Jó occó volt azért vettem, és az AC-ba nem akartam csapágyat venni újabb 12ezerért , elég volt belőle. Ezek a dt agyak sok kenyeret nem kérnek max a ratchet csillag, de gondolom az se egyhamar kopik el. Az abroncs elég gizda, arról nem sokat hallottam, a küllők meg dt aerolite amit itthon nem találtam boltba, remélem nem fog kitörni 1 se. Nem volt célom grammhuszárkodni, de a -700 grammot meg lehet érezni fölfelé menet, és ez tényleg nem placebo.
Mi volt az AC-vel, többször is kellett csapágyat cserélned? Az amcsik hajlamosak ódákat zengeni a kerékszettjeikről, hogy ilyen meg olyan jó, de azért a fórumokon eléggé panaszkodnak a csapágyazására.
Nekem DT 350-es a hátsó agyam, ez a "taiwani 240s" és nem 36-ot, hanem csak 18-at reteszel. Szerintem túlél két-három atomcsapást meg egy világvégét.
Az 1450-esben a nagyon jónak tartott 240-es agyak vannak. Küllöket Németországból tudsz rendelni, ráadásul a hazai árhoz képest - ha jól rémlik, mit mondtak cimborák - kb. féláron.