Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12576 hozzászólás a témában

#2681
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Bicó kerekekre szoktak rakni ilyen picike kiegyenlítõ súlyokat mint az autó kerekekre?
Csak mert ha gyorsan pörgetem a kereket, akkor ugye a szelep oldal eléggé rángatja


Létezik kiegyensúlyozó, de azt pont hogy a szelepre rakják, mert -állítólag- a felni túlsó oldalán lévõ illesztés nagyobb súlyú mint a szelep. :) Szóval a rángatásod valószínûleg nem emiatt van, de ha mindenáron szeretnél egy fémlapkát a szelepedre, akkor létezik ilyen.

Így néz ki:
Feltöltött kép

Tam: 26546354543 csillió watt megtakarítás óránként!!!!!! Nemár hogy neked nem érne meg 1500-at kerekenként :)

#2682
hatalma

hatalma

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

attol fugg mennyit kell rafizetni es mennyivel konnyebb a DT-s kerek. de nem hiszem hogy tul nagy erezheto kulonbseg lenne.


kb egy százas. a pénz meg 0 és 10000 között valahol.

#2683
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
attol fugg mennyit kell rafizetni es mennyivel konnyebb a DT-s kerek. de nem hiszem hogy tul nagy erezheto kulonbseg lenne.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2684
hatalma

hatalma

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
hello!
valakinek van még véleménye az elõzõ hozzászólásommal kapcsolatban? köszi.

#2685
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Azt nem tudom hogy számít-e, csak hogy a profik pl minden kis szarra odafigyelnek, gondolom ilyet is szoktak korrigálni.

Gumi nélkül persze szépen pontosan centírozva forog, de ha fent van a gumi akkor a szelep rángatja picit nagy sebességnél. Ha rajta ülök akkor nem érzem, csak gondoltam megkérdezem hátha ha rakok rá akkor jobb lesz. :)


Senkit nem zavar. Teljesen elhanyagolható.


A sebesség mindent megold.

 


#2686
Wolfman8

Wolfman8

    vendég

  • fórumtag
  • 121 hozzászólás

talan azert nincs ilyen mert total elhanyagolhato aprosag? o.O


Azt nem tudom hogy számít-e, csak hogy a profik pl minden kis szarra odafigyelnek, gondolom ilyet is szoktak korrigálni.

Gumi nélkül persze szépen pontosan centírozva forog, de ha fent van a gumi akkor a szelep rángatja picit nagy sebességnél. Ha rajta ülök akkor nem érzem, csak gondoltam megkérdezem hátha ha rakok rá akkor jobb lesz. :)

#2687
hatalma

hatalma

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Ha már veszel DT szettet akkor érdemes kicsit még gyûjteni és olyat venni amiben hátul DT ratchet system van. Az jóval jobb, mint a kilincses.


itt nem vételrõl, hanem cserérõl lenne szó, némi ráfizetéssel.

#2688
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Ha már veszel DT szettet akkor érdemes kicsit még gyûjteni és olyat venni amiben hátul DT ratchet system van. Az jóval jobb, mint a kilincses.

#2689
hatalma

hatalma

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
hello!
a kérdésem a következõ: érdemes-e lecserélni mavic crossride kerékszettet egy dt x1650-re?
sok mindent nem találtam a dt-rõl. ami érdemleges lehet:
DT Swiss X1650 "Canyon"
Felgen 559x18 black (außen 24mm, innen 18mm breit)
Naben DT 370SL mit Klinken Freilaufsystem (Alu Freilauf)
28 Speichen DT Competition black mit ProLock Alunippel black
6-Loch Bremsscheibenaufnahme
vorne+hinten für QR (Schnellspanner)
meg még néhány kép:
Ko³a DT SWISS x1650 DT 370 4.2d DISC OKAZJA! w archiwum allegro
vélemény?

#2690
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás

Belemerültem egy kicsit jobban ebbe a témába. Tényleg csak oldalanként egy 3,5mm-es távtartó a különbség, annyi az egész, hogy merevebbé, erõsebbé teszi a kapcsolatot és a váltófül is úgy van pozíciónálva, hogy ne okozzon gondot. Egyelõre még nem látják vagy késõbbre tartogatják a gyártók az ebben rejlõ lehetõségeket.


Akkor csak jól láttam. Arra leszek kíváncsi,hogy vajon a sunn távtartói nem-e kompatibilisek a hope-al. Mert akkor két legyet ütnék egy csapásra! :D

#2691
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ez azért fontos mert lusta vagyok. Bõvebben azért, mert most az elsõ kerekemben egy ilyen agy van befûzve: -- Bikemarket.hu -- Novatec*D351 SB Light
na most feltételezve azt, hogy gépészmérnökök tervezték mindkét agyat, akik szintén lusták (valamiféle tervezõprogramban ctrl-c;crtl-v), arra enged következtetni, hogy elég csak a csapágyakat és a tengelyt átmenteni a vastagtengelyesbõl az enyémbe, megspórolva így a kerékfûzés veszõdségét (idõhiányában árát). Mert, ha nem egyforma a csapágy mérete, akkor meg sem veszem a vastagtengelyes agyat. Persze az egész "csere" dolog csak feltételezésen alapul, ezért szeretnék valamiféle megerõsítést kapni arra, hogy mûködhet a dolog.


Volt vastaggyorszáras hátsóagyam és light hátsóagyam is ( meg normál hátsóagyam is). A vastaggyorszáras más felépítésû volt, mint a másik kettõ, vastagabb tengely, nagyobb csapágyak. Ez alapján nem biztos, hogy mûködni fog, amit szeretnél.


A sebesség mindent megold.

 


#2692
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
Ez azért fontos mert lusta vagyok. Bõvebben azért, mert most az elsõ kerekemben egy ilyen agy van befûzve: -- Bikemarket.hu -- Novatec D351 SB Light
na most feltételezve azt, hogy gépészmérnökök tervezték mindkét agyat, akik szintén lusták (valamiféle tervezõprogramban ctrl-c;crtl-v), arra enged következtetni, hogy elég csak a csapágyakat és a tengelyt átmenteni a vastagtengelyesbõl az enyémbe, megspórolva így a kerékfûzés veszõdségét (idõhiányában árát). Mert, ha nem egyforma a csapágy mérete, akkor meg sem veszem a vastagtengelyes agyat. Persze az egész "csere" dolog csak feltételezésen alapul, ezért szeretnék valamiféle megerõsítést kapni arra, hogy mûködhet a dolog.

#2693
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
miért fontos ez?

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2694
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a link alatt szereplõ Novatec vastagtengelyes elsõ agyban milyen méretû csapágyak vannak?

-- Bikemarket.hu -- Novatec D361SB

#2695
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
talan azert nincs ilyen mert total elhanyagolhato aprosag? o.O
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2696
adamsss

adamsss

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Én sem láttam még ilyet. Esetleg a küllõprizma is jó ellensúlyozó.

#2697
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Nem. Elõre a km óra mágnesét pl. felteheted a szeleppel ellentétes oldalra.

#2698
Wolfman8

Wolfman8

    vendég

  • fórumtag
  • 121 hozzászólás
Bicó kerekekre szoktak rakni ilyen picike kiegyenlítõ súlyokat mint az autó kerekekre?
Csak mert ha gyorsan pörgetem a kereket, akkor ugye a szelep oldal eléggé rángatja

#2699
spacecadet

spacecadet

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
sziasztok,

12-es atutos hatso agyba szeretnek tengelyt csinaltatni, aminek a vegen 10-es menet van (hogy beferjen a vazba). Milyen anyagot ajanlotok? Es esztergalyost? Esetleg valami mas megoldas a problemara? Vegyek sima 12-es tengely es reszeljem le a veget? Ilyet viszont nem nagyon talaltam sehol.

#2700
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ez látod jóü kérdés. Közben megnéztem a sunn honlapján és az agynál ugyan írják a 3 méretet,de a letölthetõ pdf fájlban már csak 2 méret van a táblázatban. A 150-es és a 135-ös.
Holnap majd megnéuzegetem világosban,hogy hogy is van ez.

Belemerültem egy kicsit jobban ebbe a témába. Tényleg csak oldalanként egy 3,5mm-es távtartó a különbség, annyi az egész, hogy merevebbé, erõsebbé teszi a kapcsolatot és a váltófül is úgy van pozíciónálva, hogy ne okozzon gondot. Egyelõre még nem látják vagy késõbbre tartogatják a gyártók az ebben rejlõ lehetõségeket.


A sebesség mindent megold.