Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3861
Írta 2010. november 15. - 11:08

#3862
Írta 2010. november 15. - 11:02

Maraton felhasználásra lenne.
De nem ezzel edzenék, fõleg csak versenyekre tenném be.
Azért kérdeztem az equalizer-t mert azt most mélyen ár alatt meg tudnám szerezni, más felnit meg csak bolti áron.
Mindenképp valami könnyû felnit szeretnék, mert belsõ nélkülivé szeretném átalakítani, és az is súly, és persze minél jobb áron.
dt xr 350-et és no tubes ztr felniket néztem még,
de azért ezek jóval drágábbak
Az a baj, hogy szokásos gumik nagyon nehezen mennek fel rá, sokszor gumileszedõvel kell felfeszíteni. Egy UST-s szoros peremû külsõ nem biztos hogy fel fog menni.
#3863
Írta 2010. november 15. - 10:55

De nem ezzel edzenék, fõleg csak versenyekre tenném be.
Azért kérdeztem az equalizer-t mert azt most mélyen ár alatt meg tudnám szerezni, más felnit meg csak bolti áron.
Mindenképp valami könnyû felnit szeretnék, mert belsõ nélkülivé szeretném átalakítani, és az is súly, és persze minél jobb áron.
dt xr 350-et és no tubes ztr felniket néztem még,
de azért ezek jóval drágábbak
#3864
Írta 2010. november 15. - 10:49

Nyílván nem ugyanolyan merev, tartós, strapabíró az illesztett. De sok múlik a felhasznált anyagon is. A tekerés ugyanolyan mind a kettõvel.
Mire kellene és mennyiért?
Miért, használod? Én 90 kg-mal illesztett Equalizer 21-et használok cc-re. Egyedül az a baj vele, hogy kevés anyag miatt nagyon pontosan kell centrírozni, de ha összeáll, nem rossz. Szerintem ha valaki könnyû (max. 65 kg), és finoman biciklizik, jó lehet. Meg a gumiszerelés nagy szívás.
#3865
Írta 2010. november 15. - 10:33

Mire kellene és mennyiért?
#3866
Írta 2010. november 15. - 10:27

És úgy egyébként egy illesztett felni menyben rosszabb, mint egy hegesztett?
Van-e olyan pl, hogy nem annyira merev, nem olyan hatékony a tekerés vele, mint egy hegesztettel?
#3867
Írta 2010. november 14. - 23:46

#3868
Írta 2010. november 14. - 23:01

Fõleg a tartósságra és a menetteljesítményre gondolok.
#3869
Írta 2010. november 10. - 23:56

#3870
Írta 2010. november 04. - 22:27

Hátha valaki összefut ilyen aggyal, vigyázat a golyókkal, nem szabad összekeverni!
#3871
Írta 2010. november 01. - 20:09

No Tubes Crest-tel van tapasztalat? 350gramm... de nem durvulok szal gondoltam bevallalnam.
kb. 1 hete van bent mindkét kerék.
Végre sikerült felpasszintani a külsõket, úgy tényleg felment, ahogy valaki innen javallotta

Egyelõre belsõvel használom.
Nem mentem azóta sokat, csak kb. 150 km -t terepen.
Az igénybevételrõl mit is mondjak.... nem egy xc pálya, itt a környékbeli dombok között tudtam csak kipróbálni, azért itt is vannak meredekebb lejtõk, technikás részek + jó kis mászókák - nem tapasztaltam, hogy probléma lenne vele, tette a dolgát. Durvulás nálam sem volt, egy két gyorsabb lejtmenetben szépen fogta az utat, ívet, kisebb nyomvályúk srégan átvágva sem zavarták.
Elõtte V-fékes mavic 717 (32 lyukas) volt fent, az is jó volt, ez szélesebb profilú, szépen mutat vele a gép, merevnek merev, nagyon nem érezni azt a pár deka minuszt (ugye most plusz súly a 2-3 réteg ruha is).
Szóval eddig pozitív!
Az UST-s kivitellel leszek kíváncsi még az elõnyökre.
#3872
Írta 2010. november 01. - 15:51

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3873
Írta 2010. november 01. - 11:06

#3874
Írta 2010. október 31. - 21:25

#3875
Írta 2010. október 30. - 07:43

A küllõket egyébként milyen feszesre kell húzni?Vagy csak úgy érzésre?Ez normális,mind a villának,mind a keréknek van ennyi oldal rugalmassága.
#3876
Írta 2010. október 29. - 19:13

#3877
Írta 2010. október 29. - 18:12

nekem volt sokáig, mûködött.
nem nagy tapasztalat -cca 1000 km - de az van a dawg-ban (hátul) egyelõre semmi baja. pedig kap azért néha terepet, meg hát mázsát az arcába
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3878
Írta 2010. október 29. - 18:02

#3879
Írta 2010. október 29. - 18:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3880
Írta 2010. október 29. - 18:00

Eddig nem vettem észre.Lehet,hogy mostanába tettem bele egy kis nyolcast is,és könnyebben hozzá ér a felnihez a pofa.Meg a féket is most állítottam fogósabbra.Majd engedek a bowdenen.Ez normális,mind a villának,mind a keréknek van ennyi oldal rugalmassága.