Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#3401
Írta 2011. február 12. - 17:08
ha nem ez a probléma oka akkor egyszerüen elbaszta a szerelõ, hisz csak ki kell venni az állványból és megforditva visszarakni és egybõl kiderül h nem kóser
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3402
Írta 2011. február 12. - 16:54
#3403
Írta 2011. február 12. - 15:01
Sun CR18 as felninél mi a különbség az L7 és az ABT oldalfal között?
#3404
Írta 2011. február 10. - 22:19
ha helyén van az agy, akkor félre van fûzve, vidd vissza, hogy el lett rontva....
Szerintem csak centrírozva van félre , vagy egyszerûen rossz a váz. Ismerek olyan szerelõt, aki kéri a vázat a centrírozáshoz.
A sebesség mindent megold.
#3405
Írta 2011. február 10. - 22:00
#3406
Írta 2011. február 10. - 21:57
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Haverom mondta hogy a Specialized Bighit-nél(2005) asszimetrikus a hátsó vázrész, de rá is van írva, hogy offset 9mm.
Na most nálad lehet középre fûzték, pedig eltolással kellett volna, vagy elrontották.
De amúgy milyen váz milyen tengellyel?
anyás, tömör tengely engem megviccelt a magellan pyxis vázamban. Nem jól feküdt fel és teljesen rosszul állt benne a kerék.
#3407
Írta 2011. február 08. - 20:07
Na most nálad lehet középre fûzték, pedig eltolással kellett volna, vagy elrontották.
De amúgy milyen váz milyen tengellyel?
anyás, tömör tengely engem megviccelt a magellan pyxis vázamban. Nem jól feküdt fel és teljesen rosszul állt benne a kerék.
#3408
Írta 2011. február 08. - 12:31
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3409
Írta 2011. február 08. - 12:25
Elõre is bocs a teljesen laikus kérdésért. Jól gondolom azt hogy a hátsó keréknek középen kellene elhelyezkednie a két villa között? Vagy az normális hogy a bal oldali villához láthatóan közelebb van a felni mint a jobb oldalihoz? Szervizben fûzettem a kereket, arra gondolok hogy esetleg az nem lett rendesen megfûzve. Köszi.
#3410
Írta 2011. február 07. - 22:49
bele botlottam ebbe a nehezen visszautasítható ajánlatba: http://www.actionspo...ach::28904.html
a kérdés, hogy ez a 11-36-os 10 sebis sor rámegy a mostani shimano lx hátsó agyra? ( most 12-36-os sor van rajta - 9 sebis - )
#3411
Írta 2011. február 07. - 22:45
Trekking bringánál (olyan, amivel csomagos túrára is mennék) az 500-550 g-os felni túlságosan könnyûnek számít?
...vagy az ilyen maradjon az edzésre szánt kerékben, a túrára meg legyen egy kicsit izmosabb darab?
Eddig a Mavic A317, DT m520, DT TK540 tárcsafékes felniket néztem, amelyek úgy szimpatikusak lennének.
én 29er ben használok mavic 317-est , 100 kg körül vagyok és nagyon nem kímélem. Semmi gond, sõt...
#3412
Írta 2011. február 07. - 12:32
#3413
Írta 2011. február 07. - 12:28
a bts küllõk 2 mm-esek?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3414
Írta 2011. február 07. - 12:27
elkészült a Ritchey WCS Girder alapú MTB kerék.
Az üresen 395gr-os felni, összerakva egy picit több lett. :-)
Elsõ kerék, XT CL aggyal, dt piros niplivel, bts fehér küllõkkel (32 lyuk) 800gr lett.
Hátsó kerék, XT CL aggyal, dt piros niplivel, bts fehér küllõkkel (32 lyuk) 960gr lett.
Tehát felniszalaggal, gyors-zár nélkül a szett: 1760gr.
Bekerülési ktg. 45e Ft így.
A kerék szép, mutatós lett, bár a fehér küllõk sztem egy spéci ritkább lyukosztású felnivel még jobban mutatnak.
#3415
Írta 2011. február 04. - 23:30
A mostani végül is bír(ja)ta a strapát (kb. 10 évvel ezelõtti 622*17-es Remerx), de mivel a leendõ új váz miatt egyébként is új kerékagyak kellenek, gondoltam legyenek új felnik is.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3416
Írta 2011. február 04. - 08:44
Trekking bringánál (olyan, amivel csomagos túrára is mennék) az 500-550 g-os felni túlságosan könnyûnek számít?
...vagy az ilyen maradjon az edzésre szánt kerékben, a túrára meg legyen egy kicsit izmosabb darab?
Eddig a Mavic A317, DT m520, DT TK540 tárcsafékes felniket néztem, amelyek úgy szimpatikusak lennének.
ha nem mész többhetes vagy hónapos külföldi túrákra, akkor én megtartanám ami most van, és ha nem bírja, akkor még mindíg van lehetõséged kicserélni, ha meg bírja, akkor van egy fasza kereked plusz beruházás nélkül
#3417
Írta 2011. február 03. - 23:46
Méretileg a mostani is ilyen, csak az egy cseh remek és baromi nehéz leszedni a külsõket róla (a montis Mavic-kal ilyen gondom soha nem volt).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3418
Írta 2011. február 03. - 23:21
Trekking bringánál (olyan, amivel csomagos túrára is mennék) az 500-550 g-os felni túlságosan könnyûnek számít?
...vagy az ilyen maradjon az edzésre szánt kerékben, a túrára meg legyen egy kicsit izmosabb darab?
Eddig a Mavic A317, DT m520, DT TK540 tárcsafékes felniket néztem, amelyek úgy szimpatikusak lennének.
nekem a317 van a cross bicóban hátul. csomag ugyan nincs,viszont 100 kiló vagyok, meg kapott terepet is , aszfalton se nagyon nézem mibe megyek bele. szal sztem bírja
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3419
Írta 2011. február 03. - 23:05
A sebesség mindent megold.
#3420
Írta 2011. február 03. - 22:45
http://t0.gstatic.co...5EYAOAs3wwU&t=1
Most látom, hogy írod, hogy kónuszos, akkor mégse.