
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3921
Írta 2010. október 17. - 20:00


#3922
Írta 2010. október 17. - 10:34

a kerék egyik felén - hosszirányban, nem jobb és bal oldalra gondolok - lettek meghúzva a küllõk elõször, aztán a másik oldalon.
ezért lett átlós a felni az agy forgástengelyéhez képest.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3923
Írta 2010. október 17. - 07:32


freezombi: veheted, jók...
#3924
Írta 2010. október 17. - 01:45

#3925
Írta 2010. október 17. - 00:32

Felfelé 2mm-t üt, oldal irányba összesen 2-2,5 centit üt. Javítható?
A 2mm nem gáz, de a 2,5 cm, már szerintem határ eset, ha csak nem 2,5mm-t akartál írni.

De, 100%-os biztos nem lesz.

Valahol azt olvastam, hogy 10-15mm-ig nincs gond, de a fölött, már kuka.

De keresgélj rá, hátha még menthetõ.

XC-Bikes
Egyébbként nézd meg ezt, hátha kedvet kapsz hozzá.

#3926
Írta 2010. október 16. - 21:04

#3927
Írta 2010. október 16. - 15:20

Tegnap fûztünk egy kereket, Rodi Dh és BTS HC pro aggyal. A felni egy kerékszettbe volt, tehát egy agycserét csináltunk. Ez volt az elsõ kerékfûzésünk haverral. Gond nélkül befûztük. Centizést nem próbáltuk meg, mert nem akarjuk elrontani a felnit. Csak kézzel vannak meghúzva a küllõk, amennyire kézzel meg tudtuk húzni. Centizni hétfõn viszem, de félek, hogy azt mondják, hogy kuka. Felfelé 2mm-t üt, oldal irányba összesen 2-2,5 centit üt. Javítható?
#3928
Írta 2010. október 15. - 23:14

Az elsõ linket nem tudom megnyitni.Ezekröl az agyakról tud valaki mondani valamit?
Bocs, egy ismerösnek kellenének az infók vajdaságba erröl:
Nov BTS XC ELITE DISC Set Glave : Oprema - CikloBerza Besplatni Internet oglasi bicikala i biciklisticke opreme - Bicikl Forum - Novosti - Takmicenja || CikloBerza - Besplatni Internet oglasi bicikala i biciklistike opreme - Bicikl Forum - Novosti -
Ez volna magyarul?
www.velo.hu
Köszi
Van egy elsõ BTS agyam, nem ez mint a velo.hu -s linken, hanem a drágábbik, de nagyon jó, nem ázik be, jó a csapágy. A hátsót nem ajánlom olyanoknak akik sokat és intenzíven tekernek, mert azok alatt szét fog esni.
A sebesség mindent megold.
#3929
Írta 2010. október 15. - 22:52


#3930
Írta 2010. október 15. - 22:44

Bocs, egy ismerösnek kellenének az infók vajdaságba erröl:
http://www.cikloberz...how.php?id=9566
Ez volna magyarul?
http://velo.hu/index...ul=hir&kod=4944
Köszi
#3931
Írta 2010. október 15. - 10:54

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3932
Írta 2010. október 15. - 10:51

#3933
Írta 2010. október 15. - 10:46

Kerékpárjavítás házilag címû csoda mû.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3934
Írta 2010. október 15. - 02:08

#3935
Írta 2010. október 15. - 01:53



#3936
Írta 2010. október 15. - 01:32

#3937
Írta 2010. október 15. - 01:21


Én elõször is az elsõ küllõ elhelyezését a tengely feliratát tartottam szem elõtt, ami olvasható, miközben a szelep a földhöz a legközelebb esik.
Majd húztam a tengelyen levõ küllõ peremen elhelyezkedõ lukakon egy képzelt vízszintes vonalat és így helyeztem el az elsõ küllõt a tengely hajtott, azaz jobb oldalán, majd a második küllõt is elhelyeztem a baloldalon, esetemben a tárcsa felöli oldalon. Majd a Gravitációt segítségül hívva a küllõket addig helyeztem odébb egymástól, míg a két küllõ megközelítõleg függõleges irányba párhuzamosan függött egymáshoz viszonyítva a legtávolabb, hogy a kerékfújáshoz a legtöbb helyünk maradjon a szelepnél...


#3938
Írta 2010. október 15. - 01:02

#3939
Írta 2010. október 15. - 00:57

De miért került egymás melletti furatba két azonos irányba álló küllõ a tárcsaoldali küllõperemben? Ebbõl következik, hogy máshol meg két furat maradt ki.Így kellene kinéznie, mikor is be van fûzve a baloldalon is a küllõ fele.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3940
Írta 2010. október 15. - 00:45
