Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#3141
Posted 2011. April 19. - 19:43
Olvasottak alapján valóban jónak tûnik! Hát ez a szerelõ segít így necces mert haverom összerakja csak tudnom kéne h milyen küllõhossz kell. Megrendelem a felniket meg a küllõket és -3000ft hogy nem a szerelõ rakja össze Találtam ebikon "hogy számoljuk ki" meg van egy rajz is de az csak a hátsókerékrõl. http://ebike.hu/images/kullo_hu.jpg
#3142
Posted 2011. April 19. - 19:37
Egyenlõre csak nézegetek viszonylag olcsón megszeretném úszni Tudsz nekem kicsit segíteni a küllõk kiszámításában? Rigida ZAC2000-rõl esetleg vélemény?
Küllõszámításban majd segít a szerelõ, aki befûzi neked a kereket. Az említett felnivel kapcsolatban nincs tapasztalatom.
#3143
Posted 2011. April 19. - 19:32
Egyenlõre csak nézegetek viszonylag olcsón megszeretném úszni Tudsz nekem kicsit segíteni a küllõk kiszámításában? Rigida ZAC2000-rõl esetleg vélemény?
#3144
Posted 2011. April 19. - 19:24
Csá!
XC bikeom van és most akarok felnit venni. Láttam jó áron Alexrims DM24-t szerintetek nagyon széles lenen ez a túrázáshoz? Mondjuk egy b+ 18mm széles ez 24.
Üdv!
Sok lesz az a te testtömegedhez. Persze ha a tartósság és erõ a lényeg, akkor jó vétel lehet, csak épp nehéz.
#3145
Posted 2011. April 19. - 19:10
Én pont nemrég vertem szét a Campagnolo Mirax monti felnimet az Üllõi úton. Most kátyúkárrendezésen van a dolog, majd meglássuk mi lesz belõle.
Eléggé sajnálom a dolgot, mert 410 grammos felni és szép kecses, mint egy országuti felni, és ilyet már ugye nem is kapni. Ha nem fizetnek, és nem sikerül megjavítani legalább tûrhetõ állapotúra, akkor befûzetem az itthon lévõ Rigida Zac 19-es felnit. Az se rossz, jó masszív, csak vagy 150 grammal nehezebb. Ha fizetnek... akkor majd kitalálom, hogy mi legyen.
Eléggé sajnálom a dolgot, mert 410 grammos felni és szép kecses, mint egy országuti felni, és ilyet már ugye nem is kapni. Ha nem fizetnek, és nem sikerül megjavítani legalább tûrhetõ állapotúra, akkor befûzetem az itthon lévõ Rigida Zac 19-es felnit. Az se rossz, jó masszív, csak vagy 150 grammal nehezebb. Ha fizetnek... akkor majd kitalálom, hogy mi legyen.
#3146
Posted 2011. April 19. - 19:04
Én valami rigidát néznék. Elég kedvezõ áron kínálnak strapabíró felniket. De rengeteg múlik a fûzésen is. No meg ha észnélkül padkákhoz odavágva biciklizik az ember azt semelyik felni sem tolerálja .)
#3147
Posted 2011. April 19. - 18:43
Hát csak ha szolidabbat veszek bírja a terepet meg ha a városba esetleg nagyobb patkákat mászok lépcsõrõl ugrok le meg ilyenek? Pl bike+ action. Persze full xc a bikeom de szeretek városba szenvedni
#3148
Posted 2011. April 19. - 18:34
a dm24 az nagyon nem cc felni. több mint 600gramm és nagyon sokat kibír. elég lenne valami szolidabb is. persze baj nem lenne belõle, csak feleslegesen nehéz.
#3149
Posted 2011. April 19. - 18:20
Csá!
XC bikeom van és most akarok felnit venni. Láttam jó áron Alexrims DM24-t szerintetek nagyon széles lenen ez a túrázáshoz? Mondjuk egy b+ 18mm széles ez 24.
Üdv!
XC bikeom van és most akarok felnit venni. Láttam jó áron Alexrims DM24-t szerintetek nagyon széles lenen ez a túrázáshoz? Mondjuk egy b+ 18mm széles ez 24.
Üdv!
#3150
Posted 2011. April 19. - 16:05
Van valakinek információja/tapasztalata ezzel a felnivel?
Fun Works Atmosphere schwarz - Action Sports-Bike Onlineshop
Illetve milyen szelepet tud fogadni, mert ezzel kapcsolatban nem találtam infót sehol, vagy csak vak voltam?
Súlyban elég jó, talán a 67kg-om alatt nem lenne vele gond.
Válaszokat elõre is köszönöm.
Fun Works Atmosphere schwarz - Action Sports-Bike Onlineshop
Illetve milyen szelepet tud fogadni, mert ezzel kapcsolatban nem találtam infót sehol, vagy csak vak voltam?
Súlyban elég jó, talán a 67kg-om alatt nem lenne vele gond.
Válaszokat elõre is köszönöm.
Olyan hegyre mentem, aminek nem volt teteje csak vége. Úgy hívták szél.
#3151
Posted 2011. April 18. - 17:19
Használt már valaki tartósabban Miche RC2-es agyakat? Milyen a csapágyazása? És a tömítés? Mennyire szereti a durvább használatot? (Edzõ/ciklokrossz kereket szeretnék rá építeni.)
#3152
Posted 2011. April 18. - 11:10
#3153
Posted 2011. April 18. - 00:11
Nem kell ugyan levenni, de jobb anélkül: a gumi ugyanis feszíti a kereket, így a centrírozás nem lesz tökéletes gumival (a viccet a rendõrrel mindenki ismeri).Van egy kicsi nyolcas az egyik kerekemben. El akarom vinni centrírozni. Le vegyem a gumit vagy anélkül is meg lehet csinálni?
#3154
Posted 2011. April 17. - 19:52
#3155
Posted 2011. April 17. - 19:42
#3156
Posted 2011. April 17. - 19:12
Sziasztok!
Van egy kicsi nyolcas az egyik kerekemben. El akarom vinni centrírozni. Le vegyem a gumit vagy anélkül is meg lehet csinálni?
Van egy kicsi nyolcas az egyik kerekemben. El akarom vinni centrírozni. Le vegyem a gumit vagy anélkül is meg lehet csinálni?
#3157
Posted 2011. April 16. - 17:05
csak kényelem kérdése, és a normál rugóirányút szeretem jobban....
annyi hogy ha normál karral használod fordítva lesznek a sebességek....(már ha van kijelzõje)
annyi hogy ha normál karral használod fordítva lesznek a sebességek....(már ha van kijelzõje)
#3158
Posted 2011. April 16. - 14:48
nem váltókar függõ...
annyi a lényeg, hogy a rugó a váltót hátul nem a kis fogaskerekek felé, hanem a nagyobbak irányába húzza....
Akkor csak az a lényeg, hogy melyik irányba szeretnél erõt kifejteni. Pöcögtetõs váltónál még választhatsz, de a fékváltókarnál lefelé szeretnél erõt kifejteni, mert felfelé nehéz lenne húzni. Vagy tévedek?
Bár csak elképzeltem ezt, de képeken meg ellenkezõleg, pont úgy van a fékváltókar, hogy felfelé kell erõt kifejteni! :-\
#3159
Posted 2011. April 16. - 10:19
nem váltókar függõ...
annyi a lényeg, hogy a rugó a váltót hátul nem a kis fogaskerekek felé, hanem a nagyobbak irányába húzza....
annyi a lényeg, hogy a rugó a váltót hátul nem a kis fogaskerekek felé, hanem a nagyobbak irányába húzza....
#3160
Posted 2011. April 16. - 09:51
A fordított rugós váltó a fékváltókarokhoz passzol, tehát ahol a fékkar fel/le tologatásával váltasz (dualcontrol)Valamint mit jelent az hogy normál vagy fordított rugóirányú a váltó? Ez mit befolyásol?