Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#10101
Posted 2007. May 08. - 21:29
egy ilyet szeretnék karácsonyra!
http://www.dtswiss.c...ikedetail&id=37
295+540 Euro az ára (elsõ+hátsó)
industry valóban csinos kereket csinál!
nem a olcsó, nem is a legkönnyebb, de asszem õk állítják azt, hogy érzésre az õ kerekük a legkönnyebb
pl
29es ztr felnikkel 1630 gramm
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10102
Posted 2007. May 08. - 21:27
tam: a mostani kerekedben nem hügi mechanika van. szerinted elvihetted volna, ha az van benne? sima onyx kalapácsos agy.nem kell nagyot borulni ahhoz, hogy szerencsetlenul essen a bringa, es elkapjon egy nagyobbacska sziklat...
de nekem bejott a Bonty, jo a tubeless rendszere, konnyu, "olcso", agyak made by DT... [hugi mechanika]
ha komplett kerékszettek, akkor ezt pupillázzátok:
www.industrynine.de
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10103
Posted 2007. May 08. - 21:15
#10104
Posted 2007. May 08. - 21:01
A sebesség mindent megold.
#10105
Posted 2007. May 08. - 20:41
#10106
Posted 2007. May 08. - 20:24
nagyon jó kis kerékszett az! elég könnyû is. ne akarj könnyebbet annyi pénzért!márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket...
off.
sokat fog változni ám a helyzet, ha 'felnõssz', dolgozol...
2003 karácsonyakor lett kész az elsõ komolyabb bicajom. elöl deore agy, rigida felni, hátul silent clutch agy, rigida felni, 2 mm-es küllõk. nagyon nagyon örültem annak is. aztán fejlõdtem folyamatosan és mindig jött valami újabb... 2003 nyarán kezembe került egy angol bringás újság, amiben megláttam a DT centerlockos agyait. (talán a shimano után õk csináltak elõször CL-es tárcsarögzítést) csak álomként lebegett elõttem, s egy hete gondolkoztam el rajta, hogy basszus, hisz itt vannak a kezemben a hõn áhított agyak. és boldog vagyok.
Dave:
majd leírom, hogy fejlõdött a bicaj, mennyit tekeregtem stb... írok versenyekrõl.
szerintem ne búsulj. még fiatal vagy, elõtted az egész világ. szerintem nem vagy 'elmaradva'. én sem panaszkodhatom, de van sok dolog, amit máshogy csinálnék, ha újrakezdhetném ezzel a tudással
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10107
Posted 2007. May 08. - 19:05
Teljesen jól gondolod,nekem szinte pont a te álltalad felsorolt szett van és teljes mértékben elégedett vagyok vele,rendesen teszi a dolgát mindent bírva-amire épitve lett s ennyi is megteszi,pedig én sem vagyok épp suhanc korban.márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...
#10108
Posted 2007. May 08. - 17:50
igen virsliguminál egyébként lehet értelme, de mivel én nem használok 2,2-esnél kisebbet, /valószinû ez az oka hogy nem szoktam felütni / igy nálam jobb a hagyományos....az eresztés jó eséllyes a szelep gumitömítésének öregedése miatt lehetett. Nekem is volt ilyen gond, a cserével meg is szûnt.
Ha 2,5 baron használod a "hagyományos" kereket és nem ütöd fel sosem, akkor ügyes vagy, nekem sajnos 3 alatt gyakran összejött, bár mindig 500gr alatti 1,95ös külsõk voltak az áldozatok... Nálam sokat dobott az alacsony nyomás, nálad érthetõ, hogy nem jött be.
Plusz elõnyként nekem úgy tûnik hogy a tubeless a kis súlytöbbletért valamivel jobban ellenáll a szúrásos defektnek is, lévén elég vastag anyagból van a régi külsõimhez viszonyítva.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10109
Posted 2007. May 08. - 17:44
Ha 2,5 baron használod a "hagyományos" kereket és nem ütöd fel sosem, akkor ügyes vagy, nekem sajnos 3 alatt gyakran összejött, bár mindig 500gr alatti 1,95ös külsõk voltak az áldozatok... Nálam sokat dobott az alacsony nyomás, nálad érthetõ, hogy nem jött be.
Plusz elõnyként nekem úgy tûnik hogy a tubeless a kis súlytöbbletért valamivel jobban ellenáll a szúrásos defektnek is, lévén elég vastag anyagból van a régi külsõimhez viszonyítva.
#10110
Posted 2007. May 08. - 17:29
mondjuk ennyi idõs koromban én még favorit versenykerékpárra gyüjtögettem, a szputnyikhoz képest az is egy álom voltmárha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...
mindenesetre az xl elég jól bírja....és inkább 300 grammal könyebb és erõsebb kerékre költöm azt a 30-40 rugót, mint grammos stucnira kormányra
hajtómûre .....
tubeless kérdésrõl: bár nem vagyok 100 kiló, de néha még 60 sem, 2.2 (!) baron használom a tubeless külsõimet, és nem tudom mirõl beszéltek.... Tekerhetetlen? Nem vettem észre. Még aszfalton sem volt a gördülésével probléma. Az alacsony nyomás viszont adott két dolgot: iszonyat tapadás a régi 3-3.5 barhoz viszonyítva, illetve lehetetlen felütni, ami pl. a Gardán nem volt egy utolsó szempont. Sokkal bátrabban csapatom a kövesen, mint elõtte. A gyári tubeless rendszer nem ereszt, ha rendesen fel van rakva a külsõ, és nem sz.r a szelep, akkor hibátlan. A hátsóm 2 hét alatt semmi nyomást nem eresztett el (az elsõ 2 nap alatt leereszt, az az én saram, lusta vagyok leszedni és megint felrakni).
Nem rábeszélni akarok én akárkit is a tubeless-re, de közel sem ennyire fekete-fehér a dolog, mint leírtátok.
Alkatrész utánpótlás pedig... Na igen, ez bukta lehet, de egyrészt a küllõtörésen kivül nem nagyon tudok elképzelni olyat, ami miatt használhatatlan lesz a kerék (ahogy tamaska is mondta, RENDESEN meg van építve), másrészt küllõt eddig 5 év alatt egyszer törtem, és nem hiszem, hogy legrosszabb esetben is 2 hétnél tovább tarthat bármit is szerezni hozzá.
na látod én viszont legjobb esetben vagyok 90 kiló, ahhoz kell a cca 2,5 bar, viszont annyin használom a belsõs rendszert is -és még soha nem ütöttem fel- ellenben a belsõs minimum 100 grammal könyebb (2,25-ös nobby nicnél pontosan 110 gramm a tömlõs súlyelõnye) innentõl számomra nincs értelme a tubelessnek...ettõl független nem akarok senkit lebeszélni, csak nem látom értelmét....ja az elsõ pár hónapban nekem sem eresztett a rendszer, csak egy jó félév után kezdett el úgy 2 nap altt nullára leereszteni...valószinüleg a szelep a hunyó egyébként, csak nem érdekelt mert úgyis visszatértem hagyományosra....de egy rossz pillanatomban még a felnit is fel fogom fúrni autószelepes belsõhöz......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10111
Posted 2007. May 08. - 17:28
Nem rábeszélni akarok én akárkit is a tubeless-re, de közel sem ennyire fekete-fehér a dolog, mint leírtátok.
Alkatrész utánpótlás pedig... Na igen, ez bukta lehet, de egyrészt a küllõtörésen kivül nem nagyon tudok elképzelni olyat, ami miatt használhatatlan lesz a kerék (ahogy tamaska is mondta, RENDESEN meg van építve), másrészt küllõt eddig 5 év alatt egyszer törtem, és nem hiszem, hogy legrosszabb esetben is 2 hétnél tovább tarthat bármit is szerezni hozzá.
#10112
Posted 2007. May 08. - 17:06
....akkor már inkább hozzáteszem azt a 30-40 ropit....
márha van mibõl....aki már 2 éve egy jó kerékre gyûjtõget, és végre örül, hogy van $ az xtr-xc717-dt 2-1.5-2-nobby nic- re, ami 2 éve az álmai tárgyát képezi, akkor szerintem nem fog még 1 évig gyûjtõgetni és várni csak azért, hogy vegyen egy 2-300 grammal könyebb kereket, amihez pótalkatrészt közel M:I beszerezni, de legalább ott virít rajta a "ezbiza'gyárimávikkerékvázze'" felirat...persze aki megengedheti magának, hogy legyen két minõségi kerékszettje, hogy ha a gyári mavickal lesz valami, akkor tudjon tekerni az alatt a 2 hónap alatt is, amíg a mavichoz megjön a szelepsapka, az vegyen egy "csak" 30-40 ropival drágább gyári mavicot...
#10113
Posted 2007. May 08. - 16:26
ja én az 550 euros listaárra emlékeztem....igazad van, kicsit megcsúszott...
agyak: 55000 Ft - centerlockos
küllõk: 9600 Ft - fekete, 2-1,5-2
küllõanya: 3200 Ft - prolock
felnik: 20000 Ft - tárcsás, fekete
87800 Ft
ettõl független, mondjuk dt 240 agyak, mavic 719 disc felnik, 2-es küllõkkel, majd 1900 gramm, közel 100 ezer Ft, és erõsségben még messze nincs ott mint a crossmax xl, vagy az st ami viszont ennél még könyebb is....akkor már inkább hozzáteszem azt a 30-40 ropit....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10114
Posted 2007. May 08. - 16:21
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#10115
Posted 2007. May 08. - 16:18
igazad van, kicsit megcsúszott...annyiért én is kérek abból a dt 240-esbõl amibõl 80 ra kihiozod ezt a kombót....
agyak: 55000 Ft - centerlockos
küllõk: 9600 Ft - fekete, 2-1,5-2
küllõanya: 3200 Ft - prolock
felnik: 20000 Ft - tárcsás, fekete
87800 Ft
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10116
Posted 2007. May 08. - 10:47
Az emberi tényezõkkel is számolva, azt kell mondjam, még nem volt gondom egyik fûzött kerekemmel sem, és ezzel nem kevesen vagyunk így, és valahol sehol nincsenek ezek az elõnyök arányban az árral.
Mi van akkor, ha a hiper-szuper gyári keréknek eltörik egy-két küllõje? Ugye ott az elõny, hogy a küllõfeszességek közötti tûréshatár stb. Ha itthon nekem eltörik (fontos, hogy Magyarországon) az a küllõ, akkor szerintem oda a kerék tökéletessége. Lehet, hogy Angliában nem így van, de itthon még alkatrészt sem kapsz a többséghez.
konásandrás kerekét meg 350-400 Euró körül haza lehet hozatni, és azt hiszem lesz nekem is egy olyanom.
#10117
Posted 2007. May 08. - 09:30
annyiért én is kérek abból a dt 240-esbõl amibõl 80 ra kihiozod ezt a kombót....sokat nézegettem én is a mavic felsõ kategóriás kerekeit (tele is írtam/írtunk emiatt pár oldalt itt), aztán én is arra jutottam, hogy inkább összerakok 80-90 bõl egy dt240-revolution-717 kombót, ami 1500 grammot alig kerüli el, minthogy vennék egy dupla ennyibe kerülõ gyári mavicet, azonos súlyban.
a mavic hiába etalonnak mondható, nincs meg a cserelehetõség az az egyszerû cserelehõség, mint egy 32 küllõs 'átlag' keréknél...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10118
Posted 2007. May 07. - 23:53
sokat nézegettem én is a mavic felsõ kategóriás kerekeit (tele is írtam/írtunk emiatt pár oldalt itt), aztán én is arra jutottam, hogy inkább összerakok 80-90 bõl egy dt240-revolution-717 kombót, ami 1500 grammot alig kerüli el, minthogy vennék egy dupla ennyibe kerülõ gyári mavicet, azonos súlyban.Persze a gyári lehet szebb, de miért jó a gyári ezen kívül? A csúcsmodellek súlyban rendben vannak, erõsek is de 800 Euró környékén ez nem nagy szám. De ha ezt a szegmenst nézem, akkor számolhatom az épített kerekemet Dtswiss - Aero Lite küllõkkel, de akkor is még csak a Mavic felénél vagyok kb, de súlyban már talán verem is.
Na ez egy kérdés lenne…
a mavic hiába etalonnak mondható, nincs meg a cserelehetõség az az egyszerû cserelehõség, mint egy 32 küllõs 'átlag' keréknél...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10119
Posted 2007. May 07. - 22:35
#10120
Posted 2007. May 07. - 22:10
de nekem bejott a Bonty, jo a tubeless rendszere, konnyu, "olcso", agyak made by DT... [hugi mechanika]
szoval nalam ez mar eldontott kerdes.
Ja, amiben meg nagy a mavic kerekszett, az a hatcsillagos majerfaktor
edit:
normal kullok, ja
RAUH-Welt
B E G R I F F