nem rossz az a gyari kerek sem. azt is figyelembe kell venni, hogy ha veszel egy mavic XC717 felnit, akkor annak mindenfele kullovel, mindenfele aggyal ugyanolyan jol kell mukodnie. mert azt varod el tole. holott lehet, hogy x kullo jobban "fekszik" neki, mint y.
valamit az epitett kerekben mindig ott az emberi tenyezo is. aki osszerakta neked. ugy ahogy. Siman lehet meregdraga alkatreszekbol egy f.skazal kereket osszehozni, gond nelkul.
nomost ha egy komplett kereket veszel, mondjuk Mavic CrossMax, akkor ott megvan az az elony, hogy a felni az csak azzal a kullovel, aggyal kompatibilis.
ahhoz van tervezve. Igy ki tudjak hozni belole a maximumot. Mert nem kell sehova mashova koncentralniuk. Csak egy kerek van, egy komplett egesz. Soha nem lesz ehgy epitett kerek olyan jo, mint egy gyari komplett. Ennek ara van.
Plusz az, aki annal a nemet versand-cegnel osszeteszi a keredet meg eleteben nem latott kullofeszesseg-merot, maximum kepen. Mert nem gazdasagos a hasznalata. Az extra koltseg abbol is adodik, hogy pl egy DT kereknel 1%-os tureshatar van kullofeszessegek kozott. Tehat barmelyik kullo maximum 1%-kal lehet feszesebb/lazabb, mint barmelyik masik. hopsz.
En is tudok kereket fuzni, csinaltam mar parat, jok is lettek, de olyan tokeletes szintre soha nincs ideje/energiaja eljutni egy boltnak, mint egy kerekgyarto cegnek. semmi baj, legalabb olcso
Nomost az mar vitathato, hogy az itt taglalt "elonyok" aranyban vannak-e az arkulonbseggel. hat na.
tortenet vege
en meg Bontrager Race X Lite TLR kereket veszek, mert bar jo a Mavic, a premium arat en se akarom kifizetni. ha szakad a kullo, barmelyik boltban tudok venni bele masikat, akar a semmi kozepen is