Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5881
Írta 2009. május 25. - 17:12

10-es sor ramegy
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5882
vendég_bertaa_*
Írta 2009. május 25. - 15:53

Van nekem a montimban (<-amit ritán használok) elõl egy Parallaxos LX agy.
Hátul egy Centerlockos LX agy.
Ezekbõl szeretnék összehozni egy edzõkereket országútra (felnit, meg küllõket kell vennem azt tudom); márcsak az agyak a kérdés.
Az elsõvel nem lesz gondom, csak át kell fûzni igaz?
A hátsónál csak tengely két végbõl kell lekapni 2,5 mm-t, meg a kúnusz és a ellenanya közti távtartót kellene kicserélnem.....vagy pedig tengely csere; erre mit mondtok?
Elméletileg (ahogy én tudom) mûködne így; a két küllõperem közti távolság mennyire okozhat problémákat?
És még egy: bár ez nem olyan fontos, de 10-es sort rá lehet e rakni az LX hátsóagyamra?
Köszi elõre is, Ákos
#5883
Írta 2009. május 25. - 14:55


szétcsaptam a hátsót tegnap
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5884
Írta 2009. május 25. - 14:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5885
Írta 2009. május 25. - 11:18

ennyibõl én inkább építenék, ha nagyon 50körül szeretnél maradni. ez az az ár, amiért még igazán jó gyári kereket nem kapsz. ha gyári kereket keresel, akkor nézz szét crc-n (chainreactioncycles.com) vagy nézd meg a magyar oldalakat, kérdezz, válaszolunk, de én szvsz 50-ért maradnék az épített keréknél a gyárival szemben.
Épített kerék is érdekel természetesen.
De Bikertigger javaslatát egy webshop ajánlata alapján sem tudtam 50 körül összeállítani. Lehet rossz helyen keresgéltem.
Kedvenc kerékpárbotlomban javasolták a Mavic crossride szettet.
Erröl mi a véleményetek?
Köszi
#5886
Írta 2009. május 24. - 21:17

ennyibõl én inkább építenék, ha nagyon 50körül szeretnél maradni. ez az az ár, amiért még igazán jó gyári kereket nem kapsz. ha gyári kereket keresel, akkor nézz szét crc-n (chainreactioncycles.com) vagy nézd meg a magyar oldalakat, kérdezz, válaszolunk, de én szvsz 50-ért maradnék az épített keréknél a gyárival szemben.Köszi a tanácsot.
Gyári kész szettböl mit javasolnátok?
#5887
Írta 2009. május 24. - 13:22

gyári szettre gondolsz vagy építettre ?
ha utóbbi akkor mavic 717, xt vagy novatech disc light agyak, mach1 vagy dt küllõk.
Köszi a tanácsot.
Gyári kész szettböl mit javasolnátok?
#5888
Írta 2009. május 24. - 12:28

gyári szettre gondolsz vagy építettre ?Sziasztok
Kerék építés topicba, tudom nem a leg megfelelõbb helyen teszem fel a kérdésem, de azért beírom.
Keresek XC-re maratonozásra turázásra valami tárcsás kerékszettet.
full X9 váltás stroker trail fékek és manitou R7 platinum mellé keresem a kerekeket, egy caprine aluvázba. olyan 50 pénzt költenék rá, én magam egy kb 80kg-s figura vok. Mivel egyáltalán nem vok jártas a kerék témában, szíveasen veszem a tanácsaitokat.
Köszi
ha utóbbi akkor mavic 717, xt vagy novatech disc light agyak, mach1 vagy dt küllõk.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5889
Írta 2009. május 23. - 23:02

Kerék építés topicba, tudom nem a leg megfelelõbb helyen teszem fel a kérdésem, de azért beírom.

Keresek XC-re maratonozásra turázásra valami tárcsás kerékszettet.
full X9 váltás stroker trail fékek és manitou R7 platinum mellé keresem a kerekeket, egy caprine aluvázba. olyan 50 pénzt költenék rá, én magam egy kb 80kg-s figura vok. Mivel egyáltalán nem vok jártas a kerék témában, szíveasen veszem a tanácsaitokat.
Köszi
#5890
Írta 2009. május 23. - 22:30

Sziasztok!
Egyszerû kérdésem lenne, mennyivel jobb az ipari csapágy, mint a kónusz? Szervízelés, megbízhatóság, élettartam stb ...
Eddig akárhol megnéztem a témát, mindenki csak azt magyarázta, hogy nem ipari, hanem mélyhornyú csapágy, de igazából nem erre lennék kíváncsi.
Nekem volt iparis Trinity V-fékes agyam. Egy pár. Pár ezer km után meghalt benne a csapágy. Aztán az SKF is. Sokan viszont hasonló konstrukciót hasnyálnak teljes megelégedettség mellett.
Kónuszos? Shimano ezt preferálja. Megfelelõ por/vízvédelem mellett teljesen jó szerintem.
#5891
Írta 2009. május 23. - 20:21

Sziasztok!
Egyszerû kérdésem lenne, mennyivel jobb az ipari csapágy, mint a kónusz? Szervízelés, megbízhatóság, élettartam stb ...
Üdv mindenkinek.
A fenti kérdés engem is érdekelne,továbbá még az is hogy Beretta márkanevü kerékszettet és azon belül is a Joytech márkáju agyat használ(t)-e már valaki?
Engem a használt csapágy tipusa,szervízelése,megbízhatósága stb.. érdekelne?
A válszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#5892
Írta 2009. május 23. - 20:02

Egyszerû kérdésem lenne, mennyivel jobb az ipari csapágy, mint a kónusz? Szervízelés, megbízhatóság, élettartam stb ...
Eddig akárhol megnéztem a témát, mindenki csak azt magyarázta, hogy nem ipari, hanem mélyhornyú csapágy, de igazából nem erre lennék kíváncsi.

#5893
Írta 2009. május 23. - 19:14


www.kannmatti.kepeim.hu
#5894
Írta 2009. május 23. - 18:24

Simán bírná alattam, én csak hátsó felni gyilkos vagyokJaninak UFO elõre...

A sebesség mindent megold.
#5895
Írta 2009. május 23. - 18:15


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5896
Írta 2009. május 23. - 17:47

Andris...
DS2 425 nálam. Mindkettõ.
mondjad, mit mosolyogsz?!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5897
Írta 2009. május 23. - 17:28


DS2 425 nálam. Mindkettõ.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5898
Írta 2009. május 23. - 17:23


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5899
Írta 2009. május 23. - 15:07

ds2-re mértem anno 430/432-t.
én inkább equalizert vennék vagy 717-es mavicot. elõbbirõl majd megkérdezem a Marcit, hogy mik a tapasztalatai.
magadnak kell amúgy?
Igen, nekem kell, de még teljesen elméleti alapon építem a kereket egy nem létezõ bringába (majd elmesélem

A sebesség mindent megold.
#5900
Írta 2009. május 23. - 14:50

ds2-re mértem anno 430/432-t.A sun equalizer 23-ról, ds1xc-rõl, ds2xc-rõl tud valaki pontos mért súlyadatot?
én inkább equalizert vennék vagy 717-es mavicot. elõbbirõl majd megkérdezem a Marcit, hogy mik a tapasztalatai.
magadnak kell amúgy?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu