Koszi!gyapi.nalla vettem fekete dt kulloket es anyat is.
fuzni magamnak szoktam de anno probike fuzte a kerekem es gurult.
rajtuk kivul a zold pont amit meg sokan javsolnak.
Gyapi meg a Blue cetben van?
Koszi!gyapi.nalla vettem fekete dt kulloket es anyat is.
fuzni magamnak szoktam de anno probike fuzte a kerekem es gurult.
rajtuk kivul a zold pont amit meg sokan javsolnak.
nem vagyok benne biztos, hogy a valóság amugy megegyezik ezzel a "szétfeszitõs" elmélettel, lehet, hogy a gyártás megsokszorozódásával a kónuszok beállítására kevesebb idõ marad a gyártás folyamatában, vagy ilyesmi, ennek majd utánakérdezek a nálam illetékesebb embereknél.
viccesen irtam, amint látszott is lévén mögötte a smiley.Rob ! Te meg óvatosabban bánj a hozzászólásaiddal és a smile-val ! Te egy nagykert és sok világmárkát márkát testetítesz meg (képletesen). Amúgy nagyon jó dolognak tartom, hogy idõt+energiát fektetsz a fórumon a cégedhez kapcsolódó márkák kérdéseinek tisztázásába, kikeresed a legkisebb bisz-basz mütyûr kódszámát is a nyomorult bringásnak - még jóval a munkaidõd után is. Ez az igazi cégérdek szemlélet. Minimum ezt kéne minden nagykernek tennie !
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Mikor kész a kerék akkor kellene beállítani a kónuszt pontosan, felhasználásra készen.
Ha újonnan veszel egy agyat, az egy félkész termék. Kereket kell építeni belõle. Nem ismerem pontosan a gyártás technológiát, de a gyártósoron nincsen komplett kerék amit rángasson 30 cm-es erõkaron, hogy mennyit kotyog az agy. Beállítják, hogy magában ne kotyogjon. Majd amikor kereket fûznek belõle úgyse fogja olyan terhelés érni amitõl berágódna a kónusz, viszont centrírozásnál fontos, hogy az agynak 0 legyen a játéka. Mikor kész a kerék akkor kellene beállítani a kónuszt pontosan, felhasználásra készen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
egyaltalan nem errol van szo. semmi gond nincs azzal ha konuszos az agy, enis gond nelkul be tudom allitani, mint sokan masok, sot fel evvel ezelottig csak ilyen agyat hasznaltam. ezzel tenyleg kar szerelohoz fordulni.
de sirva konyorgom, ha veszek ujonnan egy ilyen agyat, az legyen mar popec modon beallitva!! nehogymar az kell az elso dolog legyen, h maris allitgathatom, mert olyan fantasztikus odafigyelessel keszitik mint anno a riga mopedeket kb..
Akerékpáron sokmindent sokszor be kell állítani. Ezt vagy megtanulja az ember vagy szakemberhez fordul, régen nem volt mindenben "ipari" csapágy. De pl az iparis kormánycsapágyat is állítgatni kell... Ettõl egyáltalán nem rossz szerintem, az összes Sh agy ilyen rendszerû és teljesen jó. Gyártástechnológiai szempontból egyszerûbb az iparis elõállítása, olcsóbb.
hat de legyenek mar keszre szerelve.. teljesen jogos a kritika (mellesleg sok rossz tapasztalatom van a minoseget illetoen is, tobbet en shimano agyat nem tervezek venni..)