Ótvar.
Viszont a srácot nem zavarja. De félek, ha nem is az igénye, hanem a szükség miatt előbb-utóbb csere lesz, akkor meg nem hagynám, hogy ilyet vegyen.
Akkor bts és fűzesse meg.Villa milyen?
Ótvar.
Viszont a srácot nem zavarja. De félek, ha nem is az igénye, hanem a szükség miatt előbb-utóbb csere lesz, akkor meg nem hagynám, hogy ilyet vegyen.
Akkor bts és fűzesse meg.Villa milyen?
Havernak gyorszáras kell, én akartam elóvatoskodni a dolgot, hogy készüljünk fel az elöl átütősre.
Akkor bts és fűzesse meg.Villa milyen?
Edited by arpi07, 2014. March 05. - 23:21.
Havernak gyorszáras kell, én akartam elóvatoskodni a dolgot, hogy készüljünk fel az elöl átütősre.
Urak, köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek.
Ez a BTS kézbefogva nagyon meggyőző állat. Ha lenne belőle elöl-hátul átütős, sz.rn.k én a sznobokra.
nincs a bts-el semmi baj,csak nincs belőle.
elől-hátul átütős lesz nálam nemsoká egy 2014-es bontrager
Edited by arpi07, 2014. March 05. - 23:08.
Urak, köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek.
Ez a BTS kézbefogva nagyon meggyőző állat. Ha lenne belőle elöl-hátul átütős, sz.rn.k én a sznobokra.
az alex nagyon jó cucc, rengeteg bringában van oem is, a nova meg kb a legértelmesebb választás agyból. de sztem az így az 50be nem fog beleférni.
Ha megtalálom az agyakat,odaadom normális áron,akkor esetleg.Bár esélyes,hogy csak 15 az első agyam,nincs hozzá adapter
Edited by arpi07, 2014. March 05. - 20:41.
az alex nagyon jó cucc, rengeteg bringában van oem is, a nova meg kb a legértelmesebb választás agyból. de sztem az így az 50be nem fog beleférni.
BTS gyz-qr15 átalakítós agyat nem fog találni.Novatec ami neki kell.Szerintem nekem van párban,ha nem azonnal kell,megnézem.
Edited by arpi07, 2014. March 05. - 12:13.
Ismerősnek kellene masszív, nem feltétlen halálosan kifinomult 29-es TL kerékszettet csináltatni. OLCSÓN. 50e fölé nem igazán szabadna menni, előny lenne az új cucc.
Eddig két versenyző volt, egy kedves topiktárs Fulcrum red power XL-je, meg egy actionsportsos XT agyra (765), fűzött DT 465 felni, de tegnap bejött az ismerős bringaszerelő ajánlata is. 45-ért összerak egy BTS agy - DT küllő - Alexrims felni - notubes szalag szettet.
Az agyról nincs infóm, bár kicsit aggaszt, hogy csak gyorszáras. Hátul még csak-csak, de elöl szerintem gáz. Biztos vagyok benne, hogy a cimbi is előbb-utóbb kivágja a gyorszáras telóját, akkor viszont jól jönne a 15-ös tengelyre konvertálható. Igen, tudom, hogy a BTS-ből van 10-es, csavaros is.
A felni a másik döntési pont. Mindenképp TL-re kell összerakni (hisz ez az egész építészet célja), nem tudom, erre az általam ismeretlen Alexrims példány mennyire alkalmas.
És a szép az egészben, hogy nem magamnak kell, számítanak arra, hogy majd okosat mondok. Olyan kérdésben, amiben nincs tapasztalatom (így aztán a biztonság kedvéért magamnak jóval drágábban csináltattam kereket... )
Jó cucc,nagyon minőségi és valami 470 grammot mértem a párra
Edited by mgy, 2014. March 05. - 12:13.
Urak,
BTS Pro, Elite agyakról mit lehet tudni, azon kívül, hogy nem nagyon olcsóak?
Jó cucc,nagyon minőségi és valami 470 grammot mértem a párra
Funn Huru Guru vagy Funn vmelyik hátsóagya létezik 135*12-es méretben? Ha igen
akkor kérlek írjatok róla pro és kontra véleményeket mert a neten nemsok infót találtam
róla. Még a felépítéséről se nagyon csak annyit hogy törik a tengelye.
Köszönöm, nem megnyugtató.
Ha az ember nem akar DT agyra költeni, mik manapság az olcsóbb, de elfogadható minőségű alternatívák? Igen, lentebb nem hangsúlyoztam, elöl hátul vastagtengelyesből.
Én hosszas tipródás után épp mostanában Hope Pro 2 Evo mellett döntöttem. Az elsőt 20 mm-ig lehet adapterezni (a 240s-ből külön van oversize) és tényleg rozsdamentesek a csapágyak.
(Saját menettapasztalatom egyelőre nincs.)
Pl.: http://apro.bikemag....t-l215022.html#
Gumi nélkül, 70 alá letornázva, de 500 grammos felnivel. Az adapter 15-20 EU kerekenként.
Edited by Rabbit, 2014. February 25. - 09:26.
Köszönöm, nem megnyugtató.
Ha az ember nem akar DT agyra költeni, mik manapság az olcsóbb, de elfogadható minőségű alternatívák? Igen, lentebb nem hangsúlyoztam, elöl hátul vastagtengelyesből.
Edited by mgy, 2014. February 25. - 07:01.
Urak,
785-788-as XT agyról van a topikban valami tudományos vélemény? Rémlik, hogy az elmúlt években volt gond XT agyakkal, de lehet, hogy rosszul.
Kösz!
Hát, szerencse is kellhet hozzá. Kezdtem egy vastag tengelyes XTRel, azon 4 hónapot bírt a szabadonfutó és a tengely. (ezen valami átok lehetett) Vettem egy XT agyat, annak a szabadonfutóját és tengelyét raktam rá, ennek 3,5éve és kb. 20ezer km óta semmi baja.
Állítólag gyárilag túl van töltve zsírral, ezért nem reteszelnek jól. Én új korában azonnal levettem a szabadonfutót és kimostam belőle a zsírt amennyire tudtam. Nem tudom hogy ezért-e de tényleg tökéletesen működik.
Vastag tengelyesek, gyenge kazettatesttel. valahonnan el kellett spórolni az anyagot, hogy legyen hely a tengelynek.
Urak,
785-788-as XT agyról van a topikban valami tudományos vélemény? Rémlik, hogy az elmúlt években volt gond XT agyakkal, de lehet, hogy rosszul.
Kösz!
az acél alkatrészeken lévő fekete oxid nem anodizálás.
utóbbit tényleg csak alun, titánon és még pár fémen lehet alkalmazni.