Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4981
Írta 2010. január 26. - 15:42

#4982
Írta 2010. január 26. - 15:36

Véleményeteket kérném keréképítéshez,adott a kerékagy: Hope Pro2,fék Hope Tech M4 (203-183),ehhez kellene felni,az eddig kinézettek:
http://www.syncros.c...r-ds32-2010.jpg
http://www.dtswiss.c...aspx?lang=en-US
vagy milyen más felnit ajánlotok, és milyen küllõfûzést.
Súly lényegtelen,legyen jó,szép,erõs.
eladó:http://piacter.bikem...t=276057&cat=84
A trance-be lesz???
#4983
Írta 2010. január 26. - 15:06

http://www.syncros.c...r-ds32-2010.jpg
http://www.dtswiss.c...aspx?lang=en-US
vagy milyen más felnit ajánlotok, és milyen küllõfûzést.
Súly lényegtelen,legyen jó,szép,erõs.
eladó:http://piacter.bikem...t=276057&cat=84
#4984
Írta 2010. január 26. - 01:51

Mondjuk arra voltam kíváncsi, hogy a váz+villa, vagy a kiegészítõk színe, ami meghatározza egy bringa jellegét, és ehhez "illik" igazítani a kerekeket is.
Sebaj, a héten keresek egy porfestõt.
A kérdés csak annyi volt- fekete v. fehér? Igaz, hülye kérdésre milyen választ várjak?

Race, no Rest!
#4985
Írta 2010. január 26. - 01:20

Talán segít egy kicsit.

El lehet vele szórakozni rendesen. Olyan fixit építettem... :scared:
#4986
Írta 2010. január 26. - 01:16

olyat válassz, ami neked tetszik.
#4987
Írta 2010. január 26. - 01:03




RAUH-Welt
B E G R I F F
#4988
Írta 2010. január 26. - 00:24

Milyen SZÍNÛ kerék passzol egy olyan montiba, ami:
váz fehér, piros csík, és felirat
fékváltókarok, lánckerekek, a váltó egy része szürke/fémszínû
minden más fekete
Agyak szürkék, felnik és küllõk szintén
felnit lehet (lehet?) festeni fehérre
küllõ fullfehér, vagy fehér, 1-2 pirossal
uez feketén
Nos???
szempont, hogy passzoljon a szürke sárvédõhöz...
Nem tudok dönteni.
Race, no Rest!
#4989
Írta 2010. január 25. - 20:41

Én ezen is elgondolkodnék.
http://www.actionspo...atz::20848.html
Ha nem lenne jó kerekem, erre, ennyiért rögtön rárepülnék.
Könnyû, jó és olcsó.
#4990
Írta 2010. január 25. - 20:40

Ha viszont könnyû kereket akarsz és minden más ok, akkor nem kell bele a 200g-os belsõ.
Vagy lehet csak addig mondom, míg lépten nyomon nem kapok majd defektet vele. Mindegy még úgyis messze van.
szerk.
könnyû singlespeed cc-re való komplett kereket meg még nemigen láttam
#4991
Írta 2010. január 25. - 19:53

semennyireezen most én is elgondolkodtam
mennyire érezni meg a valóságban, hogy normál belsõ helyett egy ilyen könnyû van benne?
elég nehéz a külsõ gumim, kb. 600 gr,
max több defekted lesz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4992
Írta 2010. január 25. - 19:45

illetve kapsz hozzá felniszalagot is ami szerintem megfelelõ.
Elég drága sajna. kb 2000 huf/db
Belsõ: Maxxis Flyweight 86g
szalag meg belsõ még a legolcsóbb, úgyhogy azokból majd bepróbálom a legkönnyebbeket[/QUOTE][/QUOTE]
ezen most én is elgondolkodtam
mennyire érezni meg a valóságban, hogy normál belsõ helyett egy ilyen könnyû van benne?
elég nehéz a külsõ gumim, kb. 600 gr,
#4993
Írta 2010. január 25. - 18:46

illetve kapsz hozzá felniszalagot is ami szerintem megfelelõ.
Elég drága sajna. kb 2000 huf/db
Belsõ: Maxxis Flyweight 86g
szalag meg belsõ még a legolcsóbb, úgyhogy azokból majd bepróbálom a legkönnyebbeket[/QUOTE]
#4994
Írta 2010. január 25. - 15:12

http://www.actionspo...atz::20848.html
Ha fekete kell, akkor a 717 és a 719 egy árban van.
http://www.actionspo...19 disc&x=0&y=0
http://www.actionspo...717 isc&x=0&y=0
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4995
Írta 2010. január 25. - 14:58

Az eredeti setuppal amit írtam, kb. 450 grammal lenne könnyebb a kerék azonos külsõvel.
Az agy végülis fix, küllõkbõl akkor az derült ki, hogy nem ajánlatos nekem a 2-1,5-2 (ez a költségeket jelentõsen csökkenti), de ennek még utánanézek.
Felnibõl már a 717 is igen drága nemhogy a 719, de mivel azt javasoltátok akkor 717 játszik majd.
szalag meg belsõ még a legolcsóbb, úgyhogy azokból majd bepróbálom a legkönnyebbeket
#4996
Írta 2010. január 25. - 12:39

szvsz ha belefér akkor inkább 719-es mavic. az csak 15 dekával nehezebb viszont egy nagyságrenddel erõsebb (igaz árban vagy a duplája).Sziasztok
Fejben építek egyelõre könnyû kereket.
Felhasználás: XC,túra merevgépben tárcsával, súly mázsa körül
Agy: Novatec Single Speed light (32h) 377g
Küllõk: DT Revolution 2,0/1,5/2,0mm - kb. 191g
(itt lehet inkább a Competition 2,0/1,8/2,0mm kellene?)
Felni: Mavic XM 317 Disc 445gr
Belsõ: Maxxis Flyweight 86g
Kérdés: Ez így jó-e, várom a kritikákat, alternatívákat, esetleg további könnyítést. Az nem gáz ha kicsit rugalmas a rendszer csak könnyû legyen meg bírja alattam.
Felniszalagból mi az ami könnyû és bevált?
köszi
amúgy birná a 717 is de ha kicsit jobban erszted akkor azért megnyugtatóbb egy rõsebb cucc. ilyen új 317 (xm) nem volt csak a régi , de az teljesen más, az könyebb volt mint a 717.
viszont tárcsához ehez a súlyhoz hanyagolnám a 2-1,5-ös küllõket, de még a 2-1,8-ast is. és nyugodtan használj rendes belsõt, kevesebb hátrány az a +50 gramm mint állandóan ragasztgatni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4997
Írta 2010. január 25. - 01:40

És eddig az a tapasztalat, hogy ha a küllõk erõsek, akkor semmi gond nincs vele. Pedig bénáztam eddig jó párszor, neki ütöttem ennek-annak már. Volt vele komolyabb felütés is, de azóta is jól szolgál. Egy idõben szakadoztak belõle a küllõk (noname), de Sapim és DT Champion küllõkkel semmi baj nincs vele. Már a negyedik bringában van benne.
105-118 kg körül szokok lenni.

Szóval én lehet megpróbálnám azt felnit, de akkor jó erõs küllõkkel.
A Schwalbe kék színû, aránylag olcsó felniszalagjával használom, és hibátlannak tûnik az is pár éve.
Izomtéridõninja-geológus!
#4998
Írta 2010. január 25. - 01:24

Szeritem semmennyire, túrára meg tényleg felesleges. Hacsak nem mész komolyabb távokat majd minden nap, ott már érezni a grammozás elõnyét. De egy kicsit nehezebb kerék mindig sokkal jobban használható, mint egy rugalmas.de azt nem tudom, hogy 100 kiló körül mennyire érdemes grammozni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4999
Írta 2010. január 25. - 00:58

264esbõl is csak 140g a 32dba revo küllõk pedig megállnak 160 gramm körül is asszem.
A sebesség mindent megold.
#5000
Írta 2010. január 25. - 00:57

Kulloanyak nelkul persze...