Jelentkezz be Regisztrálj

Homokfúvás, bringafestés, eloxálás, stb. nagy topicja
#1581
Írta 2005. június 20. - 17:23

többek között pl egy multivan-os merida vázt nem vinnék el homokfújni:-)
a polarx-em viszont simán kibírta.
#1582
Írta 2005. június 20. - 17:16

#1583
Írta 2005. június 20. - 11:58

#1584
Írta 2005. június 20. - 11:15

#1585
Írta 2005. június 20. - 11:02

:-)
az igazat megvallva kb 2 hetet élt az easton váz.
az alsócsõ kapott egy érdekes kanyart, van rajta most egy búb alul.
easton cc váz, egy elsõkerekes fékezéstõl.
most tök jó streetes a fejcsõszög.
mindezt a szinter után. (elötte egy évig kapta az ívet keményen.)
Részvétem...
Na, akar még valaki szintereztetni?

#1586
Írta 2005. június 20. - 10:54

#1587
Írta 2005. június 20. - 10:48

a kormányok, nyeregcsövek, stucnik sztem simán polírozva-lakkozva vannak, vagy amelik színes (fekete) az eloxálva...sztem...de az eloxálás tecnologiáját ne kérdezd arra már nem emléxemCsak azt kellett volna beírni valamelyik lúzernek, hogy porszórás=porfestés=szinterezés
Nem nehéz, ugye?
Gabi: Ez komoly, vagy lefelejtettél egy nullát? 800 Ft-nál a festék is biztos többe kerül, meg még a macerás felvitel, meg a ráégetés, meg a haszon... Vagy haveri alapon csinálták meg?
És akkor most ha egy szinterezett felületet lelakkoznak, olyan szép csillogós lesz, amilyen a legtöbb gyári váz? Mert tudtommal pl a nyeregcsövek/kormányok vannak így festve, és azok tuti hogy sose lesznek fényesek.

annyira sem mint a szinterre....(persze ez csak az alu cuccokra vonatkozik)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1588
Írta 2005. június 20. - 07:34

Ez meg eléggé kevéske

http://www.betatherm.hu/RAL.htm
104 szín csak
#1589
Írta 2005. június 20. - 07:04

remélem, nem égtek ki az ötvözõk a támvillából. :-))
festés:
haveri alapon ment, de ez csak annyit jelentett, hogy " különleges bánásmód" fejléc lett kitöltve a kocsmában a havernak, számla is készült,/nem akartam gondot a srácnak a melóhelyén, hogy egy vázzal jammel fel-alá, így fõnökkel megbeszélés tárgyát képezte/ s télleg 800 pezó volt az ára.
Most már csak lakkra kérek tippeket/márkákat/árakat technikákat sötöbö...
#1590
Írta 2005. június 20. - 00:10

Suliban volt hõkezelés gyakorlat, pont aluval, és a különbözõ eljárások után nagyon nagy eltérések adódtak a szakítóvizsgálatoknál. (40-50%ra emléxem)Pedig akkor "nyers" alu volt a kiinduló anyag, egy bringaváz viszont egy már optimálisan hõkezelt valami, aminek a tulajdonságait csak elrontani lehet további hõkezelésekkel, de azt nagyon... :scared:
Sõt a nagy keresztmetszetû, papírvékony falvastagságú aluvázaknak szerintem a homokfúvás sem tesz jót, mert az anyagból is "leszed" valamennyit. Nyilván be volt kalkulálva valamennyi biztonsági tényezõ tervezésnél, de akkor is para lehet, fõleg egy könnyû váznál.
#1591
Írta 2005. június 19. - 23:31

az igazat megvallva kb 2 hetet élt az easton váz.
az alsócsõ kapott egy érdekes kanyart, van rajta most egy búb alul.
easton cc váz, egy elsõkerekes fékezéstõl.
most tök jó streetes a fejcsõszög.
mindezt a szinter után. (elötte egy évig kapta az ívet keményen.)
#1592
Írta 2005. június 19. - 23:28

#1593
Írta 2005. június 19. - 23:24

lévén müanyag ricsi integrált kcs volt az egyik vázban (easton) és nem olvadt meg kissé sem.
a másikban pedig müanyagcsészés monoblokk, az sem olvadt szét.
szal gondolom rövid ideig kapja az ívet, akkor sem olyan sokat
de errõl nem sokat tudok.
#1594
Írta 2005. június 19. - 23:20

#1595
Írta 2005. június 19. - 22:12

ezt jól magadra vetted
de hogy megmondjam, magam igazolására kerestem rá, hogy ne mondjak hülyeséget.
de látom ez nagyon megviselt.
utána lehet lakkozni.
és egyántalán nem macerás, pisztollyal telibeküldi, bedobja a kemencébe, megsüti majd kiveszi.
kész is
reggel odavittük, délre kész lett.
és kb azonos áron, mint SG csináltatta.
nem haveri alapon, de nem is elõre bejelentve.
amugy nemtudom, sztem egy kormányon nincsen rajta ez a bevonat, csak valami vékony színezés.(pl ricsi truva kormányok, roox-ok. max az olcsó b+ szerû cuccokon)
#1596
Írta 2005. június 19. - 18:52

Nem nehéz, ugye?
Gabi: Ez komoly, vagy lefelejtettél egy nullát? 800 Ft-nál a festék is biztos többe kerül, meg még a macerás felvitel, meg a ráégetés, meg a haszon... Vagy haveri alapon csinálták meg?
És akkor most ha egy szinterezett felületet lelakkoznak, olyan szép csillogós lesz, amilyen a legtöbb gyári váz? Mert tudtommal pl a nyeregcsövek/kormányok vannak így festve, és azok tuti hogy sose lesznek fényesek.
#1597
Írta 2005. június 19. - 17:54

#1598
Írta 2005. június 18. - 21:24

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1599
Írta 2005. június 18. - 21:06

#1600
Írta 2005. június 18. - 20:49

elkeserítés képpen:
Mi a szinterezés?
A szinterezés egy felületi eljárás, melynek során egy korszerû, speciális égettett porfestéses technológiát alkalmazunk. Az eredmény kitûnõ minõségû, mikrométeres pontosságú egyenletes felület, mely hosszú távon korrozóvédelmet biztosít. Az alap szín felvitele után lehetõség van egy átlásztó ún. fedõréteget is felvinni a felületre, mely a szokásosnál jóval nagyobb kopásállóságot biztosít. Ez utóbbit elsõsorban alufelnik esetében javasoljuk, hogy az útról felverõdött kavicsok és szennyezõdések ne közvetlenül a festéket érjék.