Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2781
Posted 2011. June 25. - 23:32
#2782
Posted 2011. June 25. - 23:24
#2783
Posted 2011. June 25. - 22:41
#2784
Posted 2011. June 25. - 22:39
kb bármelyik kerékpárboltban kapsz felniszalagot
nekem volt sváble meg b+, egyikkel sinsc semmi gond
de van olyan öntapadós mint a régi leokoplaszt, na az biztos nem mozdul meg.
Felniszalagot és nem felnivédõt! :-)
(a kérdésem onnan ered, hogy a gúglin felnivédõt kerestem és olyat nem találtam. Aztán privátban fel lettem világosítva, hogy rosszul keresek)
#2785
Posted 2011. June 25. - 22:34
Már csak kíváncsiságból: Mavic felniben összegyûrõdött a felnivédõ, ami egy kb. fél mm vastagságú, viszonylag kemény mûanyag szalag. Ebbõl következõen, sürgõs cserére szorulna, mert két hét alatt a második belsõmet tette tönkre (kitépte a szelepet mindkettõbõl). De honnan lehet szerezni ilyesmit? Gúgli testvér nem segített, tehát árjegyzékekben nem nagyon van nyoma...
Egyáltalán: szabad mozogni ennek a mûanyag izének, amíg a belsõt a helyére nem teszem?
kb bármelyik kerékpárboltban kapsz felniszalagot
nekem volt sváble meg b+, egyikkel sinsc semmi gond
de van olyan öntapadós mint a régi leokoplaszt, na az biztos nem mozdul meg.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2786
Posted 2011. June 25. - 22:06
#2787
Posted 2011. June 25. - 21:56
#2788
Posted 2011. June 25. - 11:27
#2789
Posted 2011. June 25. - 11:23
DT Swiss RWS Thru Bolt rögzítéssel van valakinek valamilyen tapasztalata, használ a fórumozók közül valaki ilyet?
szerintem annyit nem er, amennyibe kerul - van a novatecnek vagy a superstarnak kb tized aron. ill maceras atalakitani meglevo agyakat (hopenal tuti kapsz hozza pl kiegesztot, dtnel csak bizonyos agyaknal).
***
megint egy kis tudomanyos megkozelites, hogy mi mennyit szamit: http://biketechrevie...eel-performance
#2790
Posted 2011. June 25. - 11:20
1. rossz a kulso tapadasa a felnihez, fekezesnel elforog, magaval rantva a belsot
2. eleve rossz a belso anyaga (semperitnel nekem harombol ketto ilyen volt)
elso esetben esetleg probald meg letisztitani a felnit es a gumit, es hintoporozd be osszerakas elott belsot.
ps: jah kozben masik topikban elolvastam, hogy mitol elfordulhat...
#2791
Posted 2011. June 25. - 11:13
Egyáltalán: szabad mozogni ennek a mûanyag izének, amíg a belsõt a helyére nem teszem?
#2792
Posted 2011. June 25. - 10:29
#2793
Posted 2011. June 25. - 08:40
#2794
Posted 2011. June 24. - 20:13
Itt érdeklõdj:Hellosztok cserére szorul az agyam!
www.agysebeszet.hu
Egyébként itt az elõbb említett DT 240:
http://apro.bikemag....iss-l18356.html
#2795
Posted 2011. June 24. - 19:59
Hellosztok cserére szorul az agyam! 24 küllõs 6csavaros XT szintûbe milyet ajánlotok, és hol tudom beszerezni mert nem igen találtam eddig 24 küllõshöz.
az apróban nemrég volt egy dt 240-es 24 küllõs (hátsó?) agy.
xt-vel igaz, hogy nincs partiban, de új árához képest olcsó - 30-35 körül volt talán
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2796
Posted 2011. June 24. - 18:08
nekem ugy 24 hogy jobb oldalt 8 radialisan, masik oldalt 16 2kereszttel
Ezért kérdeztem, mert ilyet össze lehet hozni 32-es agyból is.
A sebesség mindent megold.
#2797
Posted 2011. June 24. - 18:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2798
Posted 2011. June 24. - 17:51
Hellosztok cserére szorul az agyam! 24 küllõs 6csavaros XT szintûbe milyet ajánlotok, és hol tudom beszerezni mert nem igen találtam eddig 24 küllõshöz.
A 24 küllõ milyen felállásban van? 12-12 oldalanként?
A sebesség mindent megold.