Itt...
Exit - A trcsafk s a V-fk sszehasonltsa
A Linkelt oldalon, fõleg ezt a részt érdemes kerék fûzés szempontból átolvasni és kiértékelni...
"Vannak olyan hiedelmek, miszerint a tárcsafék miatt a kerékpár villája sokkal jobban terhelõdik fékezéskor." -tól...
"*A 1-2-3 kereszt a fûzésnél azt jelenti, hogy egy küllõ hányszor keresztez másik küllõt. A legtöbb kerékpáron 2 vagy 3 keresztes fûzés található." -ig.
De az egész oldalt ajánlom mindenkinek olvasgatni.
Nem tudom miért akarod letuszkolni a népek torkán Halácsy Viktor 2001-es szösszenetét mindenáron.
Jó arc õ, lejárt a Csernybe sokat akkortájt, így ismerem(tem) személyesen, de kereket nem emlékszem, hogy fûzött volna. A keresztek számával kapcsolatban például téved, az agyperemnél lévõ keresztezést is illik számolni: a 3 és a 4 kereszt a leggyakrabban használt minta, helyesen.
Amúgy meg eltelt közel egy évtized a cikk írása óta.
Erre van egy olcsó megoldás, ha nem zavar a 'láncleesést gátló mûanyag tárcsa'
Aha, az a sz@r, ami megvetemedik a napon, és kereplõnek pompás, mert a küllõket nem védi semmitõl, ha nincs a váltód beállítva. Elsõ dolog, amit a kukába hajítasz!