
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#2681
Posted 2011. July 11. - 12:36


#2682
Posted 2011. July 11. - 12:34

#2683
Posted 2011. July 11. - 12:33

#2684
Posted 2011. July 11. - 11:32

Ezek a sima patentos kerékagyakhoz passzolnak.
Kösz!
És kapható ilyesmi itthon, fixi/SS-hez, magasperemesben?
Novatec pl. gyárt, csak nem tudom hol vehetném meg.
#2685
Posted 2011. July 09. - 15:27

#2686
Posted 2011. July 09. - 12:08

erre valaki?
amugy rozsdamentes acelt tudtam szerezni. jo lesz az?
Jó lesz. Egyébként a jobb alumíniumok is bõven jók oda.
A sebesség mindent megold.
#2687
Posted 2011. July 09. - 11:49

sziasztok,
12-es atutos hatso agyba szeretnek tengelyt csinaltatni, aminek a vegen 10-es menet van (hogy beferjen a vazba). Milyen anyagot ajanlotok? Es esztergalyost? Esetleg valami mas megoldas a problemara? Vegyek sima 12-es tengely es reszeljem le a veget? Ilyet viszont nem nagyon talaltam sehol.
erre valaki?
amugy rozsdamentes acelt tudtam szerezni. jo lesz az?
#2688
Posted 2011. July 09. - 11:36

Van egy ilyen biztonsági gyorszár szettem:
Milyen agyat keressek hozzá? Imbuszosat? Azok végig üregesek?
Ezek a sima patentos kerékagyakhoz passzolnak.
Csõ
You can never have "enough" bikes.
#2689
Posted 2011. July 09. - 11:19


Milyen agyat keressek hozzá? Imbuszosat? Azok végig üregesek?
#2690
Posted 2011. July 09. - 09:00

#2691
Posted 2011. July 09. - 08:25

a crossride massz0vabb a 1650 meg kb 300 grammal könnyebb/szett. van aki érzi. én pl nem.
ha szám0t a súly, akkor cseréld, annyit megér.
kb egy százas a különbség, mert a dt 1800 körül van.
#2692
Posted 2011. July 09. - 08:10

Autókereket sem felnin centríroznak, hanem gumi felrakás után és fõleg nem standardúl a szeleppel ellentétes oldalra mondjuk 5 dekát, hanem pontosan kimérik, hová és pontosan mekkora súly kell.
#2693
Posted 2011. July 09. - 07:51

#2694
Posted 2011. July 08. - 23:12

#2695
Posted 2011. July 08. - 22:15

ha szám0t a súly, akkor cseréld, annyit megér.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2696
Posted 2011. July 08. - 19:33

mennyivel konnyebb a DT-s kerek. de nem hiszem hogy tul nagy erezheto kulonbseg lenne.
crossride vs. 1650 ???
#2697
Posted 2011. July 08. - 19:03

#2698
Posted 2011. July 08. - 17:55

Bicó kerekekre szoktak rakni ilyen picike kiegyenlítõ súlyokat mint az autó kerekekre?
Csak mert ha gyorsan pörgetem a kereket, akkor ugye a szelep oldal eléggé rángatja
Létezik kiegyensúlyozó, de azt pont hogy a szelepre rakják, mert -állítólag- a felni túlsó oldalán lévõ illesztés nagyobb súlyú mint a szelep.

Így néz ki:

Tam: 26546354543 csillió watt megtakarítás óránként!!!!!! Nemár hogy neked nem érne meg 1500-at kerekenként

#2699
Posted 2011. July 08. - 17:17

attol fugg mennyit kell rafizetni es mennyivel konnyebb a DT-s kerek. de nem hiszem hogy tul nagy erezheto kulonbseg lenne.
kb egy százas. a pénz meg 0 és 10000 között valahol.
#2700
Posted 2011. July 08. - 17:15

RAUH-Welt
B E G R I F F