Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12576 hozzászólás a témában

#10081
Soto

Soto

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás

lenne egy teljesen komoly kérdésem!:D
a barátnõmnek kellene fekete és narancssárga (!) színû küllõ a bicajába.a feketét veszek majd neki, de narancssárga létezik?bmxeseknek láttam narancsot rózsaszínt is minden félét, ez montis méretben is kapható?köszi a segítséget elõre is nagyon fontos lenne!


festékbolt. a kreatív emberek választása... :)

#10082
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.747 hozzászólás
OFF
Camping! Beloptad magad a szívembe!
Ez annyira aranyos! ( "feketét veszek majd neki", "nagyon fontos lenne")
De sajnos még nem láttam sehol sárgát.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#10083
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
lenne egy teljesen komoly kérdésem!:D
a barátnõmnek kellene fekete és narancssárga (!) színû küllõ a bicajába.a feketét veszek majd neki, de narancssárga létezik?bmxeseknek láttam narancsot rózsaszínt is minden félét, ez montis méretben is kapható?köszi a segítséget elõre is nagyon fontos lenne!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#10084
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
tartobakos fogaskereksorral kell hasznalni [XT, XTR, sram PG 980-990] es akkor semmi baja nem lesz nekie
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#10085
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Tárcsafékes hátsóagyat keresek, amiket teljesítenie kellene:
- max. 400g, de inkább kevesebb
- 32lukas
- 6csavaros tárcsarögzítés
- "ipari" csapágyas
- NE B+ !
- max. 20e Ft-os ár.

A Novatech új alu kazettatestes agyát néztem, minden szempontból megfelel, csak nem tudom h. mennyire tartós az alu kazettatest.

#10086
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

nem ugyanarról beszélünk..
valaki +kérdezte mért jó a gyári kerék
erre mondtam , NEKEM azért jó, mert ilyen súlyú szettet mint pl a crossmax st, lényegesen gyengébbet tudok csak építeni, közel ennyi pénzbõl.......
de számokban akkor a dt240, mavic xm 719, 2-es dt küllõkbõl épített kerék, lesz kb 1800 gramm, a crossmax st 1700 és sokkal erõsebb.....árakban, az épített kb 100 (de ha xtr aggyal számolom, sem lesz olcsóbb, itthoni árakkal számoltam amit lehet) akkor már inkább hozzáteszem a cca 40 rugót és van egy 150 grammal könnyebb és sokkal erõsebb kerékszettem.....nekem ezért jó a gyári kerék.....

mellesleg a merevfarúban most egy könnyû épített kerékszett van, /1600 körüli/ elég biztos vagyok benne hogy nem fogják megérni a nyár végét....


Részemrõl az utolsó post ez ügyben:
Tényleg elbeszélünk egymás mellett, az a valaki én voltam :D. A kérdés leegyszerûsítve arra irányült, hogy KÖNNYÛ épített kerék 400 euró vs. KÖNNYÛ gyári kerék 700-800 euró (hasonló súlyúak kicsit nehezebbek is talán). De a választ megkaptam tõled-mindenkitõl, és ez a lényeg thx.

#10087
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Tubeless nekem sem kéne nehéz, meg másik felni, meg nem garantált defektmentesség... Viszont a notubes.... hmm az lesz a fincsi.. Majd készítek róla egy kis szurkálós tesztvideót valamelyik ratyi külsõmmel és feldobom valahova ;)


te mirol beszelsz? :wtf:

minden belso nelkuli rendszerbe kell valami lotyi, mar ha van egy kis eszed, hogy vedd magad a szurasos defektek ellen. nomost az mar teljesen mindegy, hogy a mavic fele UST rendszer a flenid, vagy akarmi mas atalakitott tema.

hogy nehez lenne, az nem igaz. vannak konnyu rendszerek is, max nem tudsz roluk :rolleyes:

rob: tudom, hogy ez nem hugi, arra irtam, hogy az uj mar az lesz ;)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#10088
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Az jó, mert most senki nem beszélt 1.9-2 kg. körüli kerékrõl. Ott azt sem tudom mi az árkülönbség. De 1500-1600 gramm környékén bizony 80-100 pénz különbség van, és én errõl az oldalról indítottam a "vitát". Ettõl függetlenül azon a téren lehet, hogy "csak" 30-40 pénz a többlet.

nem ugyanarról beszélünk..
valaki +kérdezte mért jó a gyári kerék
erre mondtam , NEKEM azért jó, mert ilyen súlyú szettet mint pl a crossmax st, lényegesen gyengébbet tudok csak építeni, közel ennyi pénzbõl.......
de számokban akkor a dt240, mavic xm 719, 2-es dt küllõkbõl épített kerék, lesz kb 1800 gramm, a crossmax st 1700 és sokkal erõsebb.....árakban, az épített kb 100 (de ha xtr aggyal számolom, sem lesz olcsóbb, itthoni árakkal számoltam amit lehet) akkor már inkább hozzáteszem a cca 40 rugót és van egy 150 grammal könnyebb és sokkal erõsebb kerékszettem.....nekem ezért jó a gyári kerék.....

mellesleg a merevfarúban most egy könnyû épített kerékszett van, /1600 körüli/ elég biztos vagyok benne hogy nem fogják megérni a nyár végét....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10089
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

akkor olvasd el figyelmesebben amit írtam, elég pontos konfigot adtam hozzá. Persze , én is tudnék kb 1600 grammos kereket, kilóból, csak cca 2 hét alatt gyilkolnám le.....azért írtam viszonyításnak a dt240/719/2 es küllõ konfigot, a crossmax xl/st alternatívájaként.....


Az jó, mert most senki nem beszélt 1.9-2 kg. körüli kerékrõl. Ott azt sem tudom mi az árkülönbség. De 1500-1600 gramm környékén bizony 80-100 pénz különbség van, és én errõl az oldalról indítottam a "vitát". Ettõl függetlenül azon a téren lehet, hogy "csak" 30-40 pénz a többlet.

#10090
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

A 70kg-omhoz hátsókerékbe, tárcsafékkel használva mennyire gázos a 2-1,5-2es DT? 32 küllõs kerékhez lenne, és hosszútávra, nem szeretném ha 1 év után kukáznom kellene a kereket.



egy hónap múlva lesz kész az enyém.
akkor befigyel 2-3 verseny is nagy hirtelen. majd írok róla úgyis

tegnapi hozzászólásomba linkeltem egy helyet, ahonnan nagyon olcsón megvannak a küllõk.
de közben nekem már érkezik...
ha ráér egy hónapot, szeretnék rendelni onnan felnit, csoportosulhatunk

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10091
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
  • LocationKelenföld

én tárcsához nem tenném,,,,max azt a 2-1,7-es dt-t aminek nem jut eszembe a neve, de a dt is ajánlja tfékhez .....és persze itthon nem kapható.... edit : n erre gondoltam http://www.dtswiss.c...bikedetail&id=5

Nagyon remélem, hogy tartós is lesz, mert szépnek nagyon szép!
A hátsó már kész:
B+ Racer hátsóagy 342g
B+ hátsó húzózár 59g
XC717 Disc ezüst felni 411g
DT Supercomp küllõ 32 db (260-262mm) 160g
DT fekete alunipli 1,8 mm 32 db 10g

McGywer: A "sima" 2,0-1,8-as Competition is megnyugtatóbb tárcsához, mint a Revolution. Abból még van esély belföldi beszerzésre.

#10092
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

A 70kg-omhoz hátsókerékbe, tárcsafékkel használva mennyire gázos a 2-1,5-2es DT? 32 küllõs kerékhez lenne, és hosszútávra, nem szeretném ha 1 év után kukáznom kellene a kereket.

Az én 80kg-om alatt vígan bírja a Revo,ja és tárcsával!
GT-Atee

#10093
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

A 70kg-omhoz hátsókerékbe, tárcsafékkel használva mennyire gázos a 2-1,5-2es DT? 32 küllõs kerékhez lenne, és hosszútávra, nem szeretném ha 1 év után kukáznom kellene a kereket.

én tárcsához nem tenném,,,,max azt a 2-1,7-es dt-t aminek nem jut eszembe a neve, de a dt is ajánlja tfékhez .....és persze itthon nem kapható....

edit : n erre gondoltam
http://www.dtswiss.c...bikedetail&id=5
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10094
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
A 70kg-omhoz hátsókerékbe, tárcsafékkel használva mennyire gázos a 2-1,5-2es DT? 32 küllõs kerékhez lenne, és hosszútávra, nem szeretném ha 1 év után kukáznom kellene a kereket.

#10095
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Nekem most lett egy fincs DT Hügi agyam elõre....

Köszönet érte Lor-nak....aranyember..:)

#10096
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Én kinti rendeléssel számoltam, de egy kicsit el vannak túlozva a számaid. 100000 Forintból, már 1600 gramm körüli kereket veszek kintrõl, nem 1900 grammosat, ami azért nem mindegy. Most nem a neten fellelhetõ legolcsóbb helyrõl beszélek, hanem olyan boltról, ahonnan volt már rendelésünk többször is. (Egyébként egy épített full DT kerékrõl van szó)

akkor olvasd el figyelmesebben amit írtam, elég pontos konfigot adtam hozzá. Persze , én is tudnék kb 1600 grammos kereket, kilóból, csak cca 2 hét alatt gyilkolnám le.....azért írtam viszonyításnak a dt240/719/2 es küllõ konfigot, a crossmax xl/st alternatívájaként.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10097
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
1550 grammos kerék 300 Euroból ;)
http://www.actionspo...atz::10517.html

sztem nem a legótvarabb, megbízhatatlan dologról beszélek a fenti kerékkel ;)

vagy ez:
270 Euro, 1500 gramm (német fórumos mérések alapján), jah és dícsérik, mint a fene!
http://bike-discount...&Hersteller=432

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#10098
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

ja én az 550 euros listaárra emlékeztem....

ettõl független, mondjuk dt 240 agyak, mavic 719 disc felnik, 2-es küllõkkel, majd 1900 gramm, közel 100 ezer Ft, és erõsségben még messze nincs ott mint a crossmax xl, vagy az st ami viszont ennél még könyebb is....akkor már inkább hozzáteszem azt a 30-40 ropit....


Én kinti rendeléssel számoltam, de egy kicsit el vannak túlozva a számaid. 100000 Forintból, már 1600 gramm körüli kereket veszek kintrõl, nem 1900 grammosat, ami azért nem mindegy. Most nem a neten fellelhetõ legolcsóbb helyrõl beszélek, hanem olyan boltról, ahonnan volt már rendelésünk többször is. (Egyébként egy épített full DT kerékrõl van szó)

#10099
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Tubeless nekem sem kéne nehéz, meg másik felni, meg nem garantált defektmentesség... Viszont a notubes.... hmm az lesz a fincsi.. Majd készítek róla egy kis szurkálós tesztvideót valamelyik ratyi külsõmmel és feldobom valahova ;)
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#10100
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

tam: a mostani kerekedben nem hügi mechanika van. szerinted elvihetted volna, ha az van benne? :) sima onyx kalapácsos agy.

ha komplett kerékszettek, akkor ezt pupillázzátok:
www.industrynine.de ;)

jó, jó, de iszonyat kemény az áruk - és amire nekem kéne, az a típusuk nem bejövõs.
Azért ebben a gépben odab****** - és a gép se kutya:D
http://www.ironhorse...om/6POINT8.html
és a Sunday WC is ezt a kereket kapja gyárilag