Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6721
Posted 2008. December 08. - 13:26

elõre is kösz a válaszokat
#6722
Posted 2008. December 08. - 11:11


X 430
X 450
X 470
E 530
EX 5.1d...
#6723
Posted 2008. December 07. - 22:43

Legalább egy Open Sport, vagy egy A-sorozatú kellene.
értem
nézegetem itt a bájkmarketet, lett is hirtelen több jelölt.
aszongyahogy:
- A319 (9000huf) Közép kategóriás, erõs, strapabíró országúti felni. - 6106-s alumínium alapanyag, illesztett rögzítés. ajánlott gumiméret: 28-47mm, súly: 597gr
- A719 (13100huf) Felsõ kategóriás, országúti felni hosszú távú túrázásra. 6106-s alumínium alapanyag, hegesztett illesztés. ajánlott gumiméret: 28-47mm, súly: 567gr
- Open Sport (8100huf) Belépõ szintû országúti felni. 6106-s alumínium alapanyag, illesztett rögzítés. ajánlott gumiméret: 19-32mm, súly: 490gr
- Open Pro (13200huf) Referencia országúti felni. Maxtal alumínium alapanyag, hegesztett illesztés. ajánlott gumiméret: 19-28mm, súly: 390/435gr
több kérdés is felmerült:
- mi az a hegesztett illesztés meg az illesztett rögzítés? (a hegesztést azt értem, de most vagy szegecselik vagy hegesztik. nem?)
- az ajánlott gumimérettõl mennyire lehet eltérni? mnonnyuk ha az open pro-ra egy szélesebb ballonosabb kereket rakok hogy jobban tapadjon a hóleves-dzsuvás úton akkor mi lesz?
- aztán érdemes-e a felni profilját a választás során figyelembe venni? úgyértem hogy az open sport meg az a319 profilja a kétoldalt végigfutó csõszerû kialakítással bennem egy stabilabb felni benyomását kelti, mégis ezek olcsóbbak mint a párjuk ahol ilyesmi nincs... most akkor hogy van ez?
- pl open pro-nál miért adnak meg kétféle súlyadatot (ami valójában tömeg de ezen most ne rugózzunk)?
röviden ezek foglalkoztatnak, remélem nem idegesítek vele senkit

ja és a legfontosabb kérdés: a fentiek közül melyiket és miért?
#6724
Posted 2008. December 07. - 22:17

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6725
Posted 2008. December 07. - 22:03

kissé elbizonytalanodtam felni-ügyileg, kérnék szépen véleményeket a köv kérdésben:
mavic cxp22 és 33 típusú felnikrõl azt hallottam hogy baromi masszív és strapabíró felnik, viszont most, hogy a 33ast trekking-célokra (város/országút, nagyon lájtos terep) novotec iparis agyakkal és 32 küllõvel fûzve használnám, ilyet hallok hogy ezzel kinyírnám mert országúti és nem használható ilyesmire...
az ember azt gondolná józan paraszti ésszel hogy egy erõs felnit fasza agyakkal és sok küllõvel fûzve elég sok mindent kibíró szettet kapunk, de ezexerint mégsem?
mit gondoltok errõl? vélemények/tapasztalatok? gyõzzetek meg pls!
köszi
#6726
Posted 2008. December 07. - 18:15

#6727
Posted 2008. December 07. - 17:08

#6728
Posted 2008. December 07. - 10:22

#6729
Posted 2008. December 07. - 02:00

igy van, ezt sulykolnám én is: a jó fûzés a titka minden felninek.
Jó fûzés alatt mit értesz? Azt, hogy a küllõk egyformán és megfelelõ mértékben legyenek meghúzva?
A sebesség mindent megold.
#6730
Posted 2008. December 06. - 22:23

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6731
Posted 2008. December 06. - 21:39



#6732
Posted 2008. December 06. - 20:06

#6733
Posted 2008. December 06. - 20:04

zac 2000 em nekem is volt amit ugye az elözõ postolo ajánlott.tapasztalatom van bõven terepre semmiképp sem használnám csak light osan figyelni kell rá nagyon.én terepen estem vele végeredmény ugy nézett ki mint egy feltekert palacsinta:D szóval csak ovatosan egyépként tényleg jó olcsó csak ne durvulj
nem Te vagy az elsõ akitõl a zac 2000rõl rosszat hallok... nézegettem, 3k huf körül van az ára... ehhez képest egy mavic cxp33 nyócezerbõl megvan és azért lássuk be hogy ég és föld a kettõ... pláne hogy még mindig 100 kiló vagyok

novatec agyakat ki ismeri:
NOVATEC - A021SB elõre és F062SB hátulra?
#6734
Posted 2008. December 06. - 17:06

#6735
Posted 2008. December 06. - 16:42

Ezzel bõven elgurulgatsz, nem kell neked könnyû országúti felni.konkrét típust meg kb árat tudsz hozzá mondani
http://www.bikefun.h...2000_ezust.html
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6736
Posted 2008. December 06. - 16:39

kettes DT vagy sapim
és valami duplafalú, szegecselt felni.
gyakorlatilag 6-7 ezerig a felnik nagyjából ugyanazt tudják, és sok függ attól, hogy milyen jól vannak megfûzve. rigida, sun, mach1, vuelta bármelyik jó lehet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6737
Posted 2008. December 06. - 15:21

Szerintem meg vegyél egy olcsó iparis agyat és 2-es DT küllõkkel fûzd bele valamilyen olcsó és erõs Rigida felnibe. XT-Mavic kerekekkel már versenyre járnak, tök fölösleges pénzkidobás túrázgatós célra.
konkrét típust meg kb árat tudsz hozzá mondani?
nyilván nem akarok rá fölöslegesen sok pézt kidobni, de azt sem szeretném ha spórolás miatt sokkal gyíkabb kerekem lenne mint ami a rászánt zsébõl kitellik. szeretném ha ez a bringa olyan állapotba kerülne, amin már késõbb nem akarok változtatni. ezért fog rákerülni deore szett, annál jobbat tényleg nem használnék ki... a kerékkel is szeretnék egy jó kompromisszumot kötni...
#6738
Posted 2008. December 06. - 15:09

#6739
Posted 2008. December 06. - 14:39

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6740
Posted 2008. December 06. - 14:35

Mavicbol ha orszaguti felniket nezegetsz, akkor az Open Pro a csucs. azt hasznaljak ciklokrosszozni is, szoval akkoris birja a kikepzest ha lemesz vele az aszfaltrol.
nézegettem ebike-nál. aszondjahogy:
CXP 33 fekete: (470g) 12835 huf
Open Pro: (435g) 12580 huf
van valami összefüggés (nyilván van de ez esetben konkrétan milyen?) a súly az ár meg a teherbírás között? a cxp33 az valamennyire áramvonalas, már ha jól láttam... mennyit számít az a plusz 35g felninként? oké hogy kijjebb viszi a másodrendû nyomatékot, de mennyire?
vagy nagyon rossz felé nézelõdöm?
igen, van egyfajta prekoncepcióm az xt agy meg a mavic cxp33 felni kombóval kapcsolatban, ezt próbálom most túráztatni és érveket kapni (open) pro és kontra


aztán
viszont a 100kilod lehet hogy kicsit tul sok lesz neki. mar ha durvulni is akarsz. aszfalton nem. XT agyak jo valasztas. meg valami DT vagy Sapim huzott kullo.
mondom hogy nem szándékozom durvulni csak úgy öregurasan


32 vagy 36 küllõs legyen? teherbírás szempontjából mennyit számít? az aero küllõ kisebb légellenállása ilyen küllõszámnál is érezhetõ vagy ne hülyüljek ilyesmivel?