott az összeválogatáshoz ész is kell, meg azsem utolsó dolgog hogy ki fûzi...

Megköszönöm ha kapok pár tuti tippet gyári ill fûzött kerekre!

Nekem crosstrail van, igaz csak 77 kg vagyok. Tavaj májusban vettem, elégedett vagyok vele. Jól gurul, merev, UST-s. nem hatotta meg a bikepark sem. Csak ajánlani tudom. Biztosan lehet róla negatív dolgokat is írni, de én eddig egyet sem tapasztaltam.

#4679
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
100 ezer azért nem kis összeg, de 80 körül én építenék mondjuk Hope Pro II agyakkal, 819-es Mavic felnikkel----Szerintem ennek bírnia kell, én ilyesmit tervezek.

#4680
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 hozzászólás
88kg-hoz normal, nagyritkán durvább XC felhasználásra szeretnék valami komolyabb kerekeket, a keret 80E Ft lenne rá (max 100E). Fõ szempont a merevség (ne kelljen "hetente" centíroztatni mint a jelenlegi gagyi kategóriát képvislõ rigida zac2000 / M475 kerekeimet), a súly másodlagos, de azér nem utolsó.. Már végigtúrtam a hazai online boltokat, gyáriak közül amit találtam a legkönnyebb is 1800g körül van ami kijönne ennyi pénzbõl, pl: DT Swiss XR 1800 Disc, Mavic CROSSTRAIL DISC. Fûzött ugye kevesebbõl megvan, de ott az összeválogatáshoz ész is kell, meg azsem utolsó dolgog hogy ki fûzi...

Megköszönöm ha kapok pár tuti tippet gyári ill fûzött kerekre!