Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4521
Írta 2010. május 21. - 08:20

#4522
Írta 2010. május 21. - 08:09

a tomitesek miatt porog szarabbul?
#4523
Írta 2010. május 20. - 18:51

Ezt már csak biztos-ami-zicher alapon kérdeztem, mert látszólag nyolcas is van az elsõ kerékben, de az abroncs egyenes, csak a gumin vannak apróbb "egyenetlenségek" (menetközben olyan a látvány, mintha nyolcas lenne a kerékben, de megnéztük szerelõállványon, tényleg csak a gumi)kizart dolog
Visszamegyek vele, ez 1értelmû, csak azért tipródok itt ilyen apróságokon, mert kezd asztalborogatós hangulatom támadni és szeretném megelõzni, hogy ok nélkül mondjak valami igen cziffrát a boltban erre az egész agyrémre. Valamint azt is szeretném megelõzni, hogy rábeszéljenek, hogy a hibás mûködés normális.
(ahogy majdnem rábeszéltek arra is, hogy normális, ha a középsõ tányérra téve a láncot, a lánc hozzáér az átdobóhoz

#4524
Írta 2010. május 20. - 18:24

A kérdés annyi volt, hogy normális dolog-e egy tárcsafékes kerék esetében, hogy nem középen van. A többi csak a sallang, jelentõsége nincs.
nem normalis dolog, ezert lett javasolva hogy vidd vissza a boltba
Centírozással annyi tapasztalatom van, hogy a kettõvel ezelõtti bringámról azért tettem le végleg, mert az általam kihúzott nyolcas után kezdtek töredezni a küllõk. Magyarán jobb, ha ilyet nem én csinálok. Az viszont vicc, hogy egy közel félmillás gépbe így szerelnek be egy kereket.
senki sem vegez 100% tokeletes munkat, hibak elofordulnak. es nem neked kell centirozni, azt majd a boltosok megcsinaljak. es a kullok sem fognak toredezni, mivel alig hasznalt bringarol van szo.
B. kérdés: létezhet-e, hogy az abroncs a helyén van, csak a gumi van rosszul a helyére téve és ettõl áll ferdén az egész?
(Michelin grip'r 26x2.1 (54-559) a gumi felirata)
kizart dolog
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4525
Írta 2010. május 20. - 18:03

#4526
Írta 2010. május 20. - 17:48

(Michelin grip'r 26x2.1 (54-559) a gumi felirata)
#4527
Írta 2010. május 20. - 15:31

#4528
Írta 2010. május 20. - 15:21

Most egyébként mi a kérdés? Megállapítottad/tuk, hogy nem fut középen az elsõkerék. Visszaviszed a boltba. Megmutatod nekik, hogy a gumi és a villa között az egyik oldalon X hely van a másik oldalon X+Y. Legyenek szívesek középre igazítani. Kb. 5perces meló. Egyik oldalt lazítod a küllõket másikon feszítesz. Természtesen mindegyiken ugyanannyit.
A kérdés annyi volt, hogy normális dolog-e egy tárcsafékes kerék esetében, hogy nem középen van. A többi csak a sallang, jelentõsége nincs.
Centírozással annyi tapasztalatom van, hogy a kettõvel ezelõtti bringámról azért tettem le végleg, mert az általam kihúzott nyolcas után kezdtek töredezni a küllõk. Magyarán jobb, ha ilyet nem én csinálok. Az viszont vicc, hogy egy közel félmillás gépbe így szerelnek be egy kereket.

#4529
Írta 2010. május 20. - 15:08

#4530
Írta 2010. május 20. - 15:03

félig meddig off itt:
ha ennyi bajod van a bicóddal, vidd el a Luongoba, az a S-Whez közel van, vagy keress közeli boltot itt: -Budapesti bringaboltok listája- hogy rakják össze neked rendesen
Köszi, megnézem... bár már kinéztem egyet a közelben, akiknek relative jó a hírük. Csak az a gáz, hogy így esetleg bukom a garanciát.

#4531
Írta 2010. május 20. - 14:50

félig meddig off itt:...
ha ennyi bajod van a bicóddal, vidd el a Luongoba, az a S-Whez közel van, vagy keress közeli boltot itt: -Budapesti bringaboltok listája- hogy rakják össze neked rendesen
#4532
Írta 2010. május 20. - 14:42

#4533
Írta 2010. május 20. - 14:41

de ha legugolsz a bringa mögé és elnézel az elsõkerék felé akkor is lehet látni, ha nincs egyvonalban. Nem kell ehhez semmi spéci dolog sztem.
Sajnos úgy nem látszik/látszott... (próbáltam a kormányt, nyerget precizen beállítani, néztem, hogy minden egyvonalban legyen, de pusztán szemre nem lehet - pláne egyedül, mert letámasztva mindig ferdén áll valami)
#4534
Írta 2010. május 20. - 14:38

#4535
Írta 2010. május 20. - 14:34

#4536
Írta 2010. május 20. - 14:11

mondjuk kajak nem vágom most mit vársz el?ha a boltban nem rakták össze rendesen ,ne minket hibáztass,vidd el egy másik boltba,ahol normálisan összerakják,nem tudom hol laksz,nem is érdekel,de remélem van másik bolt a környéken!
egy "okostojás"
ennyi
#4537
Írta 2010. május 20. - 14:04

Józan paraszti ész!Egy darab fa pálca vagy centi,vonalzó segítségével megtudtad volna csinálni bármikor,nem kell ehhez terepre menni,hogy lásd eltér-e a nyomvonal!
Biztos így van. Ha te mondod. Fõleg, hogy kb. aznap, mikor kérdeztem, leraktam a gépet és a mai napig nem nyúltam hozzá...
(úgy imádom, hogy kérdezek valamit, akkor rögtön jön pár okostojás, akik ahelyett, hogy segítenének, még engem baszogatnak, hogy mit miért nem... - bocs, hogy nem szaladtam le egy hete a boltba venni spárgát, egyéb eszközt a méricskéléshez... pláne, hogy egy egyhónapos bringáról van szó, amit nem én raktam össze, cserébe a boltban sem voltak képesek tisztességesen megcsinálni)
#4538
Írta 2010. május 20. - 13:55

Azóta szerinted hol tudtam volna ellenõrizni a keréknyomot?
Józan paraszti ész!Egy darab fa pálca vagy centi,vonalzó segítségével megtudtad volna csinálni bármikor,nem kell ehhez terepre menni,hogy lásd eltér-e a nyomvonal!
#4539
Írta 2010. május 20. - 13:43

csak ugye ezt még aznap kérdezték és javasolták a keréknyom vizsgálatát...
Azóta szerinted hol tudtam volna ellenõrizni a keréknyomot? Folyamatosan esett az esõ, a házban meg ugye seggberúgnak, ha ilyesmivel kezdek kísérletezni a folyosón.

szerk: Mondjuk most nem találom azt a társalgást, de akkor valami olyasmit emlegettek, hogy esetleg a váz van eldeformálódva, ezért javasolták a keréknyom ellenõrzését. És azt azzal zártuk le, hogy ha a váz lenne a bûnös, akkor állóhelyzetben nem billenne következetesen balra a kerék.
szerk2: mégis megvan, de...
"igaz, bocs ha tárcsás, akkor meg sem kérdezem, nem lettek-e ferdén a kerekek esetleg betéve..
valszeg elment a vázad cseppet " - nem erre céloztál véletlenül?
#4540
Írta 2010. május 20. - 13:32

Szerinted miért vettem észre?
csak ugye ezt még aznap kérdezték és javasolták a keréknyom vizsgálatát...