Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5181
Írta 2009. december 23. - 23:52

#5182
Írta 2009. december 23. - 23:45

#5183
Írta 2009. december 23. - 23:36

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5184
Írta 2009. december 23. - 23:00

#5185
Írta 2009. december 23. - 21:29

Ez nem SS...http://www.chainreac...x?ModelID=26856
Vajon ez bírná a homokugratón és utcán való felhasználást? (aláírás)

#5186
Írta 2009. december 23. - 21:22

Vajon ez bírná a homokugratón és utcán való felhasználást? (aláírás)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5187
Írta 2009. december 23. - 21:22

acél anyák? réz az nem?
elírtam bocs, igen réz
#5188
Írta 2009. december 23. - 21:18

#5189
Írta 2009. december 23. - 20:45

nézegettem ezeket a színezett alu küllõanyákat, és nem tudom eldönteni, hogy mennyire megbízható. mavic 721 el felni ilyen alu anyákkal jó kombó lehet dh felhasználásra? vagy maradjon a sima acél?
#5190
Írta 2009. december 23. - 06:11

teljesen jó lesz így!Srácok.
Véleményt szeretnék kérni 65-68kg-hoz cc felhasználás, tárcsafékhez.
-Novatec D711SB Light elsõ agy
-Novatec D712SB Light hátsó agy
-Mavic XC 717 Disc felni
-DT Revolution küllõ kombóról.
Érdemes ilyenben gondolkodni?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5191
Írta 2009. december 23. - 02:59

Igen, nem ártana még oda egy o-gyûrû. Lehet majd átalakítom egy kicsit az elsõ beázás után.Azért sarazós felhasználásnál lehet jól jönne oda még valami tömítés,nem?
szerk: azt hittem kilátszanak a csapágyak, mint mondjuk a pályaagyaknál, de most nézem, hogy azért vannak kupakok a széleken.
A sebesség mindent megold.
#5192
Írta 2009. december 23. - 02:53

Véleményt szeretnék kérni 65-68kg-hoz cc felhasználás, tárcsafékhez.
-Novatec D711SB Light elsõ agy
-Novatec D712SB Light hátsó agy
-Mavic XC 717 Disc felni
-DT Revolution küllõ kombóról.
Érdemes ilyenben gondolkodni?
Üdv Attila
#5193
Írta 2009. december 22. - 15:30

Vettem egy bts xc elite elsõ agyat. 153g + 52g a gyorszár. Alu tengely, 10mm-s a csapágyak alatt. 6000ru csapágy van benne, 26/10/8. A csapágyak porvédõje a csapágyak összes védelme.
Azért sarazós felhasználásnál lehet jól jönne oda még valami tömítés,nem?
szerk: azt hittem kilátszanak a csapágyak, mint mondjuk a pályaagyaknál, de most nézem, hogy azért vannak kupakok a széleken.
És revo küllõkön merjek gondolkodni?
Arra tán még áldoznék, de a Competition úgy nézem nem sokkal könnyebb mint a Champion.
errõl vélemény?
#5194
Írta 2009. december 21. - 19:39

A sebesség mindent megold.
#5195
Írta 2009. december 17. - 18:54

http://sheldonbrown....wheelbuild.htmlVan valakinek részletes leírása a kerékfûzés lépéseirõl?
Köszi elõre is!
pl. Sheldon papa angolul
#5196
Írta 2009. december 17. - 17:06

#5197
Írta 2009. december 17. - 16:52

#5198
Írta 2009. december 17. - 00:23

Arra tán még áldoznék, de a Competition úgy nézem nem sokkal könnyebb mint a Champion.
#5199
Írta 2009. december 16. - 17:37

-Rigida Snyper felnik
-elöl B+ Road, hátul B+ Toronto agy
-DT küllõk
Szempont a költséghatékonyság, Toronto helyett esetleg egy jobb hátsó agy, de azt se hinném, hogy nagyon elhasználnám. (nem valószínû, hogy sokat fog futni, kis város, túra)
Amiben még bizonytalan vagyok az a küllõszám. 70-80kg-hoz (szezon-holt szezon ingadozás) mennyi lenne az ideális? Súly nem számít, ellenben jó lenne egy tartós szettet összehozni.
Elõre is kösz a véleményeket.
#5200
Írta 2009. december 16. - 16:55

ja az (lehet találgatTigger: 16 centit mozgó váz?

bár még csak terv de meglesz
kerék meg vagy marad az sx amiben szintén 450 g körül a felni
vagy 819 felni az is 460 körül
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való