
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#8901
Írta 2007. november 01. - 16:16


#8902
Írta 2007. november 01. - 12:15

Michelin latexrõl én is: naponta kell fújni, néha utána kell húzni a szelepnek, slickké kopott külsõnél 5 szúrásost és egy felütésest kaptam.
Egyébként ennek van külön topic.
A sebesség mindent megold.
#8903
Írta 2007. november 01. - 11:54

#8904
Írta 2007. november 01. - 11:42

- V-fékhez moindenképpen ajánlott talcumozni a belsõt. Ne sajnáljuk.
- szokni kell, mert a gyors lefeléken kissé "elmászik" a kerék - mintha lebegne - de ez könnyen megszokható. (Fél nap után már fel sem tûnt.)
- Nekem sikerült vele defektet össze szedni. Zemplén-Maraton, 14 km alatt 5 defekt, mind szúrásos!Ebbõl kettõt latexel! (Azóta egyet sem kaptam latexel!)

#8905
Írta 2007. november 01. - 10:08

mindegy.....Tigger :
"Simán elég az alu , meg küllõbõl is a húzott 2/1,8-as."
A novatec-re, vagy a shimano '08-ra gondoltál alu esetén ?
180/160-as tárcsákat tervezek beszerezni, a 2/1,8-as akkor sem kritikus ?
2/1,8, vagy 2/1,8/2 legyen inkább ?
én vszinû csapágyast vennék, tehát novát, semmi kedvem negyed fél évente, szétszdetni beállítatni az agyat.
küllõ sztem csak 2/1,8/2-es van (csk lustaságból szoktam 2/1,8-ast irni) és nekem elég volt a magura luisa fr-hez meg a mázsához, elõl átütõs aggyal.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8906
Írta 2007. november 01. - 08:42

"Simán elég az alu , meg küllõbõl is a húzott 2/1,8-as."
A novatec-re, vagy a shimano '08-ra gondoltál alu esetén ?
180/160-as tárcsákat tervezek beszerezni, a 2/1,8-as akkor sem kritikus ?
2/1,8, vagy 2/1,8/2 legyen inkább ?
#8907
Írta 2007. november 01. - 01:42

valoszinü azért mert én még régen megszoktam a sima belsöt vagy nemtudom de én azt valahogy jobban szeretem

#8908
Írta 2007. november 01. - 01:35

ja, hogy a szín sem mind1:)
Michelin belsõkrõl vmi info? defekt/súly?
http://www.speed-way...D=232&katID=276
Fél éve használom. Az elsõ garnitúra majdnem három hónapig remekül helytált. Azóta volt két lassú defektem (2,5 hónap alatt) és most is lapos a Trance hátsója. Utálom, hogy nem lehet a szelepcsonkot rögzíteni a felnihez, mint pl. a Schwable menetes csonkja. Ez felfújásnál nyûg. És nem tudom, kinek mi a tapasztalata a "benzinkutas" kézi kompresszorokról, de ott is ritkán sikerült "légmentesen" rátennem a szelepet...
#8909
Írta 2007. október 31. - 23:24

#8910
Írta 2007. október 31. - 22:32

simán elég az alu , meg küllõbõl is a húzott 2/1,8-as.A fekete Mavic 717 Disc 40 Euro + 10 Euro a posta, az kb 1000 ft-al kevesebb, mint az ebike-s ár. A nyelvi problémákon túl az esetleg fellépõ garis gondok talán már nem érik meg azt az 1000 ft elõnyt. Azért köszi az infót.
Sikerûlt végigolvasni a keréképítés fórumot a felétõl, de azért maradtak még kételyek a végére.
A 95 kg-omhoz vszeg marad a Mavic 717 D felni, 2mm-es DT küllövel.
Az agy kérdéses még, hogy '07-es acéltengelyes XT, vagy '08-as alu tengelyes XT legyen, ha egyeltalán kónuszos lesz, vagy iparis Novatec.
Az akutengely nem gond a Novában, vagy az acéltengelyest kellene abból is ?
A felhasználás továbbra is CC, erdei túrák, meg ahol lehet, lefelé azért megengedni egy kicsit, hadd szaladjon.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8911
Írta 2007. október 31. - 22:08

A fekete Mavic 717 Disc 40 Euro + 10 Euro a posta, az kb 1000 ft-al kevesebb, mint az ebike-s ár. A nyelvi problémákon túl az esetleg fellépõ garis gondok talán már nem érik meg azt az 1000 ft elõnyt. Azért köszi az infót.mivel nem rendeltem nagyon nem, de:
regelsz-kitöltöd a honlapon lévõ megrendelõ "lapot" - kiválasztod a fizetés módját (valamelyiknél asszem kapsz még 3% bónuszt) - elvileg küldik a visszaigazoló mailt- utalod a casht(az emailben benne lesz a teljes összeg)- küldik a cuccot. .
Sikerûlt végigolvasni a keréképítés fórumot a felétõl, de azért maradtak még kételyek a végére.
A 95 kg-omhoz vszeg marad a Mavic 717 D felni, 2mm-es DT küllövel.
Az agy kérdéses még, hogy '07-es acéltengelyes XT, vagy '08-as alu tengelyes XT legyen, ha egyeltalán kónuszos lesz, vagy iparis Novatec.
Az akutengely nem gond a Novában, vagy az acéltengelyest kellene abból is ?
A felhasználás továbbra is CC, erdei túrák, meg ahol lehet, lefelé azért megengedni egy kicsit, hadd szaladjon.
#8912
Írta 2007. október 31. - 20:52

Én 90-93kg vagyok
Én még soha életemben nem ütöttem fel semmilyen kereket, pedig bicózni úgy 22 éve tanultam meg, és használtam országutit erdõben is, igaz, el is tört kettõnek az alsócsöve

#8913
Írta 2007. október 31. - 20:43

mivel nem rendeltem nagyon nem, de:Tudnál pár sort írni a rendelés menetérõl, a költségekrõl és a fizetési feltételekrõl ?
regelsz-kitöltöd a honlapon lévõ megrendelõ "lapot" - kiválasztod a fizetés módját (valamelyiknél asszem kapsz még 3% bónuszt) - elvileg küldik a visszaigazoló mailt- utalod a casht(az emailben benne lesz a teljes összeg)- küldik a cuccot. .
#8914
Írta 2007. október 31. - 20:30

Tudnál pár sort írni a rendelés menetérõl, a költségekrõl és a fizetési feltételekrõl ?többször nem linkelem, olvass vissza 3 oldalt és lám 9-ért XC 717 külföldrõl..
#8915
Írta 2007. október 31. - 12:55

?
Felninek nem sok köze van a küllõválasztáshoz, felhasználásnak/testsúlynak/ízlésnek/költségkeretnek már több.
DT vagy Sapim, mást nemigen érdemes venni. Alaphelyzetben sima 2mm-es, ha nem sajnálod a pénzt jó és könnyû cuccra akkor 2-1,8-2 v 2-1,5-2es.
Ha divatozni akarsz akkor van fekete küllõ, színes nipli meg minden feneség...
73kg vagyok, átlagos oúti bringázáshoz lesz (versenyek nélkül) és a divat nem érdekel:) A két kerék küllõire van ~5.000 forintom. A fûzést még nem tudom, de valószínû, hogy elõl radiális, hátul pedig kereszt lesz. Gondolom, az én súlyom mellett jó lesz ugyanaz a vastagságú küllõ mindkét kerékhez.
#8916
Írta 2007. október 31. - 11:48

Felninek nem sok köze van a küllõválasztáshoz, felhasználásnak/testsúlynak/ízlésnek/költségkeretnek már több.
DT vagy Sapim, mást nemigen érdemes venni. Alaphelyzetben sima 2mm-es, ha nem sajnálod a pénzt jó és könnyû cuccra akkor 2-1,8-2 v 2-1,5-2es.
Ha divatozni akarsz akkor van fekete küllõ, színes nipli meg minden feneség...
#8917
Írta 2007. október 31. - 11:14

#8918
Írta 2007. október 30. - 12:04

#8919
Írta 2007. október 30. - 11:57

A testsúlyom köbö 56-58 kg, stílus DH,rugóstag 165ös szemtávú RS. Mondjuk a merevvel sem ütöttem még fel se lépcsõn felfelé,se lépcsõn lefelé. Csak tudni kell hogy tekerjen rá.És még testsúly, stílus és rugóstag kérdése is.
Úgy mint nekem. Ennél több nem kell sõõt nekem inkább a 2.0 bar elég.Nálam a nyomás maximalizálva 2,5bar-ban a fullin.
#8920
Írta 2007. október 30. - 11:31

A sebesség mindent megold.