Az jó, mert most senki nem beszélt 1.9-2 kg. körüli kerékrõl. Ott azt sem tudom mi az árkülönbség. De 1500-1600 gramm környékén bizony 80-100 pénz különbség van, és én errõl az oldalról indítottam a "vitát". Ettõl függetlenül azon a téren lehet, hogy "csak" 30-40 pénz a többlet.
nem ugyanarról beszélünk..
valaki +kérdezte mért jó a gyári kerék
erre mondtam , NEKEM azért jó, mert ilyen súlyú szettet mint pl a crossmax st, lényegesen gyengébbet tudok csak építeni, közel ennyi pénzbõl.......
de számokban akkor a dt240, mavic xm 719, 2-es dt küllõkbõl épített kerék, lesz kb 1800 gramm, a crossmax st 1700 és sokkal erõsebb.....árakban, az épített kb 100 (de ha xtr aggyal számolom, sem lesz olcsóbb, itthoni árakkal számoltam amit lehet) akkor már inkább hozzáteszem a cca 40 rugót és van egy 150 grammal könnyebb és sokkal erõsebb kerékszettem.....nekem ezért jó a gyári kerék.....
mellesleg a merevfarúban most egy könnyû épített kerékszett van, /1600 körüli/ elég biztos vagyok benne hogy nem fogják megérni a nyár végét....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való