Jelentkezz be Regisztrálj
Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....
#1081
Posted 2010. July 20. - 20:47
Gondolkodtam is rajta mostanában, hogy le kéne dobnom a mostani deszkát, és kipróbálni egy pure v-t 7k HUF-ért. Ez még nem egy eget rengetõ összeg. Aztán ha mondjuk hosszútávon is bejön, akkor lehet gondolkodni a komolyabb változaton.
De végül hagytam
#1082
Posted 2010. July 20. - 19:51
#1083
Posted 2010. July 20. - 18:57
Rob Te kereskedõ vagy... Értem én , értem de annyi kérdés felmerül a nyergekkel kapcsolatban és ilyen formán ez egy 'zsákbamacska' mert mindenkinek más jó. Annak idején én is érdeklõdtem nyereg után azt án bringával együtt vettem egyet és az abszolut jó. Erre mondják, hogy szerencse?több problémát is felvet:
- mivan, ha ellopják? a letét nem elég akkor semmire
- mivan, ha megsérül miközben használja? meg kell venni? ki az, aki egy sérült nyerget meg akar venni? (mégha õ is törte össze)
- mi lesz a nyereggel 2-3-5 hónap után? eladja a bolt használt áron? ha nézed az aprót, ez gyakorlatilag egyet jelent a nulla FT-al. ennyit senki nem szeret bukni.
#1084
Posted 2010. July 20. - 16:17
Érdeklõdj náluk:
Telefon: +36/1/460-36-95, +36/20/261-47-35
E-mail: recsei@ridebike.hu
#1085
Posted 2010. July 20. - 16:12
plusz a legtöbb nyereg "kényelmessége" nem a nyergen magán múlik, hanem a többi kerékpáron pozíciót meghatározó alkatrész (vázméret, nyeregszár, stucni, kormány) helyes megválasztásán és beállításán - lásd speci body geometry
nagy +1
szélességre ki kell választani a megfelelõ típust aztán egy-két hétig szórakozni a nyeregbeállítással.
engem is tört egy Selle Italia XR nyereg, aztán elõretoltam 15mm és most meg mintha rám tervezték volna...
#1086
Posted 2010. July 20. - 15:40
de sajnos ilyenek tömegével vannak, igy azt mondom ez van.
a legtöbb gyártó nem jött még ki tesztprogrammal, vagy ha igen, az nem mûködött (Selle Italia)
a Speci próbálkozik (piros/fehér nyergek), nem tudom, hogy az Avex lát-e benne fantáziát, hogy belekezdjen.
ez a piac marginális. 10.000 huf feletti nyerget a piac ~ 1%-a vesz itthon, bár lehet, hogy ezzel fölé saccolok, alatta meg nincs értelme tesztelgetni. nem kényelmes veszel egy másikat és kész.
plusz a legtöbb nyereg "kényelmessége" nem a nyergen magán múlik, hanem a többi kerékpáron pozíciót meghatározó alkatrész (vázméret, nyeregszár, stucni, kormány) helyes megválasztásán és beállításán - lásd speci body geometry
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1087
Posted 2010. July 20. - 15:20
Ebben igazad van, de az normális dolog, hogy az ember gyakorlatilag vakon vesz egy olyan (sok esetben igen drága) alkatrészt mint a nyereg?ennyit senki nem szeret bukni.
Mert ha egy kormány nem 100%-os, az még elviselhetõ, de egy nyereg nem jó... bár ezt a kockázatot leginkább a gyártóknak kellene bevállalni, mivel gyanítom, egy-egy nyereg amellett, hogy 20-40-100ezer forintokért árulják, gyanítom, kb. a fogy. ár. 1/100-áért legyártható.
#1088
Posted 2010. July 20. - 15:06
több problémát is felvet:Lehetne mondjuk olyan üzlet ahol letét ellenében lehetne kölcsönözni nyerget. Így saját tapasztalat után tudnál venni magadnak újat.... Csak egy kósza gondolat.
- mivan, ha ellopják? a letét nem elég akkor semmire
- mivan, ha megsérül miközben használja? meg kell venni? ki az, aki egy sérült nyerget meg akar venni? (mégha õ is törte össze)
- mi lesz a nyereggel 2-3-5 hónap után? eladja a bolt használt áron? ha nézed az aprót, ez gyakorlatilag egyet jelent a nulla FT-al. ennyit senki nem szeret bukni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1089
Posted 2010. July 18. - 11:22
Ahogy elnézem azt a nyerget, van rajta bemélyítés, de elég domború orra van. Jó helyen ülsz rajta?
Ha a nyereg elõre-hátra tologatásával sem javul a helyzet, akkor vegyél egy ugyanilyen széles, de középen jobban kimélyített, vagy kivágott közepû nyerget.
A nyereg teljesen hátra volt tolva. Most pár centivel elõrébb állítottam és kicsit döntöttem is rajta. Nem sokat, hogy ne csak támaszkodjak, hanem üljek is rajta.
Most kevésbé zsibbaszt, de nem olyan kényelmes. Majd még próbálkozom.
(Beb@szik, ha a végén stucnit és/vagy kormányt is cserélnem kell.)
#1090
Posted 2010. July 18. - 08:45
logikus, csak ez is veszteséges dolog ugye, mert azt a nyerget nem vag csak nagy veszteséggel lehet majd eladni....ami nem jó a bótnak
Na ja. Nyilván nem ez kéne hogy a fõprofil legyen de mint "mellékvágány" mûködhetne. Ez tényleg csak agyalás...nem vagyok kereskedõ
#1091
Posted 2010. July 18. - 08:44
Ár: 10-15ezer körül. Bár 10 alattinak jobban örülnék. De azért nyergen nem akarok spórolni.
#1092
Posted 2010. July 18. - 08:34
Igazából nem is értem. Ha már ilyen lehetõséget ajánlanak akkor miért csak egyféle termékbõl lehet választani. Minden esetre nehéz kérdés ez a nyereg dolog...
Bocs, elírtam: bringaland ahol én jártam. A liget másik végénél is van valahol egy bolt, szerintem róluk lehet szó.
#1093
Posted 2010. July 18. - 08:28
#1094
Posted 2010. July 18. - 08:15
#1095
Posted 2010. July 18. - 08:08
#1096
Posted 2010. July 17. - 22:28
Igen tudom. Nyilván az egyéni testi adottságok is sokat nyomnak a latban. A Dózsa György út környékén(Bp.) van egy üzlet ahol mintát vesznek a hátsó fertályról és a lenyomat alapján ajánlanak nyerget.
Na õket még nem találtam meg. A bike...-ban, a Városliget Keleti p.u. felõli végénél koppantam egy nagyot (szó szerint és képletesen is ) : csak és kizárólag Selle SMP nyergeket tartanak és hát... fotón sokkal szebbnek, jobbnak tûntek, mint élõben. Nem mertem megvenni.
#1097
Posted 2010. July 17. - 21:10
Igen tudom. Nyilván az egyéni testi adottságok is sokat nyomnak a latban. A Dózsa György út környékén(Bp.) van egy üzlet ahol mintát vesznek a hátsó fertályról és a lenyomat alapján ajánlanak nyerget.Nekem is van egy hasonló fazonú Selle Italiam (ez volt a bringán gyárilag), de 5km-nél többet nem bírok rajta... szóval önmagában a hasonló geometria, meg az, hogy neked(bárkinek) kényelmes, még nem sokat jelent
#1098
Posted 2010. July 17. - 21:05
Nekem is selle italia nyergem van. Nem pont ilyen de nagyon hasonló a geometriája. Amíg másik nyerget használtam úgy 10-15 km után elkezdett fájni a hátsóm. Persze ilyenkor fészkelõdés , állva tekerés miegymás.... Amióta ez van azóta eszembe sem jut a seggfájás. Érdekesség még az is hogy minimális flexibilitása is van. Talán ez is befolyásoló tényezõ. Úgyhogy én csak ajánlani tudom...
Nekem is van egy hasonló fazonú Selle Italiam (ez volt a bringán gyárilag), de 5km-nél többet nem bírok rajta... szóval önmagában a hasonló geometria, meg az, hogy neked(bárkinek) kényelmes, még nem sokat jelent
#1099
Posted 2010. July 17. - 20:56
Nekem is selle italia nyergem van. Nem pont ilyen de nagyon hasonló a geometriája. Amíg másik nyerget használtam úgy 10-15 km után elkezdett fájni a hátsóm. Persze ilyenkor fészkelõdés , állva tekerés miegymás.... Amióta ez van azóta eszembe sem jut a seggfájás. Érdekesség még az is hogy minimális flexibilitása is van. Talán ez is befolyásoló tényezõ. Úgyhogy én csak ajánlani tudom...Hasznáé valaki ilyet? Mik a tapasznyalatok?
Selle Italia NT1
#1100
Posted 2010. July 17. - 14:11
(az eladó srác, meg egyszerûen nem képes megérteni, hogy nem húsz centi vastag zselés nyerget akarok a fenekem alá, csak olyat, amint ülni is tudok... )