
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7481
Posted 2008. June 30. - 16:59

#7482
Posted 2008. June 30. - 16:41

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7483
Posted 2008. June 30. - 14:59

#7484
Posted 2008. June 30. - 13:39

Most érkezett meg a bikemarketrõl rendelt S-Type felnim, ami illesztett.
A kérdésem az, hogy normális-e az hogy az illesztésnél a felni 2 vége nem ér össze teljesen, mert szemmel láthatolag pl átszivárog rajta a fény...
Selejtes, vagy ez ilyen?
#7485
Posted 2008. June 30. - 13:05

Szerintem Deemax lehet.
Az az. Már reméltem egy AM szet. Szép. Itt a 2009-es mavic szettek:
http://www.bikeradar...t-lighter-17248
Az ST érdekelne esetleg.
#7486
Posted 2008. June 30. - 12:52

#7487
Posted 2008. June 30. - 12:47

#7488
Posted 2008. June 27. - 15:14

Valamivel gyorsabb leszel, de viszont, mivel vékonyabb a gumid, sokkal nagyobb nyomáson kell használnod, mert ügye a jóféle magyar utakon hamar felütõdik 1 vékony külsõ. A nagy nyomás miatt jobb lesz a gördülés de kényelmetlenebb, rázósabb lesz a menet.
Kb. így fog változni a dolog.
Ha Budpesti bevetésrõl van szó, akkor számolj azzal is, hogy a kissebb kényelem mellett rossz úton inkább nõ a gördülési ellenállás mint csökken, hiszen a kemény gumi az összes barázdán, gödörben megakad, sokkal inkább mint egy ballonsabb, jobban rugozó gumi, ami képes elnyelni ezeket az egyenetlenségeket. (kb. mint egy teló a hegyen, azzal is gyorsabb lehetsz erdei úton, annak ellenére, hogy sok energiát elnyel)
Én használtam 19 mm-tõl 47 mm -ig aszfaltos gumit, és tapasztalataim szerint a vékony gumi esetében amit nyersz a vámon, azt elveszted a réven.
Ha nem kimondottan városi használatra lesz, akkor tényleg jobb lehet a vékonyabb, és könnyebb is.
#7489
Posted 2008. June 27. - 13:21

Kb. így fog változni a dolog.
#7490
Posted 2008. June 26. - 23:19

A tanácsotokat szeretném kérni. Egy cross/trekking bicóm van 38-as kerékkel. Azon gondolkodtam, h kicserélem egy 28-asra mivel csak aszfaléton megyek vele. Kompatibilis a felnihez és a belsõhöz is a 28mm-es (meg jóval simább is), szóval cssak külsõt kell cserélni. Mi a véleményetek róla? Megéri és mennyivel lesz gyorsabb? (ez kb. 10 ropiba fájna)
Kösz a helpet, üdv all
#7491
Posted 2008. June 26. - 08:56

#7492
Posted 2008. June 26. - 00:53

véleményeteket szeretném kérni kerékvásárlás ügyben
durvább felhasználásra kéne kerék elöre hátulra
én sun mtx felnire gondoltam novatec agyakkal dt küllökkel de ma láttam bikemagon ezt http://ebike.hu/term...rek-szett/5484/ és érdekelne hogy ez milyen lehet ?
kezdésnek elég ?
üdv
#7493
Posted 2008. June 26. - 00:46

Ha a frekvencia a sebességgel gyorsul akkor lehet hogy mégis kívül van a baj. Hozzáérhet a pofa a felnihez, rosszabb esetben a külsõhöz. Ha nem ülsz rajta csak megpörgeted az nem ugyanaz a terhelés, lehet akkor nem csinálja.
Egyes agyak porvédõi is szoktak hangot kiadni forgás közben, jelentõsége nem nagyon van.
Az aggyal kapcsolatban meg akkor leszel okosabb ha belenézel.
Köszönöm szépen a válaszokat, javaslatokat mindenkinek!
A zajnak gyorsul a frekvenciája, a kerék forgásával kb. egyenes arányban. Megpörgettem terhelés nélkül is a kereket, úgy is adja a hangot.
Nem ér hozzá a kerékhez semmi, végignéztem, végigsimogattam. A fékkel meg próbálkoztam úgy is, hogy rajta ültem: behúztam õket úgy, hogy közepesen fékezzen; de a zaj változatlan maradt (gondoltam, ha fékez, akkor folyamatossá válik a hang, de nem).
A porvédõ hangját hogy' lehet megszüntetni?
A küllõket is megnyomorgattam, hátha mozognak egymáson, vagy kilazultak, de nem érzek egyet se lazábbnak.
#7494
Posted 2008. June 25. - 23:28

2. szetnek számitottam UST vel, ha lessz új villa (20mm).
Tegnap kivettem a coilos Revet olajcsre miatt és 1960gr mértem (sárosan, sárhányó adapterrel).
Na majd az Eurobiken lehet beszalad valami...@rob villateszt után
enyém levegõs, vágatlan nyakkal csumára 1700 gramm volt.
#7495
Posted 2008. June 25. - 23:10

ráadásul a 370-es az onyx fedõnevû, ami híresen szar.
lesz jövõre e15-ös revelation és 6 csavaros xt agy? pike-ot nem akarok venni egyenlõre:)
2. szetnek számitottam UST vel, ha lessz új villa (20mm).
Tegnap kivettem a coilos Revet olajcsre miatt és 1960gr mértem (sárosan, sárhányó adapterrel).
Na majd az Eurobiken lehet beszalad valami...@rob villateszt után

#7496
Posted 2008. June 25. - 22:35

nem lesz. 20-as átütõs lesz, meg 120-at mozgó reba szintén 20as. de reve ennyiért úgysem lesz már, normál áráért ott a fox. 15-ös 6 csavaros xt sztem kizárt.
pfff. akkor marad a "rendes" átütõs. gondolom akkor elég csak egy lábat venni, nem? (csak mert papucstávolság ugye normálnál 100, átütõsnél 110, de csak nem bolygatják át teljesen...)
a többi részével teljesen meg vagyok elégedve, foxot meg azért nem akarok csak venni, mert szimmering meg szervíz kicsit macera, plusz amiket láttam foxok, két év után elég ocsmányul néztek ki. rev az meg nem szar, gyak egy reba +1,5 centi úttal, elég jó súlyban. reba meg elég megbízható konstrukció.
#7497
Posted 2008. June 25. - 22:01

nem lesz. 20-as átütõs lesz, meg 120-at mozgó reba szintén 20as. de reve ennyiért úgysem lesz már, normál áráért ott a fox. 15-ös 6 csavaros xt sztem kizárt.ráadásul a 370-es az onyx fedõnevû, ami híresen szar.
lesz jövõre e15-ös revelation és 6 csavaros xt agy? pike-ot nem akarok venni egyenlõre:)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7498
Posted 2008. June 25. - 21:53

Sikerült a "legrosszabbat" kiválasztanod. A 370-hez speciel nincs konverziós kit. Ez a modell kilóg a standard kinálatból. Eltérõ méretû tengely van a gyorszáras, illetve az átütõs változatban, ellentétben a többi típussal (240, 440).
ráadásul a 370-es az onyx fedõnevû, ami híresen szar.
lesz jövõre e15-ös revelation és 6 csavaros xt agy? pike-ot nem akarok venni egyenlõre:)
#7499
Posted 2008. June 25. - 20:39

#7500
Posted 2008. June 25. - 20:29

Van. DT honlapján is megtalálható.
csak ezeket találtam:
http://www.dtswiss.c...rsion-Kits.aspx
Erre (370-es) nemtudom, hogy kompatibilis e valmelyik:
http://www.bikestore...s_id/11883.html