
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#5501
Posted 2009. August 12. - 21:58

Tárcsával használtam,még centírozva sem volt,nem volt rá szükség,jó felni.Boltos is azt mondta,új küllõ.De boltosnak nem hiszek el mindent,mert õ KERESKEDÕ.

#5502
Posted 2009. August 11. - 22:14

#5503
Posted 2009. August 11. - 21:57

#5504
Posted 2009. August 11. - 21:51

5 éves Ritchey felnit át kell fûzetnem,mert meghalt a kerékagy.A régi küllõket érdemes felhasználni,vagy kuka?
#5505
Posted 2009. August 10. - 23:44

meg kell nézni közelrõl (nekem pl a rockrider kerekeimen semmilyen jelzés nincsen a gyártóra utalva, csak finoman bele van gravírozva vagy mifene a gyártó, meg a méretek (rigida) kap azért eleget, két szezon alatt semmi deformáció. bár szerintem a hátsó agy mintha meghalófélben lenne (ugyanazokat a hangokat produkálja mint anno a grimeca agyam, de még nem kerestem a kattogás okát, lehet hogy más lesz a ludas). a hátsó kerék 1260 g az elsõ 940, ezek gyorszárakkal mért adatok, ami ha a komplett szettet nézzük 20 mátyás alatt volt párszáz forinttal, vagyis annyira nem rossz. amíg a hátsó felni bírja (ott sajnos v féket használok, mert nincsen tárcsakonzol a vázon), addig ezek maradnak, hiába gagyik.
#5506
Posted 2009. August 10. - 23:17

#5507
Posted 2009. August 10. - 22:55

igen csak meridáék néha csinálnak fura dolgokat (acera átdobó, alivio karok, 8as alivio sor, xt váltó, gagyi hajtómû kombó pl) de azért xt aggyal nem szoktak jóval alsóbb kategóriás felnit õsszefûzni. aztán régebben a franc tudja mire voltak képeseklehet meg mavic xm117 vagy valami alex rims

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5508
Posted 2009. August 10. - 22:39

lehet meg mavic xm117 vagy valami alex rims
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5509
Posted 2009. August 10. - 22:01

#5510
Posted 2009. August 10. - 21:47

ja, csak vagy rossz a fotó esetleg a szemünk(akkor tényleg 317 vagy dt x455 ha idei) vagy jól látjuk és akkor nem 317. merthogy az rocker...de sztem formára sem 317.Köszönöm; azzal tán ki is tudnék egyezni, gondolom nem rosszabb a Sun Mach4-nél.
tavalyi tfs viszont volt xt aggyal alex td 17 felni fúzve
meg kéne nézni az milyen
edit. az is szegecses
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5511
Posted 2009. August 10. - 16:09

#5512
Posted 2009. August 10. - 15:54

#5513
Posted 2009. August 10. - 15:34

#5514
Posted 2009. August 10. - 14:58

Passz. Nem latszik semmi. De ahogy nezem nem szegecselt, valami egyszerubb lehet. Talan a hirdetesbe is irta volna ha mavic vagy ilyesmi szvsz. Irjal neki majd megmondja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5515
Posted 2009. August 10. - 14:49

#5516
Posted 2009. August 10. - 12:40

Ha annyit birna a kazi amennyit a regiek akkor nem volna ezigy baj.5-6ev hasznalat utan meg gyonyoruen mentek a regi stx rc-k, ha esetleg be is haltak akkor is bennuk volt mar jopar tizezer km. ugy nem volt para h cswrelni kellett az egeszet,mert kidolgozta magat. Igy viszont hogy xt,xtr szinten fel vagy egy szezont bir,mar nyilvan nem buli,jobb lenne ha lehetne szervizelni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5517
Posted 2009. August 10. - 10:18

még nem szedtem szét shimano agyat, de ezek szerint nem is fogok, mert ha nem lehet javítani akkor én nem veszek hozzá tízezrekér acél kazettatestet, stb. inkább maradok a novatec és társainál. fogyasztói társadalomban élünk vagy mifene, megértem az õ helyzetüket is. (na meg biztos van hozzá valami ideológia is hogy így tartósabb meg bla-bla-bla)
#5518
Posted 2009. August 10. - 02:50

a shimano szabadonfutot csak felcsavarod az agyra egy az egyben, nem olyan mint a novatec pl hogy lehuzod es ott figyelnek a kalapacsok kivul.
The common Shimano® freehub uses internal loose ball bearing, pawls and springs. Be aware that it is not recommend to completely dismantling the freehub itself. There are no parts available, such as the pawls or springs. The small ball bearings are available as replacement parts. However, if the bearings are worn out and require replacing, it is very likely the entire freehub is needing replacement.
The common Shimano® freehub uses internal loose ball bearing, pawls and springs. Be aware that it is not recommend to completely dismantling the freehub itself. There are no parts available, such as the pawls or springs. The small ball bearings are available as replacement parts. However, if the bearings are worn out and require replacing, it is very likely the entire freehub is needing replacement.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5519
Posted 2009. August 10. - 01:33

Ezt kifejtenéd, lécci ! Értesz a Shimano szabadonfutók javításához ? Aranyba foglalnám a neved, ha tudnál segíteni.
Marci
#5520
Posted 2009. August 10. - 00:41

miért ne lehetne javítani a szabadonfutót? ha a kilincsszerkezet romlott el akkor azt javítani nem kunszt. kb minden óvodás meg tudja csinálni. ha az anyag deformálódott az már más téma, azt nem lehet javítani.