Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4501
Posted 2010. May 27. - 12:39

A hátsó agyam Novatec D42 SB SS névre hallgat. Pár napja lötyögni kezdett a kerék. Ahogy néztem, ez ipari csapágyas, és nem nagyon találtam mit lehetne szorítani. Hogyan lehetne ezt javítani?
köszi
#4502
Posted 2010. May 24. - 15:54

Segítséget szeretnék kérni hogy milyen felnit vegyek. Kizárólag aszfalton megyek keskeny slick gumival. A méret 26"-os. Annyi még, hogy 100 kg körül vagyok.
#4503
Posted 2010. May 22. - 22:08

#4504
Posted 2010. May 22. - 21:40

Gyorszar mindig szorit a konuszos agyon meg pluszban, ezt a beallitasnal figyelembe kell venni, es minimalis jatekot hagyni, amit majd a gyz meghuzasa tuntet el es lesz teljesen kotyogasmentes de siman futo az agy. Racsnit is ugyanugy kell idonkent tisztitani, zsirozni (tudtommal, bar en meg nem csinaltam, de szervizben szoktam kerni).
kicsit lotyogosre hagytam, raszoritva nem kotyog - jobb lett, koszi a tippet.
#4505
Posted 2010. May 22. - 21:28

Jó ár/érték arányú felnit keresek, 36 lyukasat, egysebihez, felnifékeset. Kinézetre a Mavic Open Sport ill hasonlót ajánljatok, semmi giga-mega aero profil. Ezüst/polírozott elsõsorban, 23-32es gumival tervezem nyomni. Duplafal és szegecselés kötelezõ. Elõre is köszi.
#4506
Posted 2010. May 22. - 11:07

#4507
Posted 2010. May 21. - 21:32

#4508
Posted 2010. May 21. - 16:33

(Sajnos megint kénytelen voltam egy tucat hsz.-t törölni, mert folyamatában kapcsolódtak egymáshoz...)
Azért a lényeget kár volt törölni: ferde volt az elsõ kerék. Ennek ellenére a tárcsafék nem rendetlenkedett, amit nagyon nem értek, de már nincs jelentõsége.
#4509
Posted 2010. May 21. - 16:15

Nyugi van és péntek. Téma lezárva - se pro se kontra hozzászólásokat nem szeretnék ezügyben.
(Sajnos megint kénytelen voltam egy tucat hsz.-t törölni, mert folyamatában kapcsolódtak egymáshoz...)
#4510
Posted 2010. May 21. - 16:06

DT niplik vagy noname alu? 1,5év után annyira nem jellemzõ, hogy törjön az alu anya. Esetleg valamelyik tárcsaoldali adta meg magát?
Jól értem, akkor a második niplirõl a lapolt rész tört le?
Sztem DT niplik, és igen a lapolt része tört el. Lecskkoltam nem a tárcsa oldlán tört el.
NEm tom mit csináljak nem szivesen füzetném át az egész kereket, de bennem van a "félsz" hogy ecccer roszkor adják meg magukat.
#4511
Posted 2010. May 21. - 15:58

Szervusztok!
Alu niplivel biztos többeteknek van tapasztalata : szóval hajnalban arra ébredtem hogy egyik niplim elpattant az elsõ kerékben. A nipli feje tört le. A többi küllöt fellazítottam, hogy ne feszüljenek annyira, közben egy másik nipli is eltrt(bár a küllõt még tartja mert csak az alsó része tört el).
Kb 1.5 évet ment a kerék , idén télen hóban is mentem vele(tehát vmennyi sót is kapott).
Kérdésem: cseréljem az összes niplit vagy csak a két "rosszat"???
Elõre is köszönöm a válaszokat:-)
DT niplik vagy noname alu? 1,5év után annyira nem jellemzõ, hogy törjön az alu anya. Esetleg valamelyik tárcsaoldali adta meg magát?
Jól értem, akkor a második niplirõl a lapolt rész tört le?
#4512
Posted 2010. May 21. - 12:10

Pörgess meg egy Chris King-et...
Menet közben nem érzem, hogy fogna, de ha a hátsót megpörgetem nem forog túl sokáig.
hat engem sem zavarna, ha nem ereznem, hogy tenyleg nem ok vmi

#4513
Posted 2010. May 21. - 10:46


#4514
Posted 2010. May 21. - 10:42

1. a racsniban hogyan lehet retek (ujonan is ilyen volt)? nem csak lehuzni es cserelni lehet? fulre szepen reteszel.
2. miert szorul jobban a gyorsszar meghuzasara?
gyari allapotaban meg sokkal szarabbul porgottlehet gyarilag defektes vmi? szetszedve nem lattam semmi furat.
Gyorszar mindig szorit a konuszos agyon meg pluszban, ezt a beallitasnal figyelembe kell venni, es minimalis jatekot hagyni, amit majd a gyz meghuzasa tuntet el es lesz teljesen kotyogasmentes de siman futo az agy. Racsnit is ugyanugy kell idonkent tisztitani, zsirozni (tudtommal, bar en meg nem csinaltam, de szervizben szoktam kerni).
#4515
Posted 2010. May 21. - 10:35

Vagy retek van a racsniban, vagy túlhúztad a kónuszt. Esetleg valamelyik tömítés rosszul lett betéve és az fogja.
1. a racsniban hogyan lehet retek (ujonan is ilyen volt)? nem csak lehuzni es cserelni lehet? fulre szepen reteszel.
2. miert szorul jobban a gyorsszar meghuzasara?
gyari allapotaban meg sokkal szarabbul porgott

#4516
Posted 2010. May 21. - 10:09

mennyire kell konnyen forognia egy xts hatso agynak?
sajat modszer: frissen generalozott, boven zsirozott agynal (speciel sima deore) egy lenduletes eros porgetesnel legalabb 50et kell forognia, ha nincs annyi, kicsit lazitani szoktam
#4517
Posted 2010. May 21. - 10:06

de egyaltalan normalis, hogy ennyire porog? a gyorsszarat ha rahuzom, mar az is fekez rajta.
hatso agynal nemtom van e ertelme - a racsnit nagyobb fekezoeronek gondolnam.
Vagy retek van a racsniban, vagy túlhúztad a kónuszt. Esetleg valamelyik tömítés rosszul lett betéve és az fogja.
#4518
Posted 2010. May 21. - 09:42

A metabond kék zsírral az XT agyaim jobban forogtak mint a Hügim.
de egyaltalan normalis, hogy ennyire porog? a gyorsszarat ha rahuzom, mar az is fekez rajta.
hatso agynal nemtom van e ertelme - a racsnit nagyobb fekezoeronek gondolnam.
#4519
Posted 2010. May 21. - 09:04

termeszetesen nem
de szerintem ennek akkor sem igy kellene porognie: "befekez". a metabond zsir az miben segitene? a korabbi cangaimon is szimpla litiumosat hasznaltam.
A metabond kék zsírral az XT agyaim jobban forogtak mint a Hügim.
#4520
Posted 2010. May 21. - 08:42

Ugyanolyakkora a forgó tömeg? Kend át metabond zsírral.
termeszetesen nem
