Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#3421
Írta 2011. február 03. - 22:44
amúgy szerintem valamelyik nagy aggyártónak a szerzeménye
16-ot reteszel
a küllõ DT
szétszedni nem akarom, majd ha lesz vele valami nekimegyek és postolom:)
#3422
Írta 2011. február 03. - 22:40
igen, meg az ultegrákat is
miért?
kép egyébként:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
amint kiderült kónuszos, csak a porvédõ nem gumi mint a shimanoimnál, hanem fém
azért még édekel az origin, a dt feliratot a futón azt sem tudom mi
Csak azért, mert én is nézegettem õket, de nem találtam róluk semmit, aztán így nem vettem meg.
A sebesség mindent megold.
#3423
Írta 2011. február 03. - 22:34
miért?
kép egyébként:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
a felni valami olasz
amint kiderült az agy kónuszos, csak a porvédõ nem gumi mint a shimanoimnál, hanem fém
azért még édekel az origin, a DL feliratot a futón azt sem tudom mi
#3424
Írta 2011. február 03. - 22:18
...vagy az ilyen maradjon az edzésre szánt kerékben, a túrára meg legyen egy kicsit izmosabb darab?
Eddig a Mavic A317, DT m520, DT TK540 tárcsafékes felniket néztem, amelyek úgy szimpatikusak lennének.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3425
Írta 2011. február 03. - 18:18
A bikeland-tõl vetted?hello
ma vettem egy pár ZZYZX (Corratec) országúti kerékszettet. alu agy,felni, úgynézki kónuszos az agy...
nemtudja valaki hogy melyik nagy gyár a gyártója?
este teszek fel képet ide
A sebesség mindent megold.
#3426
Írta 2011. február 03. - 16:38
ma vettem egy pár ZZYZX (Corratec) országúti kerékszettet. alu agy,felni, úgynézki kónuszos az agy...
nemtudja valaki hogy melyik nagy gyár a gyártója?
este teszek fel képet ide
#3427
Írta 2011. február 02. - 23:15
Mavic 717 kontra DT 4.2 felni...
Ki melyiket,miért,tapasztalatok...
Ne az ár legyen a csapásvonal.
Mi a különbség(már ha van a matricán kivül) a DT 4.2-es és a DT XR400-as felnik között? Évjárat?
#3428
Írta 2011. január 26. - 19:57
Errõl a könnyû tárcsás novatech elsõagyról van valakinek tapasztalata? Tényleg csak 158g?
-- Bikemarket.hu -- Novatec*D711SB
Nova oldala szerint is 158g. Haverom használ ilyen könnyû agyat (Bike+ Helium), az kicsit más, de jól bírja neki a XC-t. haverom kb 75-80kg.
#3429
Írta 2011. január 26. - 11:10
-- Bikemarket.hu -- Novatec D711SB
#3430
Írta 2011. január 25. - 20:21
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#3431
Írta 2011. január 25. - 19:40
#3432
Írta 2011. január 25. - 19:15
http://www.dtswiss.c...maxsidesize=520
Akkor Intekgált hajtómû csapágyhoz való kulcsával...
ami ilyen:
ha ilyen:
akkor a fogaskeréksor leszedõjével...
ami ilyen:
#3433
Írta 2011. január 25. - 19:02
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3434
Írta 2011. január 25. - 18:48
"nagy" kérdés következik , senki nem tudta még rá a választ ( vagy nem jó embert kérdeztem )
dt 370 - es 15 mm - es átütõs center lock-os agyra 6 csavaros ( formula ) tárcsát tettem
a kérdés : hogyan lehet meghúzni a center lock adapter féktárcsa rögzítõ gyûrûjét ???
#3435
Írta 2011. január 20. - 23:22
Igen, én is nagyot néztem amikor ezt olvastam hogy országúti felnire ballonos gumit raktak. Csodálkozom hogy nem fordult le a felnirõl... Egyébként valószínûleg a súly miatt vállalhatták be a kockázatot, mivel egy jó masszív trekkingel felnivel dinamikusan gyorsítani hááát....nem egyszerû eset.
itt a gumi súlya a legnagyobb, szóval nem hiszem, hogy az a pár deka megérte volna a törés és gumi lefordulás kockázatát, ilyen erõvel mehettek volna 23-as országuti gumival is
esetleg országuti alatt trekking felnit értenek
vagy szimplán hülyék
#3436
Írta 2011. január 20. - 23:05
#3437
Írta 2011. január 20. - 22:54
Olvastam hogy régebben amikor nem volt "divat" a 29-er akkor használtak országúti felnit, és bírta a strapát, mondjuk nem 90kg körüli súlynál.
Ezt mondjuk csak azért nem értem, mert a 29-es kerék, az valójában sima 28-as felnit takar, amihez terepre évtizedek óta lehet venni erõs trekking felnit. Az újdonság a ballonos terep gumiban van, de azt meg országuti fenire.....
#3438
Írta 2011. január 20. - 21:15
#3439
Írta 2011. január 20. - 21:01
Én csak azt néztem, hogy aki a 2010es SSWC-t nyerte, az 77kg és felpolírozott Crestekkel ment.
Fullrigid SS-be tervezem betenni, ha nem megyek el véletlenül mégis a Rohloff-Lefty-irányba...
Ha rendelésre kerül a sor, szerintem CRC, vagy esetleg singlespeed.nl, mert ott van más is ami kéne... és akkor már túl sokat is mondtam.
És ha nem Rohloff akkor milyen hátsó agyat használnál? Csak azért, mert én is tervezek még 1 kereket, csak nem tom milyen agy lenne jó(mármint tudom csak azt nem tudom megfizetni:-). Felninek hátra meg beróbálkozok egy Open Pro-val, elõre meg mehetne a Crest.
#3440
Írta 2011. január 20. - 20:15
65kg-ot tuti el kell bírjon! nézz csak meg amcsi fórumokat ott nagyobbak is használják! Én csak a guminyomás értékeket furcsálom , elég alacsony nyomás van megadva max értéknek(bár ezt lehet , hogy csak a Race felninél láttam...) .
Honnan rendelnéd?
Én csak azt néztem, hogy aki a 2010es SSWC-t nyerte, az 77kg és felpolírozott Crestekkel ment.
Fullrigid SS-be tervezem betenni, ha nem megyek el véletlenül mégis a Rohloff-Lefty-irányba...
Ha rendelésre kerül a sor, szerintem CRC, vagy esetleg singlespeed.nl, mert ott van más is ami kéne... és akkor már túl sokat is mondtam.