Kövezés ON
Elnézést kérek, ferdítettem:
Anno a bélapátfalvai aszfaltos szerpentinen lefele olyan 40 km/h-val kicsúsztam és a bringa jobb oldalán a kormány, pedál és a váltó ért le, azok lassítottak (plusz a bõröm, illetve az inkáb mínusz

). Amikor megálltam (Lens épp elszáguldott melletem, egy heló Charon kiáltással

), és felkeltem, csak azt láttam, hogy olyan kinézetre, mint aminek nekimentek egy reszelõvel.
Elkezdtem tekerni és tökéletesen váltott, csak a kónusz fel esõ két fokozat nem ment - késõbb kiderült, hog azért, mert a váltótartó fül befele hajlott.
Katonasírok sár, esõ szakad, tökéletesen váltott terhelés alatt is. Cél elõtti saras út - tökéletes, bár a gumim szedte a sarat. Aztán a párás - esõs - saras szemüvegnek hála nem láttam, hogy mibe megyek bele. Olyan agyagba, ami speedbike méretûre növelte a kerekeimet... Aztán megpróbáltam tovább tekerni, illetve elindulni és ekkor leszakítottam a váltót egy hatalmas sárkupac közepén.
Megjegyzem azóta is minden bringára XT hátsó váltót veszek, ajánlok. Nincs az a váltó, ami túlélte volna azt a gyalázatot, amit én mûveltem ezzel.
Kövezés OFF